KTM do lasu, czasem na miasto.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
magneto.STACHU125 pisze:Przepraszam,ze sie wtrace. A co to jest kolo magnezowe?
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
A to ono jest z magnezu?ze tak go nazwal trak.czy jest to kolo zamachowe z zamontowanymi magneSami?.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
Koleś po prostu się pomylił i napisał magnezowe zamiast magnesowe...
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
Autor tematugreenmack
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz, 4 gru 2011, 20:10
- Motocykl: buell xb12r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tychy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
no wlasnie-czy roznica w prowadzeniu jest az tak duza pomiedzy 250 a 450?? czy dla kogos kto praktycznie zaczyna jest ona uciazliwa?
ponawiam moje pytanie bo sie mały offtop zrobił;p;p
ponawiam moje pytanie bo sie mały offtop zrobił;p;p
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
No mozna tak powiedzieć, pisze z iPada a on poprawia mi błędy i nie zauważyłem.Czepek pisze:Koleś po prostu się pomylił i napisał magnezowe zamiast magnesowe...
Ale mniejsza z tym wiecie o co mi chodzi.
Co to pytania o prowadzenie.
Napewno minimalnie od żyjesz różnice.
Jednak jak ja wsiadlem na EXC 250 ale w 2t to czułem jedynie duża różnice zwazana z silnikiem.
W sumie od tej rundy polibilem 2t do których nie byłem przekonany.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
Autor tematugreenmack
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz, 4 gru 2011, 20:10
- Motocykl: buell xb12r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tychy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
do 2 T napeno nie wroce bo poprostu dzwiek mi straszliwie nie pasuje.
Boje sie jednak ze 250 moze okazac sie ciut za mało do latania po lesie,piaskach i zwirowniach, wiem ze na tor 450 jest napewno gorsze niz 250 ale sciganie z cieniem mam dawno za sobą;p;p
tylko czy te 450 nie bedzie znowu za duzo??;p;p
Boje sie jednak ze 250 moze okazac sie ciut za mało do latania po lesie,piaskach i zwirowniach, wiem ze na tor 450 jest napewno gorsze niz 250 ale sciganie z cieniem mam dawno za sobą;p;p
tylko czy te 450 nie bedzie znowu za duzo??;p;p
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 243
- Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
do latania po lesie 250f moze okazac sie zbyt slabe, nie latalem nigdy enduro 250f ale latalem crossowa 250 4t i mocy czasami zabraklo, mowie tutaj o lesie, blocie itp. Moze pomysl o husqvarne te310? Jest to 250 powiekszona, tak wiec prowadzenie bedzie o niebo lepsze niz w przypadku 450. Huski dostaniesz na pewno taniej niz kata. Mysle ze moze to byc dobra alternatywa pomiedzy 250/450. Do wyboru masz rowniez bete 350 no i kata 350 ale ten wychodzi najdrozej i nie wiem czy jest sens kupowac taki motor, skoro malo o nim wiadomo na dzien dzisiejszy.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
Nie chcę byc niemiły, ale siedzę codziennie na forum, czytam Twoje posty, i dochodzę do wniosku, że albo na prawdę jesteś kozakiem, albo mistrzem prostej... 250 słabe, 350 slabe, może 500 2t też dla Ciebie jest pierdziawką ?kotQ pisze:do latania po lesie 250f moze okazac sie zbyt slabe, nie latalem nigdy enduro 250f ale latalem crossowa 250 4t i mocy czasami zabraklo, mowie tutaj o lesie, blocie itp. Moze pomysl o husqvarne te310? Jest to 250 powiekszona, tak wiec prowadzenie bedzie o niebo lepsze niz w przypadku 450. Huski dostaniesz na pewno taniej niz kata. Mysle ze moze to byc dobra alternatywa pomiedzy 250/450. Do wyboru masz rowniez bete 350 no i kata 350 ale ten wychodzi najdrozej i nie wiem czy jest sens kupowac taki motor, skoro malo o nim wiadomo na dzien dzisiejszy.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: czw, 4 sie 2011, 20:08
- Motocykl: DT 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
Sorry kotQ, że się wtrącę, ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję, iż nie latasz swoim EXC jakoś kozacko, wiec może najpierw wykorzystaj moc swojego moto, a potem opowiadaj że inne nie mają mocy. Nie mówię, że jeżdżę jakoś pro, ale nie chwalę się tym, bo wiem, że tak nie jest. Pozdro.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
Jak się upierasz nad czymś wiecej niż 250 to moze Husaberg FE 390.
Moze i trochę egzotyczny ale ma kilka ciekawych rozwiązań.
A osprzet i zawieszenia jak w KTM.
A co do dźwięku 2t to jakoś tego nie rozumiem bo to nie dźwiękiem człowiek jeździ tylko motocyklem. Słyszałem już takie historie ze kolesie kupowali 4t i akrapy czy inne yoshumury co by się lansowac, a wydech musiał być jak najglosniejszy.
Jeżeli chodzi o 2t to uważam ze jedynie sposób oddawania mocy moze tylko przeszkadzać.
Sprawa kolejna 250 w 4t ma tyle mocy, ze jak nie wazysz 120 kg i nie jesteś jakiś mega pro super hiper rider to fajnie sobie polatasz. Zmienić na mocniejszy zawsze możesz.
Ja odrazu na 450 wsiadlem jak kupowałem hard enduro i na początku mnie moto sponiewieralo wszędzie gdzie mogło. Błoto a ja jade nie tam gdzie chce tylko tam gdzie chce moto.
To tyle odemnie.
A moral z tego jest taki ze na 450 odrazu wsiadaja kozaki (a pózniej się męczą) :axe:
Moze i trochę egzotyczny ale ma kilka ciekawych rozwiązań.
A osprzet i zawieszenia jak w KTM.
A co do dźwięku 2t to jakoś tego nie rozumiem bo to nie dźwiękiem człowiek jeździ tylko motocyklem. Słyszałem już takie historie ze kolesie kupowali 4t i akrapy czy inne yoshumury co by się lansowac, a wydech musiał być jak najglosniejszy.
Jeżeli chodzi o 2t to uważam ze jedynie sposób oddawania mocy moze tylko przeszkadzać.
Sprawa kolejna 250 w 4t ma tyle mocy, ze jak nie wazysz 120 kg i nie jesteś jakiś mega pro super hiper rider to fajnie sobie polatasz. Zmienić na mocniejszy zawsze możesz.
Ja odrazu na 450 wsiadlem jak kupowałem hard enduro i na początku mnie moto sponiewieralo wszędzie gdzie mogło. Błoto a ja jade nie tam gdzie chce tylko tam gdzie chce moto.
To tyle odemnie.
A moral z tego jest taki ze na 450 odrazu wsiadaja kozaki (a pózniej się męczą) :axe:
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
Najlepszym rozwiązaniem będzie chyba posadzenie du..pska na tą ZDROWĄ 250 4T i jak jesteś taki kozak to wstaw jej do końca-ale w jakimś terenie, nie na asfaltowej prostej.Jak będziesz jeździł po Warszawsku to nawet nie pchaj sie w 450.
I powiem Ci szczerze że mało kto ogarnia 450ccm.
I powiem Ci szczerze że mało kto ogarnia 450ccm.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 243
- Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM do lasu, czasem na miasto.
Luka$ pisze:Sorry kotQ, że się wtrącę, ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję, iż nie latasz swoim EXC jakoś kozacko, wiec może najpierw wykorzystaj moc swojego moto, a potem opowiadaj że inne nie mają mocy. Nie mówię, że jeżdżę jakoś pro, ale nie chwalę się tym, bo wiem, że tak nie jest. Pozdro.
Stare dzieje:) od tego czasu minelo jakies pol roku i sporo nawinietych kilometrow. Poza tym tor nie jest moja najmocniejsza strona