Galeria użytkownika Zychu

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Autor tematu
ZYCHU
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 13:21
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ZYCHU » śr, 26 wrz 2007, 23:38

ba:) za rok tam z Matem fota bedzie:PP
#999

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » ndz, 2 gru 2007, 17:45

Skoro już zacząłem się udzielać w tym dziale to i tu coś naskrobię (mam nadzieję, że mnie zychu nie zatłucze)
http://pl.youtube.com/watch?v=WqF3C08p6R0
http://pl.youtube.com/watch?v=Dlvmf19M6rg

crasch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 359
Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
Motocykl: zielony monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kuj-Pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: crasch » ndz, 2 gru 2007, 18:03

Hehe fajne :). Gooodny ten skok w lipnie!
ps. szkoda, że fotki umieszczone przez Zycha już nie działają, nie idzie oblukać.

Autor tematu
ZYCHU
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 13:21
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: ZYCHU » sob, 24 maja 2008, 11:42

Kilka nowych fotek:)
Załączniki
pb3.jpg
James Stewart wypakował w bande...czyli w moja reke:)
pb3.jpg (56.67 KiB) Przejrzano 9585 razy
pb3.jpg
James Stewart wypakował w bande...czyli w moja reke:)
pb3.jpg (56.67 KiB) Przejrzano 9585 razy
pb1.jpg
pb1.jpg (57.19 KiB) Przejrzano 9577 razy
pb1.jpg
pb1.jpg (57.19 KiB) Przejrzano 9577 razy
IMG_8289.jpg
Nocny kawokołak-crossmorderca:)
IMG_8289.jpg (150.7 KiB) Przejrzano 9562 razy
IMG_8289.jpg
Nocny kawokołak-crossmorderca:)
IMG_8289.jpg (150.7 KiB) Przejrzano 9562 razy
#999

robas597
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: śr, 13 wrz 2006, 15:10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: robas597 » sob, 24 maja 2008, 13:19

Świetny filmik i fotki
Szacunek!!! :twisted:

Autor tematu
ZYCHU
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 13:21
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: ZYCHU » śr, 16 lip 2008, 23:46

http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C07%5 ... 9-full.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C07%5 ... 5-full.jpg


dzisiejsze fotki z jazdy:)
#999

motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: motochłopiec » czw, 17 lip 2008, 00:49

z jakiego toru te fotki ? :wink:

Autor tematu
ZYCHU
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 13:21
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: ZYCHU » czw, 17 lip 2008, 12:02

motochłopiec pisze:z jakiego toru te fotki ? :wink:
tor w chełmnie...fajny ale po deszczu robią się masakryczne koleiny i można z motocyklem wpaść:) lochy na 1,5 metra głebokosci
#999

Czorny
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: wt, 29 kwie 2008, 19:13
Motocykl: Husqvarna TC 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: Czorny » czw, 17 lip 2008, 19:55

Zacnie.


Ładne Stoopie jak i Wheeile :)

PzdR!

Autor tematu
ZYCHU
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 13:21
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: ZYCHU » śr, 24 cze 2009, 23:33

#999

Furry91
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: wt, 27 maja 2008, 19:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: Furry91 » czw, 25 cze 2009, 13:22

hehehe powrot Zycha :) zdziwilem sie jak zobaczylem Cie na torze... fotki dobre jak zawsze :)
motocross will never die

milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria użytkownika Zychu

Post autor: milek » śr, 1 lip 2009, 23:21

Super bandy :rolleyes:
Świetna jazda :)
Takie piaszczyste tory są najlepsze.
SUZUKI - Way of Life!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”