duzy spadek mocy

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pn, 19 mar 2007, 20:18

kurde lipson, cale miacho obeszlem i nie dostalem takiej (kolo chcial mi sprzedac caly zestaw uszczelek do jawy 350, tam byly o takim samym rozmiarze metalowe ale cieniutkie, heh...) jutro zadzwonie do zakladu tokarskiego i popytam jeszcze tam...
a i tak jeszzce sobie mysle moze ta podkladke troszke mniejsza dac zeby zostawic rowek na oring??jak myslicie??tylko czy tego wszystkiego pozniej nie zassie (jak podkladka bedzie węzsza to i slabsza...eeee chyba lipa) narazie bede chyba probowal sama podkladka dzialac;] :? :?

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pn, 19 mar 2007, 20:21

weteran pisze:Uzupełnienie brakującego aluminium to faktycznie nie problem, ale plus obniżona tuleja to już poważniejsza sprawa, aczkolwiek wykonalna.
w ostatecznosci na tuleje by niewchodzil. zaspawac do tulei a reszte przestrzeni nad tuleja zostawic.

weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: weteran » pn, 19 mar 2007, 20:24

Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś tych uszczelek włożył więcej. Najważniejsze to ich grubość. Nowe motory mają właśnie uszczelki kilku warstwowe.

LesniK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: DSW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: LesniK » pn, 19 mar 2007, 20:38

..........
Ostatnio zmieniony śr, 12 sie 2009, 19:08 przez LesniK, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » pn, 19 mar 2007, 20:39

heh tez tak przez chwile pomyslalem zeby kupic kilka zeby uzyskac wlasciwa grubosc w ostatecznosc,i ale gostek ze sklepu niechhcial sprzedac tylko tych pojedynczych metalowych, jak juz to caly zestaw uszczelek na silnik do jawy 350 hehe.
jest jeszczce opcja odwrotna do zaspawania tej przestrzeni....- stoczyc na plasko cylinder i dac uszczelke pod glowice taka jak np. w cr-kach są...heh

przed chwilą dzwonilem do zakladu ślusarskiego.Podalem wymiary i za godzinke mam sie odezwac czy juz gotowe. Okaze sie czy pomysl dobry, jesli nie trzeba cos innego probowac... wkoncu jakos to wczesniej wytrzymalo ponad pół sezonu 8) 8) 8) pozdrawiam

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » wt, 20 mar 2007, 17:15

hmmm :shock: :shock: :shock: :shock:
duzo gorzej niz wczesniej z silikonem. Złozylem wszystko, moze minute po wlaniu wody do chlodnicy, zaczela wylatywac z pod glowicy.... kopnąlem kilka razy kopką, na chwile odpalil ale strasznie dziwnie chodzil no i kopcil. Rozkrecilem no i w cylindrze tez byly krople wody.
Nastepna opcja to: oring od zewnetrznej strony, ta podkladka i na to wszystko uszczelka pod glowice. (ew. odrobinke sylikonu). Jesli nie pomoze to chyba z tego cylindra nic juz niebedzie bo innych pomyslów niemam :? :? :cry:

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » wt, 20 mar 2007, 17:54

Spokojnie, poratujemy.
Spróbuj może przygotować płaszczyznę pod uszczelkę z wyżarzonej miedzi, lub aluminium. Trudno coś doradzac przez internet, ale uszy do góry.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » wt, 20 mar 2007, 18:33

heh :wink: jeszccze nadzieje jakas mam 8) narazie wstrzymalem sie z tym wszystkim i wyslalem maila do Martin Motocykle ze zdjeciami i zapytaniem czy da sie cos z tym cylinderkiem zrobic jeszcze (np.wybic tuleje stara i wstawic porzadnie drugą...) albo jeszcze popróbowac z ta uszczelka pod glowice nad ten oring i podkladke. Moze jakos by przylegla do tego i uszczelnila lepiej. :? :? kurde niewiem, pustka w glowie jak narazie

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » wt, 20 mar 2007, 20:14

Ja ostatnio robiłem tuleje w Motor-Tech i naprawdę zrobili to super.
Pogadaj z tym gościem,bo on naprawdę zna się na rzeczy i uważam że to pewna firma.Zapewne chętnie doradzi Ci w tej sprawie i oceni czy da się coś z tym zrobić.
Odezwij się do niego na gg 1452043 albo na maila.

A tu masz jego stronke:

http://www.motor-tech.katowice.pl/


Pozdro
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Autor tematu
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » wt, 20 mar 2007, 20:45

dzieki, zapytam napewno :D Ps.jeszcze mi krazy po glowie taki pomysl.... Dac zewnetrzny oring, dorobic podkladke kilka milimetrów mniejszą niz tą co dorobialem i w tą lukę co zostanie dać wewnetrzny oring, i na to wszystko jeszcze uszczelke pod głowice normalną. Jak na fotce....
http://img67.imageshack.us/my.php?image ... dkltz4.jpg

maciosmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 124
Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bieszczady
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maciosmx » wt, 20 mar 2007, 20:49

nie ma szans ja nie widze powodzenia w tym ale mozesz sprobowac a moze akurat sie uda
..::YZ 125 `01::..

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » wt, 20 mar 2007, 20:53

Ciężko będzie to zrobić moim zdaniem.Już lepszy według mnie był pomysł z wyrównaniem cylindra od góry i zastosowaniem podkładki.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”