Problem z luźną klamką od sprzęgła. [ROZWIĄZANY]
Problem z luźną klamką od sprzęgła.
Witam ,w moim KTM EXC 520 model 2001 od pewnego czasu zauwazylem ze jest cos nie tak z klamka od sprzegla a mianowicie chodzi o to ze jest ona w porownaniu do klamki hamulca przedniego o wiele luzniejsza tzn lata luzno do gory i na dol i na boki a przy pompce jest usmarowana plynem . czy to normalne ? czy nalezy wymienic klamke czy tez moze jest cos nie tak z pompka?z gory dziekuje za pomoc .
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
[ROZWIĄZANY]
To że klamaka lata góra-dół, to jest normalne w używanym motorze. Pod wpływem upadków jarzmo się wyrabia i luźniej trzyma klamkę.
To że klamaka jest luźna przód-tył, to jest źle. Znaczy, że nie pracuje w pełym zakresie. Pewnie płyn się gdzieś wysącza. Sprawdź i ew. wymień uszczelki oraz dolej płyn do odpowiedniego poziomu.
Ja miałem tak w KTM`ie przy mocowaniu sprzegła do obudowy silnika. Wyciałem i wymieniłem uszczelkę na nową i juz było wszystko dobrze.
Swoją drogą uważam hydrauliczne sprzegło za kiepski pomysł. Dodatkowy kłopot;-)
To że klamaka jest luźna przód-tył, to jest źle. Znaczy, że nie pracuje w pełym zakresie. Pewnie płyn się gdzieś wysącza. Sprawdź i ew. wymień uszczelki oraz dolej płyn do odpowiedniego poziomu.
Ja miałem tak w KTM`ie przy mocowaniu sprzegła do obudowy silnika. Wyciałem i wymieniłem uszczelkę na nową i juz było wszystko dobrze.
Swoją drogą uważam hydrauliczne sprzegło za kiepski pomysł. Dodatkowy kłopot;-)
Nikasil.pl