144 2T vs 250 4T
-
Autor tematuKafka
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 218
- Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
144 2T vs 250 4T
Mam dylemat czy kupować honde cr 125 i kit 144 czy honde crf 250. Ma ktoś porównanie z hamowni itd? Może jakieś własne spostrzeżenia? Bo wiemy dobrze że 250 4T są szybsze niż 125 i nie ma dyskucji, ciekawe tylko jak wypadną na tle 144. Widział ktoś to kiedyś w akcji?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
katalogowo niby 125 2t i 250 4t maja tyle samo koni bo 41... to bardziej zalezy jak kto jezdzi a nie od tego ze 125 2t jest slabe
co do 144cm3 to jest ona mocniejsza od zwyklej sety o ok. 9koni takze to moze byc cos ale jak pozniej z tlokami i tym do jakiej klasy na zawodach cie przydziela to nie mam pojecia. wiem jedynie ze w modelach ktma 2008 znajdzie sie sx144
co do 144cm3 to jest ona mocniejsza od zwyklej sety o ok. 9koni takze to moze byc cos ale jak pozniej z tlokami i tym do jakiej klasy na zawodach cie przydziela to nie mam pojecia. wiem jedynie ze w modelach ktma 2008 znajdzie sie sx144
-
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: sob, 5 mar 2005, 22:04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Milanówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Trochę się tym interesowałem i widziałem wykresy to sam big bore kit zwieksza moc o ok 3 km oraz moment (nie pamiętam o ile).
Te 9 km to podobno uzyskuje sie po pełnym tuningu razem z kitem wydechami membrana i innymi ale tu już trzeba wyłożyć sporo $. Tak przynajmniej gdzieś czytałem.
Te 9 km to podobno uzyskuje sie po pełnym tuningu razem z kitem wydechami membrana i innymi ale tu już trzeba wyłożyć sporo $. Tak przynajmniej gdzieś czytałem.
>>Serwis cross-enduro 2T i 4T,transport, okolice Wawy,tanio!<<
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pewnie sprawdził na hamowni... Tylko właśnie nie wiem czy na hamowni moc jest liczona na kole czy na wale?vajda pisze:47 koni? jak to sprawdziles skoro yzf ma na silniku niby te 41 koni, doloz lanuch, kolo itp to sxf jest najomocniejszy z tych wszystkich majac bodajze 38 / nie cale 39 koni. ten wydech acrapovicza musilaby ci podciagnac jakies 10koni.
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Widziałem ze startu w akcji 144, niezłego to ma buta. Ja tam wierze że to może mieć 9KM wiecej niż stock 125.
Daiman coś mi sie wierzyć nie chce że masz 47KM i to przez sam wydech, chociaż kto wie. Jak na papierku tak wyszło to coś w tym musi być.
Co do 144 to gdyby było to szybsze niż 250 4T to ludzie by sie przesiadali. Jak sie ogląda zawody to nic nie widać, jedynie rozwiercone 4T do 300cc .
Daiman coś mi sie wierzyć nie chce że masz 47KM i to przez sam wydech, chociaż kto wie. Jak na papierku tak wyszło to coś w tym musi być.
Co do 144 to gdyby było to szybsze niż 250 4T to ludzie by sie przesiadali. Jak sie ogląda zawody to nic nie widać, jedynie rozwiercone 4T do 300cc .
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie koniecznie, dla więkoszści bardzo ważna jest elastyczność i wygoda. Na Twoim miejscu Kafka poczekałbym jeszcze trochę i oryginalną 144 kupił 8)Kaze pisze:Co do 144 to gdyby było to szybsze niż 250 4T to ludzie by sie przesiadali. Jak sie ogląda zawody to nic nie widać, jedynie rozwiercone 4T do 300cc .