Jak zrobic whipa, czyli "wyłamać" sprzęta w locie?
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Popieram Dawida Sierocińskiego. Kto był na zawodach jakiś lub 11.11 w Sochaczewie mógł widzieć jak cioł. W Socho pierwszy długo leciał, ale kapeć go wyeliminował. Łukasz Kurowski również bardzo pozytywnie się o nim wyraża. Dawid naprawde dobrze jeździ i ma pełną racje w tym co mówi. Pozdro
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Słuchaj Kafka: myślisz że on trenował whipa 20 years?? Jak to mówi Qurak: skoki to najprostszy element na torze tylko można na nim zajebiste błędy popełnić. On whipy robi tylko dla zdjęć bo za to dostaje hajs. Ja mam 13 lat a on ma ponad 20. Więc za np 10-12 lat nie jest powiedziane że niebede jeździł tak źle żebym nieumiał (....) whipa jakiegoś. Odpowiedni program treningowy i moge startować z powodzeniem za granicom. Proste- trzeba sie poprostu wytrenować.
I nieporównuj mnie do gościa co siedzi w USA ma 10 trenerów od wszystkiego wokoło. Wszystko za free. Niemusi sie uczyć bo hajs i tak ma.
Ja musze sie do tego jeszcze uczyć żeby walić whipy a on niemusi
Więc zastanów sie co ty wogule piszesz. NARA
I nieporównuj mnie do gościa co siedzi w USA ma 10 trenerów od wszystkiego wokoło. Wszystko za free. Niemusi sie uczyć bo hajs i tak ma.
Ja musze sie do tego jeszcze uczyć żeby walić whipy a on niemusi
Więc zastanów sie co ty wogule piszesz. NARA
KTM 125SX '10 :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 218
- Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No ja sie nie zgadzam z tym co piszesz ale dobra. Takie stwierdzenia że on ma hajs i sie nie musi uczyć pozostawiam bez komentarza. A ty chcesz sie uczyć whipów dla hajsu czy dla pokazówki? I nie gadaj że on miał zawsze wszystko za free bo kiedyś też zaczynał i musiał sie czymś wykazać żeby dostać taki sponsoring. A ty też tak nie narzekaj, trenujesz z Kurowskim, stać cie na nowe KTMy co roku i jeszcze (.....) że nie masz hajsu. To ja sam sie ucze, nikt mi nie wytyka błędów, nikt nie pokazuje palcem, nie mam planu treningowego, kasy na benzyne i nowy tłok za 350zł. Jezdze 6letnim motorem i to ja (.....) moge mówić że mi czegoś brakuje.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dobra spoko luz. Przybij 5 i sie niekłócimy bo niema po co. Poprostu dąże do doskonałości. Chce jeździć coraz lepiej a w Polsce niema warunków. Jeden motor niewystarcza żebym jechał wszystko to co założone. MP, PP i niektóre ME w przyszły mroku bede musiał jechać jednym motorem, co od razu mnie eliminuje z walki o czołowe miejsca.
Bo żaden klub w tym momencie niekupi mi 80ki nowej.
A w USa wystarczy wejść w net motory 20% tańsze niż u nas więc troche łatwiej tam zaistnieć. Powiem tak, każdy whip jest fajny, ale niejest najważniejszy.
JAZDA JAZDA JAZDA JAZDA
pozdro
Bo żaden klub w tym momencie niekupi mi 80ki nowej.
A w USa wystarczy wejść w net motory 20% tańsze niż u nas więc troche łatwiej tam zaistnieć. Powiem tak, każdy whip jest fajny, ale niejest najważniejszy.
JAZDA JAZDA JAZDA JAZDA
pozdro
KTM 125SX '10 :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 218
- Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No ja troche nie kapuje dlaczego nie mozna na rocznym motocyklu wygrywać zawodów. Ja jestem w stanie sie założyć że gdyby Zdunek wsiadł na 6 letni motor to i tak wszystko by wygrał. Może z większym trudem ale sądze że by wygrał bo przede wszystkim człowiek sie liczy a nie maszyna. Ale dobra koniec pogaduchy bo nie o tym temat.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 219
- Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
BartekJ masz racje szczególnie na starym 4t jakby przytrzymał do odcinki
To takie wyłamy by szły że hey. Alessandro Luppino z ME klasy 80 mistrzz tego roczny zajechał na maxa 3 80ki KTMa. A 4t są mnie żywotne więc wszystko jasne.Motory niewytrzzymują....heheh
Sory za off topa powróćmy do temaciora.
To takie wyłamy by szły że hey. Alessandro Luppino z ME klasy 80 mistrzz tego roczny zajechał na maxa 3 80ki KTMa. A 4t są mnie żywotne więc wszystko jasne.Motory niewytrzzymują....heheh
Sory za off topa powróćmy do temaciora.
KTM 125SX '10 :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 218
- Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie chodziło mi w tym momencie o awaryjność. Jeżeli na 6 letnim motorze nie mozna wygrywać to w takim razie kupuje SXS-F 250 za 50tys zł to może polece w czołówce MP Nie no joke, wiem o co chodzi. Ale kurde ja nie wiem jak można zajechać 2 nowe motory. Po prostu tego nie rozumiem. Ja rozumiem full gaz i pełna (.....) ale bez przesady żeby sie 2 nowe motory rozpadały. To albo te maszyny są do dupy albo nie wiem co.