Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
Czesc mam do Was pytanie a mianowicie: jak sprawdzic zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze (power valve) w ktmie 125 ? Jezdze juz dosc troche na motorach ale tego jeszcze nie robilem i nie wiem zabardzo jak to sie robi ??
Z góry dzieki za pomoc !!!
Pozdrawiam
Z góry dzieki za pomoc !!!
Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Trzeba je wyczyścić raz na 2 wymiany tłoka. Nic nie należy regulować, bo z tego co widziałem nie ma niczego do regulacji. Powiem tak, zanieś to lepiej do kogoś doświadczonego i niech on to zrobi przy Tobie, a potem możesz spróbować sam. To tak na wszelkki wypadek, żeby samemu czegoś źle nie złożyć. Wystarczy, że zdejmiesz sam cynder i zaniesiesz do fachowca. Ja widziałem, jak robił to Maverick w moim KTM SX 125 i wydawało się proste, ale to dlatego, że robił to... Maverick;-)
Nikasil.pl
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 4 lis 2008, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T Temat rozwiązany
Cześć mam problem ze złozeniem cylindra w suzuki rm 125 macie może jakieś schematy do tego??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
zawor wydechowy sprawdz pod katem luzów na mechanizmie oraz warto usunac czasami nagar
oraz ewnentualnych uszkodzen mechanicznych
wbrew pozorom np w KTM 125 sie reguluje otwarcie zaworu
oraz ewnentualnych uszkodzen mechanicznych
wbrew pozorom np w KTM 125 sie reguluje otwarcie zaworu
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 4 lis 2008, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
Jezu wielkie dzięki nie wiem jak mam wam dziękować właśnie o to mi chodziło dzięki wielkie.
A może macie taką stronke ze schematami do wszystkich motocykli??
A może macie taką stronke ze schematami do wszystkich motocykli??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 16:53
- Motocykl: suzuki 125 rm
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
jakich luzów ??motocyklecross pisze:zawor wydechowy sprawdz pod katem luzów na mechanizmie.......
Nie czasem na tej dzwigni (łacznik) wchodzącej z silnika??
Ja własnie zauwazyłem tam jakis luz. Ma to jakies znaczenie ??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
na dzwignmi moze a nawet musi byc luz
chodzi o to czy elementy zaworu mocowane w cylindrze siedza ciasno zeby nie wpadaly w drgania i rezonnans bo moze sie ukruszyc
nas sterowaniu zawsze bedzie jakis luz ale nie moze byc za duzy
sprawdz czy latwo sie otwiera i zamyka powinien spokojnie pacami sie zamykac itd po zdemontoewwaniu sterownnika
chodzi o to czy elementy zaworu mocowane w cylindrze siedza ciasno zeby nie wpadaly w drgania i rezonnans bo moze sie ukruszyc
nas sterowaniu zawsze bedzie jakis luz ale nie moze byc za duzy
sprawdz czy latwo sie otwiera i zamyka powinien spokojnie pacami sie zamykac itd po zdemontoewwaniu sterownnika
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 16:53
- Motocykl: suzuki 125 rm
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
co do otwierania i zamykania to jest okmotocyklecross pisze:na dzwignmi moze a nawet musi byc luz
chodzi o to czy elementy zaworu mocowane w cylindrze siedza ciasno zeby nie wpadaly w drgania i rezonnans bo moze sie ukruszyc
nas sterowaniu zawsze bedzie jakis luz ale nie moze byc za duzy
sprawdz czy latwo sie otwiera i zamyka powinien spokojnie pacami sie zamykac itd po zdemontoewwaniu sterownnika
A jesli chodzi o ten luz to najlepiej jak zrobie filmik i wam pokaze
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: sob, 16 sie 2008, 02:13
- Motocykl: HM CRE 50/ CR 125 04r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zawory regulujące dostęp i usuwanie spalin w cylindrze - 2T
U mnie w cr zawór na cylindrze wygląda ok ładnie się otwiera i zamyka, lecz motor nadal nie wkręca się na obroty, dopiero gdy popchnę go mocno na śrubokrętem moto zacznie się wkręcać, a tak to śmiga na 1/3 manetce gazu
Jak to naprawić ?
Jak to naprawić ?