Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pisalem do MXroll a cytuje Nie porownuj nas do zawodnikow ktorzy maja sztab mechanikow i od rana do wieczora nic innego nie robia tylko jezdza a ich mechanicy nic innego nie robia tylko silniki rozpolawiaja.
Pzdr
Na pewno jest kilku zawodnikow na forum ale wiekszosc z nas to przeciez amatorzy.
Dobra zakopuje topur wojenny Pzdr
Sztab mechaników to raczej nie polskie realia, mechanikiem naczęściej jest sam zawodnik, ojciec lub ktoś inny z rodziny;)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 14 lip 2005, 08:25
- Motocykl: Yamaha WR 250 R osiołek :-)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wydaje mi się, że różnica poglądów międzu Roolem a Dako wynika przede wszystkim z "różności" posiadanych motocykli. MXRool ma przecież typową, bardzo wysiloną wyczynówkę, ktorą używa zawodowo, w której nic nie może zawieźć. Dako (tak jak ja) jeździ WRką 250, która ma inną charakterystykę silnika, jest mniej wysilona i nie potrzebuje tak częstych remontów/wymian. Częstotliwość zmiany oleju proponowałbym podobną, natomiast co do tłoka i korby w WRce pojeździ zdecydowanie dłużej nie wskazując na znaczne zużycie.
Jeśli się mylę poprawcie mnie proszę.
Jeśli się mylę poprawcie mnie proszę.
Yamaha od lat
-
Autor tematudako4
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
To ze zakopalem topor to nie znaczy ze zgadzam sie z mxroolem!IGI CROSS pisze:deko niemasz racji a kłupiłeś się z mxroolem...on niezrobił remontu po 100mh bo tak mu się podoba tylko poprostu miał bo by się cały silnik rozdupczył...Jego sxf napewno dostaje 10razy bardziej w dupe niż twoja wr i wątpie rzeczyś Ty od stycznia do maja zrobił 100mh chyba ze tą wr-ką latasz do pracy:) I jak wymieniasz co 25mh olej (filtr oleju też trzeba niewiem jak ty robisz) to Twój silniczek duzo niepopracuje dobrze ze w WR-kach jest gwara na 2lata bo Ci się przyda na bank...A twój mit o 4T jest nieprawdziwy gdyż jak ktoś ostro lata po torze to utrzymanie np.2504t w porównaniu do 1252T,to 4T jest dużo droższe....
pozdro
Przeciwnie,ja poprostu potrafie rozgraniczyc jazde amatorska od zawodniczej.
Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
-
Autor tematudako4
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Od samego poczatku staram sie to Mxrool owi wytlumaczyc zeby rozgraniczyc nas amatorow!!! a cala reszta mu przytakuje, no jak w wojsku.No tak ja kapral jestem to sie juz nie odzywam.Kristi a Ty uwazaj bo Cie zdegraduja albo do karcelu pojdzieszkristirx pisze:Wydaje mi się, że różnica poglądów międzu Roolem a Dako wynika przede wszystkim z "różności" posiadanych motocykli. MXRool ma przecież typową, bardzo wysiloną wyczynówkę, ktorą używa zawodowo, w której nic nie może zawieźć. Dako (tak jak ja) jeździ WRką 250, która ma inną charakterystykę silnika, jest mniej wysilona i nie potrzebuje tak częstych remontów/wymian. Częstotliwość zmiany oleju proponowałbym podobną, natomiast co do tłoka i korby w WRce pojeździ zdecydowanie dłużej nie wskazując na znaczne zużycie.
Jeśli się mylę poprawcie mnie proszę.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
O LOL...ale walnołeś...niechce być niemiły ale gadałeś głupoty i ze Ci zwracamy uwage to ma znaczyć że trudno się znami dyskutuje???macie dwa inne sprzęt z Mxroolem i niema się oco wykłucać i każdy sam decyduje jak chce dać o motocykl,zależy to też oczywiście od jazdydako4 pisze:Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie przesadzaj Dako, ja osobiście z zainteresowaniem czytam to co napisaliście, i nie widzę by któryś z Was kneblował drugiemu usta, czy robił wycieczki osobiste. Jak dyskusja z merytorycznej przerodzi sie w osobistą-wtedy dopiero będę interweniował. a tak zapraszam do dyskusji, weź poprawkę na to że Mxrool szybko się grzeje.Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
Obaj macie swoje racje, tyle że mówicie o róznych swiatach-tzn jeden mówi o jexdzie pro, a drugi o normalnej jeździe przeciętnego amatora MX. Tak jak i jazda się różni-tak i musi się różnić obsługa.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
Autor tematudako4
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Masz racje zgadzam sie z Toba.gajowy pisze:Nie przesadzaj Dako, ja osobiście z zainteresowaniem czytam to co napisaliście, i nie widzę by któryś z Was kneblował drugiemu usta, czy robił wycieczki osobiste. Jak dyskusja z merytorycznej przerodzi sie w osobistą-wtedy dopiero będę interweniował. a tak zapraszam do dyskusji, weź poprawkę na to że Mxrool szybko się grzeje.Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
Obaj macie swoje racje, tyle że mówicie o róznych swiatach-tzn jeden mówi o jexdzie pro, a drugi o normalnej jeździe przeciętnego amatora MX. Tak jak i jazda się różni-tak i musi się różnić obsługa.
Pzdr.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja pierdyle.. przeczytalem poczatek pierwszej strony az sie odechciewa czytac reszte bo z gory zakladam ze dalej to tez klutnia i zero informacji. Dali byscie sobie na wstrzymanie panowie Kazdy remontuje motor w czasie kiedy uwaza za sluszny, kiedy jest przy kasie i to zalezy od tego jak jezdzi, gdzie, po czym itp. Fakt... z tego co wiem korbe w 4paku powinno wymieniac sie co 100mh za to tlok co 50-60 i tu rozmowa powinna sie konczyc bo jesli ja jezdze raz na tydzien a ziutek jezdzi co drugi dzien z pelna dzida to co? ja mam wymieniac co 50mh tlok? kazdy niech sobie przeliczy ew. skontaktuje sie z mechanikiem badz sam sprawdzi jesli sie na tym zna czy silnik kwalifikuje sie do remontu. poza tym rozmawiamy o 250 a co do 450 to malo jest takich ktorzy by wyciskali ten sprzet tak by tlok wymieniac co 50mh, jo?
tyle mialem do powiedzenia, dziekuje i CI PA
tyle mialem do powiedzenia, dziekuje i CI PA
elo elo YZ 4 5 0
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: śr, 10 cze 2009, 17:09
- Motocykl: Suzuki RMZ 450 06'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Mam pytanie w crf 250r ile trzeba zapłacić za taki cosezonowy "przegląd" +/- ?? I ile kapitalka ?? Oraz mniej więcej co ile MH trzeba robić remont kapitalny ??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 113
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
- Motocykl: crf 450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.
Znalazłem kilka zdjęć w internecie. Myśle, że uświadomią niektórych. Chyba lepiej wydać pare stówek na nowy tłoczek zamiast kilku k.
- Załączniki
-
- P1010306.jpg (60.21 KiB) Przejrzano 12205 razy
- P1010306.jpg (60.21 KiB) Przejrzano 12205 razy
-
- P3110008.jpg (50.6 KiB) Przejrzano 12193 razy
- P3110008.jpg (50.6 KiB) Przejrzano 12193 razy
-
- engine1.jpg (66.62 KiB) Przejrzano 12241 razy
- engine1.jpg (66.62 KiB) Przejrzano 12241 razy