wymiana samych pierścieni czy warto?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 127
- Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
to ze jest 4t nie znaczy ze ma 4 pierscienie a 2t to dwa, widzialem na stronie z czesciami tloki do wr/yz z jednym pierscieniem i dwoma i nie pisze ktory do yz a ktory do wr, i czy jest jakas roznica jak sie zalozy z 1 pierscieniem a z 2 ??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- VIP
- Posty: 349
- Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Podobnie jest w SX i EXC. EXC ma 2 pierscienie a SX ma tylko jeden pierscien. Mozna kombinowac i np do SX wlozyc tlok od EXC. Wtedy moc max troche spadnie, natomiast bedziemy mieli lepszy dolny zakres obrotow. I na odwrot- jesli do EXC wbijemy tlok od SX to bedziemy miec troche wieksza moc, ale slabiej nam bedzie motocykl sie zbieral w dolnym zakresie. Nie wiem jak sie ma sprawa tutaj bo w koncu mowimy tu o 4t
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zakładając tłok jedno pierścieniowy trzeba wziąć pod uwagę, że jak się zużyje to nie będzie dobrej kompresji. Pierścień się wypracuje i wiadomo, będzie przepuszczać. Szczerze mówiąc jak ja zakładałem tłok SX do EXC to nie czułem różnicy w mocy, dopiero jak już tłok był padnięty to można było zapalić motor jednym palcem, bo nie sprężał.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: czw, 18 sie 2005, 12:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: 3-city
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
widziałem strony z serwisówki YZ400F, porównałem ze swoją, było jeden pierścień mniej w YZ. Podobno tłoki też się różnią, ale nie wiem czym, trzeba by porównać w realu. Niemam pojęcia jaki to ma wpływ na moc i moment, bo są inne mapy zapłonu, nie jestem pewien, ale wałki rozrządu chyba też.
Thomas WR 400 było KTM SX125, Honda CR250)
życie jest zbyt krótkie, by chodzić po ziemi
życie jest zbyt krótkie, by chodzić po ziemi