Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » pt, 25 maja 2007, 09:28

Pisalem do MXroll a cytuje Nie porownuj nas do zawodnikow ktorzy maja sztab mechanikow i od rana do wieczora nic innego nie robia tylko jezdza a ich mechanicy nic innego nie robia tylko silniki rozpolawiaja.
Pzdr

Na pewno jest kilku zawodnikow na forum ale wiekszosc z nas to przeciez amatorzy.
Dobra zakopuje topur wojenny :D Pzdr


Sztab mechaników to raczej nie polskie realia, mechanikiem naczęściej jest sam zawodnik, ojciec lub ktoś inny z rodziny;)


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

kristirx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 14 lip 2005, 08:25
Motocykl: Yamaha WR 250 R osiołek :-)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: kristirx » pt, 25 maja 2007, 10:51

Wydaje mi się, że różnica poglądów międzu Roolem a Dako wynika przede wszystkim z "różności" posiadanych motocykli. MXRool ma przecież typową, bardzo wysiloną wyczynówkę, ktorą używa zawodowo, w której nic nie może zawieźć. Dako (tak jak ja) jeździ WRką 250, która ma inną charakterystykę silnika, jest mniej wysilona i nie potrzebuje tak częstych remontów/wymian. Częstotliwość zmiany oleju proponowałbym podobną, natomiast co do tłoka i korby w WRce pojeździ zdecydowanie dłużej nie wskazując na znaczne zużycie.
Jeśli się mylę poprawcie mnie proszę.
Yamaha od lat :-)

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » pt, 25 maja 2007, 11:04

IGI CROSS pisze:deko niemasz racji a kłupiłeś się z mxroolem...on niezrobił remontu po 100mh bo tak mu się podoba tylko poprostu miał bo by się cały silnik rozdupczył...Jego sxf napewno dostaje 10razy bardziej w dupe niż twoja wr i wątpie rzeczyś Ty od stycznia do maja zrobił 100mh chyba ze tą wr-ką latasz do pracy:) I jak wymieniasz co 25mh olej (filtr oleju też trzeba niewiem jak ty robisz) to Twój silniczek duzo niepopracuje dobrze ze w WR-kach jest gwara na 2lata bo Ci się przyda na bank...A twój mit o 4T jest nieprawdziwy gdyż jak ktoś ostro lata po torze to utrzymanie np.2504t w porównaniu do 1252T,to 4T jest dużo droższe....
pozdro
To ze zakopalem topor to nie znaczy ze zgadzam sie z mxroolem!
Przeciwnie,ja poprostu potrafie rozgraniczyc jazde amatorska od zawodniczej.
Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » pt, 25 maja 2007, 11:11

kristirx pisze:Wydaje mi się, że różnica poglądów międzu Roolem a Dako wynika przede wszystkim z "różności" posiadanych motocykli. MXRool ma przecież typową, bardzo wysiloną wyczynówkę, ktorą używa zawodowo, w której nic nie może zawieźć. Dako (tak jak ja) jeździ WRką 250, która ma inną charakterystykę silnika, jest mniej wysilona i nie potrzebuje tak częstych remontów/wymian. Częstotliwość zmiany oleju proponowałbym podobną, natomiast co do tłoka i korby w WRce pojeździ zdecydowanie dłużej nie wskazując na znaczne zużycie.
Jeśli się mylę poprawcie mnie proszę.
Od samego poczatku staram sie to Mxrool owi wytlumaczyc zeby rozgraniczyc nas amatorow!!! a cala reszta mu przytakuje, no jak w wojsku.No tak ja kapral jestem to sie juz nie odzywam.Kristi a Ty uwazaj bo Cie zdegraduja albo do karcelu pojdziesz :D

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 25 maja 2007, 11:11

dako4 pisze:Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
O LOL...ale walnołeś...niechce być niemiły ale gadałeś głupoty i ze Ci zwracamy uwage to ma znaczyć że trudno się znami dyskutuje???macie dwa inne sprzęt z Mxroolem i niema się oco wykłucać i każdy sam decyduje jak chce dać o motocykl,zależy to też oczywiście od jazdy

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pt, 25 maja 2007, 11:16

Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
Nie przesadzaj Dako, ja osobiście z zainteresowaniem czytam to co napisaliście, i nie widzę by któryś z Was kneblował drugiemu usta, czy robił wycieczki osobiste. Jak dyskusja z merytorycznej przerodzi sie w osobistą-wtedy dopiero będę interweniował. a tak zapraszam do dyskusji, weź poprawkę na to że Mxrool szybko się grzeje.
Obaj macie swoje racje, tyle że mówicie o róznych swiatach-tzn jeden mówi o jexdzie pro, a drugi o normalnej jeździe przeciętnego amatora MX. Tak jak i jazda się różni-tak i musi się różnić obsługa.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
dako4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zywiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dako4 » pt, 25 maja 2007, 11:23

gajowy pisze:
Dosc trudno sie z Wami dyskutuje,jezeli ktos nie ma plukownika czy generala to lepiej zeby sie nie odzywal tylko sluchal.To do niczego dobrego na forum nie prowadzi.
Nie przesadzaj Dako, ja osobiście z zainteresowaniem czytam to co napisaliście, i nie widzę by któryś z Was kneblował drugiemu usta, czy robił wycieczki osobiste. Jak dyskusja z merytorycznej przerodzi sie w osobistą-wtedy dopiero będę interweniował. a tak zapraszam do dyskusji, weź poprawkę na to że Mxrool szybko się grzeje.
Obaj macie swoje racje, tyle że mówicie o róznych swiatach-tzn jeden mówi o jexdzie pro, a drugi o normalnej jeździe przeciętnego amatora MX. Tak jak i jazda się różni-tak i musi się różnić obsługa.
Pzdr.
Masz racje zgadzam sie z Toba.

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » pt, 25 maja 2007, 12:31

Ja pierdyle.. przeczytalem poczatek pierwszej strony az sie odechciewa czytac reszte bo z gory zakladam ze dalej to tez klutnia i zero informacji. Dali byscie sobie na wstrzymanie panowie :) Kazdy remontuje motor w czasie kiedy uwaza za sluszny, kiedy jest przy kasie i to zalezy od tego jak jezdzi, gdzie, po czym itp. Fakt... z tego co wiem korbe w 4paku powinno wymieniac sie co 100mh za to tlok co 50-60 i tu rozmowa powinna sie konczyc bo jesli ja jezdze raz na tydzien a ziutek jezdzi co drugi dzien z pelna dzida to co? ja mam wymieniac co 50mh tlok? kazdy niech sobie przeliczy ew. skontaktuje sie z mechanikiem badz sam sprawdzi jesli sie na tym zna czy silnik kwalifikuje sie do remontu. poza tym rozmawiamy o 250 a co do 450 to malo jest takich ktorzy by wyciskali ten sprzet tak by tlok wymieniac co 50mh, jo?
tyle mialem do powiedzenia, dziekuje i CI PA :)
elo elo YZ 4 5 0

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 25 maja 2007, 13:23

słyszałem że jak M.Zdunek na 125 2t latał to co 6mh zmieniał tłok:)a wiec zalezy wsyztsko od jazdy,a zawodnicy muszą jeszcze szczególniej dbać o sprzęt bo niemogą sobie pozwolić na awarje w czasie wyścigu.Myśle ze raczej nikt w 450 4t niewymienia co 50mh... :roll:

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » pt, 25 maja 2007, 14:54

Myśle ze raczej nikt w 450 4t niewymienia co 50mh...
dokladnie! dlatego nie wiem skad klutnia na poczatku o to ze sie wymienia tlok co 50mh i inaczej nie mozna no ale mniejsza o to.
6mh? :| :D o kurde! ciekawe w ile by zdarł cr500 2t albo sx380 :)
elo elo YZ 4 5 0

piter233
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: śr, 10 cze 2009, 17:09
Motocykl: Suzuki RMZ 450 06'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: piter233 » ndz, 14 cze 2009, 23:23

Mam pytanie w crf 250r ile trzeba zapłacić za taki cosezonowy "przegląd" +/- ?? I ile kapitalka ?? Oraz mniej więcej co ile MH trzeba robić remont kapitalny ??

swiatex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 113
Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
Motocykl: crf 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Obsługa i remonty w 4T-częstotliwość.

Post autor: swiatex » sob, 11 lip 2009, 13:43

Znalazłem kilka zdjęć w internecie. Myśle, że uświadomią niektórych. Chyba lepiej wydać pare stówek na nowy tłoczek zamiast kilku k.
Załączniki
P1010306.jpg
P1010306.jpg (60.21 KiB) Przejrzano 11623 razy
P1010306.jpg
P1010306.jpg (60.21 KiB) Przejrzano 11623 razy
P3110008.jpg
P3110008.jpg (50.6 KiB) Przejrzano 11611 razy
P3110008.jpg
P3110008.jpg (50.6 KiB) Przejrzano 11611 razy
engine1.jpg
engine1.jpg (66.62 KiB) Przejrzano 11659 razy
engine1.jpg
engine1.jpg (66.62 KiB) Przejrzano 11659 razy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”