Kilka problemów z YZ 125 z 2000r
-
Autor tematuKoGOOD/Kogut
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pt, 16 mar 2007, 14:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ciechanowiec/Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kilka problemów z YZ 125 z 2000r
Witam!mam kilka problemów ze swoja Yamahą i chialem sie poradzic:
-tylny hamulec rusza sie i ma luzy,srobe sa dokrecone ale zastanawiam sie czy on ma sie ruszac.miedzy srubami a hamulcem sa gumy wiec tak ma byc?
-chcce podwyzyc zawieszenie,czy tylko wystarczy 'podkrecic" tylni amortyzator?
-czy da sie jakos poprawic,osiagi silnika?kolega regulował gaznik(taki mechanik samouk)musze przyznac ze od razu lepiej:) ale jednak troche mało...
-swieca odkreca sie sama,po dluzszej jezdzie mozna ja swobodnie wykrecic reką:(
co byscie o tym mysleli?prosze o pomoc
-tylny hamulec rusza sie i ma luzy,srobe sa dokrecone ale zastanawiam sie czy on ma sie ruszac.miedzy srubami a hamulcem sa gumy wiec tak ma byc?
-chcce podwyzyc zawieszenie,czy tylko wystarczy 'podkrecic" tylni amortyzator?
-czy da sie jakos poprawic,osiagi silnika?kolega regulował gaznik(taki mechanik samouk)musze przyznac ze od razu lepiej:) ale jednak troche mało...
-swieca odkreca sie sama,po dluzszej jezdzie mozna ja swobodnie wykrecic reką:(
co byscie o tym mysleli?prosze o pomoc
Yamaha YZ 125 2000r-Na początek dobra
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Tylni hamulec moze miec maly luz na boki. A jesli ma luzy góra i dół dosyc duze tzn. ze musisz go zregenerować ,czyli musisz nadspawać ten zacisk gdzie jest prowadnica i go przeszlifować tak aby był minimalny luz. (jak wsuwasz w wahacz to tam masz prowadnice na zacisku i na whaczu, pewnie ci sie juz wyrobil ten materiał na zacisku i powstał luz).
Co do drugiego pytania to tak. Jesli tył bedzie troche wyzej niz normalnie to powinno sie lepiej skrecac (na stronie głównej masz napisane jak powinno byc zawiecho ustawione pod swoja wage)
Jesli chcesz poprawić osiągi silnika to musisz zainwestować w np. ukł wydechowy tuningowy, membrane tuningowa, głowice tuningowa itp.
Jesli chcesz z seryjnej jakos osiagi poprawić to nie bardzo... Najlepiej setka chodzi na fabrycznych ustawieniach pod warunkiem ze ma wszystko seryjne (tak mi sie wydaje),a jak bylo coś krecone kombinowane to moga czasem spasc osiagi.... i moze dlatego jak twoj kolega cos pokrecil w gazniku zaczela lepiej chodzic. Jeszcze dobra świeca tez cos tam polepsza.
Jesli chodzi o silnik to musisz sprawdzić czy tłok jest dobrze spasowany... jak juz dostal duzego luzu to moze zniszczyc nikasil i poprostu jest bardzo wyczuwalny spadek mocy.
Ze swieca to prawdopodobnie masz zepsuty gwint w głowicy :/ Bo to jest nienormalne... nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Co do drugiego pytania to tak. Jesli tył bedzie troche wyzej niz normalnie to powinno sie lepiej skrecac (na stronie głównej masz napisane jak powinno byc zawiecho ustawione pod swoja wage)
Jesli chcesz poprawić osiągi silnika to musisz zainwestować w np. ukł wydechowy tuningowy, membrane tuningowa, głowice tuningowa itp.
Jesli chcesz z seryjnej jakos osiagi poprawić to nie bardzo... Najlepiej setka chodzi na fabrycznych ustawieniach pod warunkiem ze ma wszystko seryjne (tak mi sie wydaje),a jak bylo coś krecone kombinowane to moga czasem spasc osiagi.... i moze dlatego jak twoj kolega cos pokrecil w gazniku zaczela lepiej chodzic. Jeszcze dobra świeca tez cos tam polepsza.
Jesli chodzi o silnik to musisz sprawdzić czy tłok jest dobrze spasowany... jak juz dostal duzego luzu to moze zniszczyc nikasil i poprostu jest bardzo wyczuwalny spadek mocy.
Ze swieca to prawdopodobnie masz zepsuty gwint w głowicy :/ Bo to jest nienormalne... nie wiem jak sobie z tym poradzić.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
co do tego hamulca ecik to powinienes wiedziec ze jak sie wlozy ten caly uklad w prowadnice i skreci kolo to nie ma prawa sie to ruszac bo jest skrecone jemu chodzi o luz na samym zacisku co jest normalka ze on chodzi tak jakby plywajacy zacisk.....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuKoGOOD/Kogut
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pt, 16 mar 2007, 14:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ciechanowiec/Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
dzieki:) ja wlasnie wrocilem od motoru, i musze wymienic ślizg łancucha:/ a kasy nie ma:)
Yamaha YZ 125 2000r-Na początek dobra
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
-
Autor tematuKoGOOD/Kogut
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pt, 16 mar 2007, 14:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ciechanowiec/Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jednak chodzi lux,przeczyscilem dzis filter i ..zapierdala:)
Yamaha YZ 125 2000r-Na początek dobra
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
To zajebiścieKoGOOD/Kogut pisze:jednak chodzi lux,przeczyscilem dzis filter i ..zapierdala:)
A nasączyłeś go chociaż??
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
Autor tematuKoGOOD/Kogut
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pt, 16 mar 2007, 14:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ciechanowiec/Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
nie bardzo mam czym:/ wiesz zaczynam zabawe z motocrossem...nawet na slizgach oszczedzam i robie sobie sam:) a mam takie pytanie...Kto bedzie 5-6 maja w siemiatyczach?
Yamaha YZ 125 2000r-Na początek dobra
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kogut, uprzedzając twoje pytanie, które niebawem zadasz: najtańszy, ale wcale nie najlepszy NIKASIL robią w Czechach, tłok i korbę to możesz kupić w Olek Motocykle. I są już takie tematy na forum.
Ta gąbka filtra bez nasączania NA NIC CI SIĘ ZDA, MA BYĆ NASĄCZONA ODPOWIEDNIM OLEJEM.
Wykręcająca się świeca - jak ma mieć power skoro kompresja spieprza Ci gwintem koło świecy?? Jeśli gwint zerwany to do zregenerowania. Są do tego specjalne wkładki Heli Coil. Dorabiają też tulejkę mosiężną o większej średnicy, roztaczają uszkodzony gwint w głowicy, i tam tę tulejkę sie montuje. W nią później wkręcasz świecę. O szczegóły pytaj w firmach regenerujących głowice samochodowe.
Ta gąbka filtra bez nasączania NA NIC CI SIĘ ZDA, MA BYĆ NASĄCZONA ODPOWIEDNIM OLEJEM.
Wykręcająca się świeca - jak ma mieć power skoro kompresja spieprza Ci gwintem koło świecy?? Jeśli gwint zerwany to do zregenerowania. Są do tego specjalne wkładki Heli Coil. Dorabiają też tulejkę mosiężną o większej średnicy, roztaczają uszkodzony gwint w głowicy, i tam tę tulejkę sie montuje. W nią później wkręcasz świecę. O szczegóły pytaj w firmach regenerujących głowice samochodowe.