Jazda na tylnym kole - wheelie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 21 lis 2006, 10:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Teraz ja dorzuce swe 3 grosze: musisz złapać dobry kontakt z motorem, są różne sposoby jazdy na laczu. Jedni najpierw sie uczą latać na stojaka drudzy na siedząco. Obydwie formy zajebiście wyglądają jak są dobrze stylowo opanowane i tyle.
TRENING TRENING TRENING i jazda na gumie przyjdzie. Nic nie ma za darmo
TRENING TRENING TRENING i jazda na gumie przyjdzie. Nic nie ma za darmo
KTM 125SX '10 :]
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W KTMie ostatnio walnełem w Lidzbarku na whoopsach na tył i motor jechał na tylnim błotniku i tylko zadupie sie pogieło ale dzwon motor odczuł konkretnie. Leciałem drugi a tu taka hardcore'owa gleba poszła. Poprostu wlecaiłem na whoopsy za bardzo na gumie i była za dużo prędkości. Nie do opanowania to było, ale mi sie nic niestało na szczęście.
KTM 125SX '10 :]
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Musiałem odpuścić bo motor poleciał dalej jakoś dziwnie i urwał sie uchwyt pompy sprzęgła...a tata niemiał trytytek w depo tak to bym dowiózł 3cie do końca ale cóżsezon i tak stracony. A ta gleba to była przez to że oglądałem TP jak leciał po whoopsach w filmie u Milsapsa na torze.....
KTM 125SX '10 :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Płock
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
moja rada - najpierw naucz się stawiać piona prawie z miejsca i starać się go utrzymać jak najdłużej. z czasem dojdziesz do takiej wprawy, że będziesz mógł utrzymywać cały czas tą samą prędkość. A jeśli nie to bieg wyżej, potem kolejny bieg wyżej itd aż do ostatniego. Przy zmianie biegów jednak trzeba ująć gazu albo sprzęgło liznąć bo w takiej pozycji ciężko biegi się przurzuca. Będzie to pewnie kosztowało sporo błotników i w ogóle wszystkiego (łącznie z dupą plecami itp ) ale to uczucie jak startujesz z 2 i zapinasz 6 w pionie jest boskie (a propos 2T i 4T - lepiej się uczyć na 2T - jako że jest porywczy jak się nauczysz to naprawdę będziesz umiał nawet jak sie na innego sprzęta przesiądziesz)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
chcialbym sie nauczyc jezdzic na kole.....juz troche probowalem.....
ale mam pare pytan,jak wg was lepiej postawic 125 2T na kolo strzalem ze sprzegla czy ostrym dodaniem gazu??? no i do tego na jakim biegu to robic.....
z gory dzieki za odp
pozdro
ale mam pare pytan,jak wg was lepiej postawic 125 2T na kolo strzalem ze sprzegla czy ostrym dodaniem gazu??? no i do tego na jakim biegu to robic.....
z gory dzieki za odp
pozdro
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r