Fabryczne przeróbki, części tuninowe, patenty...
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zielorz, pewnie masz CR 125, co?
Tam na rancie przy wyjsciu z cylindra powinna być blasana, karbowana uszczelka. Koszt oryginalnej to ok. 20-30 PLN. Niestety lubi się przepalać, bo blaszka jest dość cienka i co jakiś czas trzeba ją wymienić. Jeśli dyfuzor (gruszka) nie jest zniszczony, to powinien dokładnie nachodzić na rant oraz uszczelkę i nie powinno nic kapać.
Miałem kiedyś CR 125 `99 i dokładnie wiem, jak jest. Żadne koce, płaszcze i inne samodzielne patenty raczej nie pomogą. Ewentualnie na uszczelkę można dodatkowo położyć trochę silikonu, tylko dobrego. To powinno dodatkowo uszczelnić.
Ale generalnie większość CR 125 z rocznika 98-99 (takich najwięcej widziałem) ma tę dolegliwość. Podobno w nowszych modelach tego nie ma.
Tam na rancie przy wyjsciu z cylindra powinna być blasana, karbowana uszczelka. Koszt oryginalnej to ok. 20-30 PLN. Niestety lubi się przepalać, bo blaszka jest dość cienka i co jakiś czas trzeba ją wymienić. Jeśli dyfuzor (gruszka) nie jest zniszczony, to powinien dokładnie nachodzić na rant oraz uszczelkę i nie powinno nic kapać.
Miałem kiedyś CR 125 `99 i dokładnie wiem, jak jest. Żadne koce, płaszcze i inne samodzielne patenty raczej nie pomogą. Ewentualnie na uszczelkę można dodatkowo położyć trochę silikonu, tylko dobrego. To powinno dodatkowo uszczelnić.
Ale generalnie większość CR 125 z rocznika 98-99 (takich najwięcej widziałem) ma tę dolegliwość. Podobno w nowszych modelach tego nie ma.
Nikasil.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 219
- Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Spróbuj dopasować odpowiednią świece [może ta jest zła] do tego bardzo ważną sprawą może być dysza i filtr powierza. Określenie "jest OK" jest wielo znaczne. Trzeba pokąbinować troche z tym i myśle że sie poprawi. Przy dyszach uważaj, bo jak jest za mała to maszyna dostaje ostrego kopa, ma mega moc ale n krótko. Jak dysza jest za mała to świeca sie robi biała, a do zatarcia wtedy blisko.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60


-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Fabryczne przeróbki, części tuninowe, patenty...
stary temat wypatrzyłem przypadkiem > Trzeba pamiętać by powiercić małe dziurki odprowadzające wode w ramie i wahaczu by nie zalegała Czesto ich nie ma a dostaje się przez gwinty itd. Wystarczy wiertło 2mm lub mniejsze