kx 125 przerywa na wysokich obrotach

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Ethan89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: sob, 30 gru 2006, 20:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ethan89 » pt, 15 cze 2007, 15:11

ja moje moto jsuh sprzedalem ale wsztko wymienilem (swieca filtr gaznik czyty itp) i dalej przerywalo troche no ale jush niewazne bo sprzedane:p
KX 125 rolezz

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 15 cze 2007, 19:23

no.... i teraz za jakiś czas będzie.. "kupiłem kawe kx 125 i przerywa mi na wysokich obrotach.." :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » pt, 15 cze 2007, 22:10

a kompresje macie w tych motorkach ?

crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » sob, 16 cze 2007, 16:48

sory, wtrace sie w temat - u mnie jest podobny problem jak w temacie. Jak jadę z duza predkoscia ulica (lub jaka prosta drogą) i wkrece na max obroty to po doslownie kilku sekundach tak jakby mi odcinalo doplyw paliwa :? musze chwile poczekac dopiero zalapie.
przestawilem iglice oczko wyzej i raczej to nie to :( gaznik czyszczony pare dni temu.

spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: spedboy17 » ndz, 17 cze 2007, 12:18

a jak to sprawdzic czy jest odpowiednia kompresja??? oprocz tego cisnieniomierza ktory wkreca sie do glowicy
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » ndz, 17 cze 2007, 12:29

spedboy17 pisze:a jak to sprawdzic czy jest odpowiednia kompresja??? oprocz tego cisnieniomierza ktory wkreca sie do glowicy

Jak ktoś ma wprawe to nogą wyczuje

spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: spedboy17 » czw, 21 cze 2007, 11:41

ja juz nie mam pojecia czemu moj nie wchodzi na wysokie obroty...
czy to mozliwe ze kompresja nie taka??? moze trzeba pozadnie ustawic gaznik,albo cos... :(
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 21 cze 2007, 12:26

Istnieje coś takiego jak regulacja gaźnika - polecam zgłębić sie w tym temacie.

spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: spedboy17 » czw, 21 cze 2007, 13:38

ale zeby to mialo az taki wplyw??? moj motor gdzies do polowy obrotow idzie jak burza,zadnych tam przerywan ani nic,dopiero jak sie da wiecej gazu to steka i jeka
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » czw, 21 cze 2007, 13:42

spedboy17 pisze:ale zeby to mialo az taki wplyw??? moj motor gdzies do polowy obrotow idzie jak burza,zadnych tam przerywan ani nic,dopiero jak sie da wiecej gazu to steka i jeka

Regulacja gaźnika i odpowiednie dobarne dysze mają ogromny wpływ na prace silnika !

rauri
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: pn, 8 sty 2007, 10:47
Motocykl: zielone 250 2t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wałbrzych
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: rauri » czw, 21 cze 2007, 14:26

mialem tak samo w dt ze do polowy obrotow krecila sie nor. apotem juz nie chciala bo ją mulilo,dopiero jak wlonczylem ssanie to moto krecilo sie do konca(choc nie powinno na ssaniu) to oznaczalo ze mam za male dysze i musilem je wymienic bo regulacja juz nie pomagala,po tym zabiegu moto smigalem normalnie
była dt 80/110 ktm exc 125:)
yamaszka tdr 125,
gadzina yz 125
a obecnie kawa:)

crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » czw, 21 cze 2007, 22:52

a jesli przerywa na wysokich tak jakby odcielo paliwo i spod swiecy i tlumika wyplywa olej? mieszanka 1:35

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”