Zgasł i nie odpala

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
no_sleep
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 22:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Zgasł i nie odpala

Post autor: no_sleep » czw, 15 mar 2007, 09:08

Witam
Mam mały problem z CR 125
Polatałem sobie troszkę i chyba za ostro odkręcałem manetke.
Jechałem na pełnych obrotach ok 400m po prostej popuściłem gaz zredukowałem na 3 bieg.I moto nagle zgasł.Tak jak bym go zgaśił
Czy mógł się rozpaść tłok czy coś innego
Iskra jest ok ale gdy próbuję zap[alić strzela powietrzem w tłumik..
Pomocy!!!!!!!!!!!

biker
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: ndz, 23 kwie 2006, 11:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: biker » czw, 15 mar 2007, 12:45

podobno crossy nie lubie jak sie jedzie zbyt dlugo na calym gazie; sprawdz czy jest kompresja jak nie ma to raczej tlok. i trzeba bedzie rozbierac cylinder

Autor tematu
no_sleep
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 22:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: no_sleep » czw, 15 mar 2007, 12:48

Kompresja zrobiła się słabsza ale czasami jak kopne mocniej w starter to sie ślizga..

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 15 mar 2007, 12:49

Na ME jadą setami bez ujęcia gazu cały tor i jest dobrze wiec nie wiem skąd stwierdzenie że crossy tego nie lubią. Otwieraj silnik bo to może być właściwie wszystko a przez szklaną kule nikt nie wywróży. Ja podobne objawy miałem jak posypało mi sie łożysko na sprzęgle. A tak z ciekawości to zredukowałeś na sprzęgle czy bez?
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
no_sleep
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 22:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: no_sleep » czw, 15 mar 2007, 13:03

Zredukowałem na sprzęgle.I zchamowałem prawie do zera bo zjeżdzałem w ciężki teren.Gdy miałem 3 wrzucony trzeci bieg silnik zgasł przy lekim dodaniu gazu... :?: :?:

Terance
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: czw, 8 mar 2007, 19:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lidzbark warm
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Terance » czw, 15 mar 2007, 15:22

miałem podobny objaw tyle że mi iskra zgasła :oops:
Kawasaki KMX `96

Honda CR `01--->mały potworek

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 15 mar 2007, 16:20

Wg mnie nie ma komprejsi...też tak miałem jak zagrzałem moto..Tobie moze też sie zagrzał i stanął tłok.Też właśnie mi strzelał z tłumika..Na 99% jest tłok do wymiany i moze też być cylinder do roboty.Ale zajrzyj do silnika!
pozdro

blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » czw, 15 mar 2007, 17:18

popieram igi cross prawdopodobnie tlok do wymiany . A co to tego ze crossy nie lubia jak sie ich trzyma na pełnych obrotach to wielka bzdura.

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » czw, 15 mar 2007, 17:46

tłok do wymiany :)
Kaze skąd Ty tą teorie wytrzasnołeś :D wyczynowy silnik 2T po max 10s ciągłych max obrotów na płaskiej drodze trzeba przepłukać czyli zamknąć gaz i go znów otwozyc.

Ethan89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: sob, 30 gru 2006, 20:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ethan89 » czw, 15 mar 2007, 20:23

mialem dwa razy tak samo na 99% to tłok.
KX 125 rolezz

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 15 mar 2007, 21:58

wyczynowy silnik 2T po max 10s ciągłych max obrotów na płaskiej drodze trzeba przepłukać czyli zamknąć gaz i go znów otwozyc.
A co sie stanie jak będziesz trzymał 11s? Korba wyjdzie dołem czy tłok wskoczy do baku? Sory ale ja trzymałem już na prostej nie raz gaz do oporu i było to więcej niż 10s i nic sie nie działo. A Ty sobie stoper ustawiasz na ręce i mierzysz te 10s?
but only the devil responded cause god wasn't there...

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » czw, 15 mar 2007, 22:34

Kaze pisze:
wyczynowy silnik 2T po max 10s ciągłych max obrotów na płaskiej drodze trzeba przepłukać czyli zamknąć gaz i go znów otwozyc.
A co sie stanie jak będziesz trzymał 11s? Korba wyjdzie dołem czy tłok wskoczy do baku? Sory ale ja trzymałem już na prostej nie raz gaz do oporu i było to więcej niż 10s i nic sie nie działo. A Ty sobie stoper ustawiasz na ręce i mierzysz te 10s?
:shock: naprawde jesteś tak ograniczony ze tego nie rozumiesz?? :)
Stanie sie to ze tłok spuchnie i albo go chwyci i sie "zatrze" albo peknie pierścień lub ukruszy się kawałek tłoka. Mozesz trzymać nawet 20s i uda Ci sie 100 razy ale za 101 moze juz być niedobrze. Zalezy jak ciasno tłok był spasowany. To ze 2T nie mozna trzymać cały czas na max obrotach powie Ci kazdy mechanik. A jak bedizesz tak często robił (jazda na długich ulicznych odcinkach) to cylinder bedzie miał kształt "pofalowany". A co zaszkodzi zamkniecie gazu na sekundke i dodanie od nowa? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”