duzy spadek mocy
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
kurde lipson, cale miacho obeszlem i nie dostalem takiej (kolo chcial mi sprzedac caly zestaw uszczelek do jawy 350, tam byly o takim samym rozmiarze metalowe ale cieniutkie, heh...) jutro zadzwonie do zakladu tokarskiego i popytam jeszcze tam...
a i tak jeszzce sobie mysle moze ta podkladke troszke mniejsza dac zeby zostawic rowek na oring??jak myslicie??tylko czy tego wszystkiego pozniej nie zassie (jak podkladka bedzie węzsza to i slabsza...eeee chyba lipa) narazie bede chyba probowal sama podkladka dzialac;]
a i tak jeszzce sobie mysle moze ta podkladke troszke mniejsza dac zeby zostawic rowek na oring??jak myslicie??tylko czy tego wszystkiego pozniej nie zassie (jak podkladka bedzie węzsza to i slabsza...eeee chyba lipa) narazie bede chyba probowal sama podkladka dzialac;]
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
heh tez tak przez chwile pomyslalem zeby kupic kilka zeby uzyskac wlasciwa grubosc w ostatecznosc,i ale gostek ze sklepu niechhcial sprzedac tylko tych pojedynczych metalowych, jak juz to caly zestaw uszczelek na silnik do jawy 350 hehe.
jest jeszczce opcja odwrotna do zaspawania tej przestrzeni....- stoczyc na plasko cylinder i dac uszczelke pod glowice taka jak np. w cr-kach są...heh
przed chwilą dzwonilem do zakladu ślusarskiego.Podalem wymiary i za godzinke mam sie odezwac czy juz gotowe. Okaze sie czy pomysl dobry, jesli nie trzeba cos innego probowac... wkoncu jakos to wczesniej wytrzymalo ponad pół sezonu 8) 8) 8) pozdrawiam
jest jeszczce opcja odwrotna do zaspawania tej przestrzeni....- stoczyc na plasko cylinder i dac uszczelke pod glowice taka jak np. w cr-kach są...heh
przed chwilą dzwonilem do zakladu ślusarskiego.Podalem wymiary i za godzinke mam sie odezwac czy juz gotowe. Okaze sie czy pomysl dobry, jesli nie trzeba cos innego probowac... wkoncu jakos to wczesniej wytrzymalo ponad pół sezonu 8) 8) 8) pozdrawiam
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
hmmm
duzo gorzej niz wczesniej z silikonem. Złozylem wszystko, moze minute po wlaniu wody do chlodnicy, zaczela wylatywac z pod glowicy.... kopnąlem kilka razy kopką, na chwile odpalil ale strasznie dziwnie chodzil no i kopcil. Rozkrecilem no i w cylindrze tez byly krople wody.
Nastepna opcja to: oring od zewnetrznej strony, ta podkladka i na to wszystko uszczelka pod glowice. (ew. odrobinke sylikonu). Jesli nie pomoze to chyba z tego cylindra nic juz niebedzie bo innych pomyslów niemam
duzo gorzej niz wczesniej z silikonem. Złozylem wszystko, moze minute po wlaniu wody do chlodnicy, zaczela wylatywac z pod glowicy.... kopnąlem kilka razy kopką, na chwile odpalil ale strasznie dziwnie chodzil no i kopcil. Rozkrecilem no i w cylindrze tez byly krople wody.
Nastepna opcja to: oring od zewnetrznej strony, ta podkladka i na to wszystko uszczelka pod glowice. (ew. odrobinke sylikonu). Jesli nie pomoze to chyba z tego cylindra nic juz niebedzie bo innych pomyslów niemam
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
heh jeszccze nadzieje jakas mam 8) narazie wstrzymalem sie z tym wszystkim i wyslalem maila do Martin Motocykle ze zdjeciami i zapytaniem czy da sie cos z tym cylinderkiem zrobic jeszcze (np.wybic tuleje stara i wstawic porzadnie drugą...) albo jeszcze popróbowac z ta uszczelka pod glowice nad ten oring i podkladke. Moze jakos by przylegla do tego i uszczelnila lepiej. kurde niewiem, pustka w glowie jak narazie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja ostatnio robiłem tuleje w Motor-Tech i naprawdę zrobili to super.
Pogadaj z tym gościem,bo on naprawdę zna się na rzeczy i uważam że to pewna firma.Zapewne chętnie doradzi Ci w tej sprawie i oceni czy da się coś z tym zrobić.
Odezwij się do niego na gg 1452043 albo na maila.
A tu masz jego stronke:
http://www.motor-tech.katowice.pl/
Pozdro
Pogadaj z tym gościem,bo on naprawdę zna się na rzeczy i uważam że to pewna firma.Zapewne chętnie doradzi Ci w tej sprawie i oceni czy da się coś z tym zrobić.
Odezwij się do niego na gg 1452043 albo na maila.
A tu masz jego stronke:
http://www.motor-tech.katowice.pl/
Pozdro
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
dzieki, zapytam napewno Ps.jeszcze mi krazy po glowie taki pomysl.... Dac zewnetrzny oring, dorobic podkladke kilka milimetrów mniejszą niz tą co dorobialem i w tą lukę co zostanie dać wewnetrzny oring, i na to wszystko jeszcze uszczelke pod głowice normalną. Jak na fotce....
http://img67.imageshack.us/my.php?image ... dkltz4.jpg
http://img67.imageshack.us/my.php?image ... dkltz4.jpg