Jazda na tylnym kole - wheelie
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jazda na tylnym kole - wheelie
Witam!
Mam pytanie, bo widzę że wy już nieźle wymiatacie a ja jestem jeszcze laikiem. Dajcie jakąś podpowiedz jak stawiać moto na gumę przy wyższej prędkości żeby było w miarę bezpiecznie:) Obecnie wychodzi mi z 2 a albo kilka metrów 3.Macie jakieś wskazówki na podszkolenie się? I chciałem zapytać co sądzicie o butach Forma (na allegro są za około 500zł) bo zbrakło mi funduszy i dopiero na gwiazdkę sprawię sobie jakieś "oficerki".
PS. Dodam że rowerem na kole latałem przy prędkości około 20 km/h i rekord walnąłem 280m : ) A przesiadając się na moto boję się jakoś. Z 2 lecę sobie leciutko ale mam opory żeby zapiąć wyższe biegi.
Mam pytanie, bo widzę że wy już nieźle wymiatacie a ja jestem jeszcze laikiem. Dajcie jakąś podpowiedz jak stawiać moto na gumę przy wyższej prędkości żeby było w miarę bezpiecznie:) Obecnie wychodzi mi z 2 a albo kilka metrów 3.Macie jakieś wskazówki na podszkolenie się? I chciałem zapytać co sądzicie o butach Forma (na allegro są za około 500zł) bo zbrakło mi funduszy i dopiero na gwiazdkę sprawię sobie jakieś "oficerki".
PS. Dodam że rowerem na kole latałem przy prędkości około 20 km/h i rekord walnąłem 280m : ) A przesiadając się na moto boję się jakoś. Z 2 lecę sobie leciutko ale mam opory żeby zapiąć wyższe biegi.
Ostatnio zmieniony czw, 11 lut 2010, 21:50 przez grzesiek3210, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ja na siedzaco przy strzale ze sprzegla albo nawet z gazu sie balem i boje bo jakos nie ma takiej kontroli ale zobaczylem na filmie jak chlopaki z cross demons koszalin chyba stawiaja sprobowalem i idzie tylko teraz trzeba odleglosc cwiczyc jedziesz na 2 (mozna probowac na innych biegach toi zalezy od mocy) i przed tym zakresem obrotow uzytkowych dociskasz przod ile sie da i jak odbija to piiiii.... i juz masz moto w gorze tak to mniej wiecej wyglada i na stojaco to jest. Wiadomo musisz sie troche do tylu przesunac
pozdro
pozdro
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
...a kto mi wytlumaczy jak sie redukuje bieg wyżej??
bo ja myslalem ze redukuje sie tylko w dol...
A co do gumki:jesli masz 4-suwa to odkrecasz gaz,kolko sie podnosi i delikatnymi korektami manetki gazu utrzymujesz motorek w pionie...potem kolejny bieg...i kolejny...i tak do ostatniego...
A jesli masz 2-suwa to masz problem...jest duzo trudniej sie uczyc!teoretycznie tak jak w 4-suwie,tylko 2-suw ma waski zakres obrotow uzytecznych i dlatego jest trudniej...chyba ze masz 500cm w 2-suwie!ja kiedys mialem CR 500 to zawsze jezdzi na tylnym kole,czy sie chce czy nie!!!
Mysle ze poprostu jezdzij duzo,a reszta sama przyjdzie...
bo ja myslalem ze redukuje sie tylko w dol...
A co do gumki:jesli masz 4-suwa to odkrecasz gaz,kolko sie podnosi i delikatnymi korektami manetki gazu utrzymujesz motorek w pionie...potem kolejny bieg...i kolejny...i tak do ostatniego...
A jesli masz 2-suwa to masz problem...jest duzo trudniej sie uczyc!teoretycznie tak jak w 4-suwie,tylko 2-suw ma waski zakres obrotow uzytecznych i dlatego jest trudniej...chyba ze masz 500cm w 2-suwie!ja kiedys mialem CR 500 to zawsze jezdzi na tylnym kole,czy sie chce czy nie!!!
Mysle ze poprostu jezdzij duzo,a reszta sama przyjdzie...
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ale np jak jest tarka bylo pokazane jak na zawodach supercrossowych pastrana pokonywal ja na jednym kole doganiajac znacznie tych ktorzy jada normalnie. Na muldach tez sie to moze przydac (nie doslownie na jedynym kole) bo unosisz przod i szybciej i delikatniej przez nie przejedziesz. Ja tez nie trenuje ale czasem jak mam chwilke to cos kombinuje.
pozdro
pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
I Gdzie w Polsce masz tarkę z prawdziwego zdarzenia ?
II Na niskich biegach naucz się tylko unosić przednie kolo a po to żeby przeskoczyć rów i głębokie dziury, jazda na gumie przyjdze z czasem
II Na niskich biegach naucz się tylko unosić przednie kolo a po to żeby przeskoczyć rów i głębokie dziury, jazda na gumie przyjdze z czasem
Ostatnio zmieniony sob, 10 kwie 2010, 17:11 przez piasektt, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 14 kwie 2006, 09:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wlasnie kupilem KTM egs 250 z 96 i tez podoba mi sie bardzo jazda na 1 kolku tylko ze nie umiem! na dt80 przejechalem moze gora z 10m po czym 2 wlaczylem i byl pion wiec sie przestarszylem i puscilem gaz.Na husqvarnie 410 tez probowalem ale to ciezki moto i balem sie ze moze spasc na mnie a teraz mam KTM i na kolo idzie jak na 250 ;] ale ciagle ten strach ;/ w piatek bede mial gotowy [bo oczywiscie ja mam szczescie i cos musialem zjebac] i nowa kiera reikona to moze cos pocwicze...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Źle to będzie wyglądał twój tyłek jak będziesz przejeżdżał na siedząco przez rowy. Dla kręgosłupa to też nie będą pieszczoty.P.S Ja jeżeli juz stawiam (a zdarza mi się to bardzo żadko) to tylko na siedząco bo na stojąco źle wygląda
Mi do tej pory zdarzały się tylko niekontrolowane gumy bo na 380 o to nie trudno
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej