Opony Mitas
-
- Mistrz prostej
- Posty: 132
- Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
- Motocykl: CRF250 07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Mialem mitasa na przodzie w CR i smigałem nim ze 30h ja i poprzedni wlsciciel ze 30 i teraz jezdzi kolejny i nie narzekaKrooliK pisze:
A macie jakiejs doswiadczenie z mitasami ale na przod ?
I cały czas jedna guma
Teraz lezy na półce mitas enduro 21' i czekam az mi sie guma skonczy ale z tego co widze to chyba mnie przezyje a Pirelka bedzie smigac bo juz 10 tankowan a na niej jeszcze oznaki półki sklepowej widac
A C16 nie jest za dobra na błoto bo do błotka sa specjalne opony z rzadkim bieznikiem w których nie dochodzi do oblepienia i slizgania sie gumy ale na małe przejazdy przez kałuże moze byc.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: czw, 10 mar 2005, 13:48
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zdecydowanie w przystepnej kasie polecam opony KENDA TRACKMASTER SX, sa dostepne na stronie http://www.kemot.pl. Wysylaja paczke za pobraniem - przesylka na ich koszt, zamowilam oponki i mialam je po 3 dniach /teraz leza w zapasie i czekaja, zeby je zalozyc/.
Maja wyjatkowo duzy bieznik, klocki sa elastyczne i wylamuja sie jak w Mitasie, a scieraja sie wolniej niz Dunlopy.
Kupilam motor z prawie nowka opona tyl Dunlop 755 i teraz guma jest lysa /po okolo 30 godzinach lajtowej jazdy/, klocki sie ni elamia, ale starsznie wycieraja.
Kendy mialam w yz /kupione juz z motorem/, przejezdzilam na nich dziesci godzin i sprzedalam motor na nich i byly jeszcze ok.
Maja wyjatkowo duzy bieznik, klocki sa elastyczne i wylamuja sie jak w Mitasie, a scieraja sie wolniej niz Dunlopy.
Kupilam motor z prawie nowka opona tyl Dunlop 755 i teraz guma jest lysa /po okolo 30 godzinach lajtowej jazdy/, klocki sie ni elamia, ale starsznie wycieraja.
Kendy mialam w yz /kupione juz z motorem/, przejezdzilam na nich dziesci godzin i sprzedalam motor na nich i byly jeszcze ok.
KTM 85 SX 2007
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam was i ja tesh sie cos wypowiem na temat mitasa. Wedlug mnie C10 jest taka sobie slabo sie trzyma albo mi sie wydaje zdecydowanie lepsza jest C12 trzyma sie wysmienicie na blotku i miekkim terenie zdecydowanie lepsza od C10 no ale co z tym idziesz.. szybko schodzi ostatnio zalozylem do przodu C13 bo z tego co czytalem to wydaje sie najlepsza z mitasow na twardym trzyma tak srednio poprzefnio mialem michelina enduro competetion i to bylo cos no ale wiadome szkoda mi trochu kasy bo za michalka musze dac z 270 a za mitasa dalem 120 to chyba roznica Bylem dzis (snieg 8) ) sie przejechac troszku na moich mitasach (nowe oponki moze 50 km zrobione) i sie zdziwilem .... przod sie super klei tyl tesh .... tylko troche zdrowie mi nie dopisuje i nie jezdzilem dlugo czekam jak wyzdrowieje i jazda na MoTo
PS : Natha a ty czasem nie bylas na zawodach w nowym targu i kryspinowie?? nie jezdzisz czasem na yamaha yz 250 f ???
PS : Natha a ty czasem nie bylas na zawodach w nowym targu i kryspinowie?? nie jezdzisz czasem na yamaha yz 250 f ???
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Mitasow jest kilka rodzai i kazda opona ma inne zastosowanie i inny sklad mieszanki gumy, wiec jak kupisz twarda opone do jazdy w miekim terenie np. C-15 to ja latwo uszkodzic jezdzac po lesie i kamieniach, kostka nie wytrzyma tego ona ma za zadanie wgryzac sie w piach czy bloto
Znowu miekka guma ze wzmocnionym barkiem bocznym ma natomias zapewnic max wytrzymalosci opony na kamieniach i dobra przyczepnosc, nie mozna nazekac na mitasa jezdza na nim zawodnicy i fabryka do nich dostosowuje swoje wyroby pod wzgledem konstrukcji i zastosowania samo to ze daja na ta opone 5 lat gwarancij o czyms swiadczy, jak bedziemy zakladac opony przeznaczone do innego terenu to czy bedzie to mitas czy inna firma to i tak ja zepsujemy, nie mowiac juz o tym ze mase poczatkujacych osob daje nieprawidlowe cisnienie najczesciej za wysokie i opona szybko sie zuzywa i ma zla przyczepnosc, podam link do opon crosowych sa tam opisy i tabela w jakim gruncie jaka opona ma zastosowanie
cross
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&s ... dcaab93171
wszystkie
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&s ... dcaab93171
Znowu miekka guma ze wzmocnionym barkiem bocznym ma natomias zapewnic max wytrzymalosci opony na kamieniach i dobra przyczepnosc, nie mozna nazekac na mitasa jezdza na nim zawodnicy i fabryka do nich dostosowuje swoje wyroby pod wzgledem konstrukcji i zastosowania samo to ze daja na ta opone 5 lat gwarancij o czyms swiadczy, jak bedziemy zakladac opony przeznaczone do innego terenu to czy bedzie to mitas czy inna firma to i tak ja zepsujemy, nie mowiac juz o tym ze mase poczatkujacych osob daje nieprawidlowe cisnienie najczesciej za wysokie i opona szybko sie zuzywa i ma zla przyczepnosc, podam link do opon crosowych sa tam opisy i tabela w jakim gruncie jaka opona ma zastosowanie
cross
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&s ... dcaab93171
wszystkie
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&s ... dcaab93171
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz, 29 sty 2006, 17:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bedzin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
sory to ja napisalem tylko mnie nie zalogowalo
http://www.martinmotocykle.otomoto.pl
Sprzedaż części i opon do motocykli, serwis, naprawy zawieszeń
Sprzedaż części i opon do motocykli, serwis, naprawy zawieszeń
Czesc Wszystkim. Miałem kilka mitasów i moge potwierdzic słowa kolegów są sredniej klasy ale za te pieniądze mogą byc . Fajnym rozwiązaniem w sprawie opon jest kupowanie opon po zawodnikach. Takie opony mozna dostac w dobrym sklepie motocyklowym który ma kontakt z zawodnikami mx. Zawodnicy prawie co zawody wymieniają gume. Ostatnio kupiłem gume na tył Pirelii Scorpion. Sprzedawca mówił ze gosciu tylko 2 razy startował na niej w zawodach, gdyby mi tego nie powiedział myslałbym ze ona jest nowa. Po tej oponie nie było widac zadnych sladów zuzycia, ani jednej oderwanej kostki, poprostu igła ! A cena szokująca 50 zł. Jezdze juz na niej dosc troche i wogóle sie nie zdziera.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 227
- Rejestracja: wt, 7 lut 2006, 13:47
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bulowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja z tyłu posiadam Mitasa C-04 i nie mogę złogo słowa powiedzieć!oponka jak dla mnie super!żadne kostki się nie wyłamują!(za 2 miesiące jazdy dwie się naderwały)guma dosyć miękka ale po asfalcie troszke pośmigała i nic jej nie ma!!Jest troche gęsta i w bardzo miękki teren się nie nadaje!(zaraz się zalepia)Pzdrawiam!
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 631
- Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wiem że te gumy nie są aż tak wysokie jak inne(homologacja FIM).Isbi pisze:A uzywal z was ktos tego mitasa z homologacja F.I.M?? taka z zoltym paskiem i koronami na kostkach'??
Ja już ześmigałem jedną C16 i teraz kupiłem drugą .Opona jest naprawdę super ani jeden klocek nie poleciał, długa żywotność naprawdę gitara jak za tą kase(120zł u mnie w hurtowni).Zreszta kto jeździł na tych gumach niech się wypowie( nawet chyba Luigi używał tych gum).