2T i najazd na chope, rampe
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hahaha przy duzej predkosci wcisniecie przedniego hebla w locie moze sie smiesznie skonczyc . A gaz tak jak pisza poprzednicy w 2t puszcza sie chwilke przed wybiciem. Tylko nie puszczaj na najezdzie na hope bo stracisz cala predkosc i pamietaj zeby dobrze dobrac bieg - jak za wysokim najedziesz to niedobrze
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 21:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Heh o dziwo bo mi jak zawsze jak na tył lece lekkop przedni hamulec i prostuje mnie sami spróbujcie a potem krytykujcie....
A co do najazdów tak jak poprzednik powiedział niepuszczaj gazu bo stracisz prędkość,ale 3maj go równo na najeździe
A co do najazdów tak jak poprzednik powiedział niepuszczaj gazu bo stracisz prędkość,ale 3maj go równo na najeździe
-=-Www.ForGSM.Info-=- Zajrzyj wszystko za FREE na twoją komórkę!
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
pomysl ze jak zablokujesz przednie kolo w locie np przy 60km/h to w momencie kiedy kolo zetknie sie znowu z nawierzchnia bedzie probowalo jak najszybciej uzyskac ta sama predkosc. Efekt jest taki jakbys momencie ladowania wcisnal przedni hamulec
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Marcin Wójcik na zgrupowaniu mówił że jak wciśniesz w locie przedni hampel to będzie niekontrolowany whip i spektakularny upadek , dlatego wole tego nie próbować.
Poprostu conajmniej 3/4 (lub wiecej) równego gazu na najeździe i sie ładnie leci
Poprostu conajmniej 3/4 (lub wiecej) równego gazu na najeździe i sie ładnie leci
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
bo jej sie nie da przeskoczyc jak sie nie napedzisz porzadnie, lecisz pelnym ogniem to ladujesz tam gdzie trzeba, wpadasz wolniej to moto spada w zlym miejscu i potem sie odbijasz jak królik zanim znowu zlapiesz podłoża i bedziesz mogl jechac normalniekotmx pisze:W Olsztynie na tej mega trumnie 3 i cała pizda , gaz zacięty , czasami na najeździe dodaje odrobine jeszcze gazu , ale to kwestia przyzwyczajenia sie do lotu motocykla.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jak dla mnie to wogole dziwna rozkmina..... co wy myslicie nad tym ile gazu dac przed skokiem?? jak tak to pozdro LOL ja nigdy o tym nie mysle raz pizda raz nie zalezy jak lezy ale zawsze jakos normalnie lece.... dla mnie to sa automatyczne odruchy....... jakbym mial myslec za kazdym skokiem ile gazu dac to bym w szpitalu pewnie wyladowal bo bym sie zamyslal
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
dokładnie !!!! jak zapierd..m dochodze do hopy czy zakretu czy czego tam chcesz, to nie mysle jak usiasc ile dodac gazu i inne techniczne duperele, bo jak bym mial myslec jak wystawic nóżke jak podniesc łokiec gdzie przesunac dupe to jedno kołko po torze trwalo by z 5 razy dłuzej, a co jeśli w zakrecie moto wypadnie z koleiny a co gdyby to sramto, nie mówie ze technika jest w ogole nie wazna bo ma znaczenie, ale jest taka zasada albo zapierdalasz siłowo i wszystko przychodzi odruchowo i wiesz jak zareagowac, albo jeździsz zajebiscie technicznie i dwie hopy wczesniej masz juz w głowie jak wpadniesz na nastepna i w która koleina pojedziesz za 3 zakrety, jednak na taka technike trzeba byc naprawde porzadnym wyjadaczem.Isbi pisze:chodzi o to ze wogole o tym nie mysle ze to automatycznie przychodzi.. no ale wiesz jak wolisz w kazdym zakrecie czy przed skokiem myslec jak masz siedziec albo cos to kiepsko