Honda CRF450 czy Yamaha YZ450F??
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Darek ma rację. Jak ja wsiadłem na setkę to mnie mocno poobijało i zanim się nauczyłem jako tako jeździć to mineło dużo czasu. 450? Wybij sobie to z głowy, chcesz się przesiąść z Hondy MTX na 450? Dobre błehehe!
I właśnie co znaczy, że sobie nieźle radzi? Ja sobie jako tako radzę wg. mojego skromnego zdania, to koleś musi być szybszy odemnie.
I właśnie co znaczy, że sobie nieźle radzi? Ja sobie jako tako radzę wg. mojego skromnego zdania, to koleś musi być szybszy odemnie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hahahaa ten koles mnie miazdzy ty pewnie myslisz ze jak bedziesz mial 450 to bedziesz latal jak TP i jezdzil jak SE a jak sie przesiadasz z mtx 80 co ledwo co sie toczy to odrazu idz to szpitala zeby ci dostawe gipsu zalatwili na zapas tylko zrob to zainm to kupisz bo mozesz jush nie dojsc jak sie przejedziesz. moim zdaniem to setka by cie sponiewierala a co dopiero 450 co jest prawie dwa razy mocniejsza.
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuIGI CROSS
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wcale tak nie myślę ze będę latał jak PT czy jakiś inny mistrzu ,mi nawet nie zależy zeby na zawodach jeździć.Porostu zastanawiam się co wybrać czy 25- 4t czy 450 4T,wiem o tym że 450 jest bardzo mocna,ale jak mój kolega ma 450 to i ja się zaczołem zastanawiać czy też takiej pojemności ie wybrać.Jak już mówiłem że przekonam się jak jeździ mój kelega na tej 450 w tym sezonie ,przejdę się 2504t i zdecyduje co wybrać.Nie musicie się śmiać z tego jak MXrool który na gg się cały czas wyśmiewa i gada rózne oszczerstwa,uważałem go za wartego uznania za jego dużą wiedzę o motorach a po tym jak się wogec mnie zachowuje uważam go za po prostu chama . Więc proponuje zakończyć temat
Ostatnio zmieniony pt, 10 mar 2006, 14:13 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 127
- Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
człowieku ja sie przesiadłem najpierw ze 125 4t na 125 2t to był dla mnie kosmos zajebista ruznica i stacha miałem teraz sie ze 125 2 t przesiadłem na 250 4 t i przyznam ze sie boje odkrecac na max bo widze Śmierć takze daj sobie luz i kup poządną 125 2t a nie 450 4t moim zdaniem gdybys wsiadł na 450 4 t odrazu mozesz tacie i rodzinie powiedziec niech ksiedza zamawia i trumne juz ci <LOL2><lol2>
Yamaha Yz250f 06 - Zajebista Furaa:)
Yamaha Yz 125 99 - Remonty i remonty
Yamaha Yz 125 99 - Remonty i remonty
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz, 12 lut 2006, 19:57
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: sławków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
igi czy ty chcesz moto do szpanu czy czerpać z moto przyjemności z jazdy jezdziłem na 125 przez 5 lat a mogbym twoim ojcem być bo jak jezdziłem na moto to robileś w pieluchy tagże przestań rozmyślać o 450 i zacznij wspinać się po drabinie od dołu a nie od góry to tak jak z kobietą czterdziestka by cię zajechała.
HONDA CRF450R 05r
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
CRF 450 jest baardzo mocna. Wczoraj jezdzilem taka (rok 2004) po lodzie. Powiem krotko konkretny power swietna przyczepnosc (opony najezone srubami) a po dodaniu gazu szla na kolo. Najlepsza byla rekacja na gaz nie to co w 2T. Ogolnie maszyna kosmiczna i na poczatek raczej cieżka do opanowania.
Pozdroo
Pozdroo
-
- Mistrz prostej
- Posty: 132
- Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
- Motocykl: CRF250 07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
róznica między tymi dwiema maszynami wydaje się bardzo duża
yamaha jest mniej narowista, płynniejsza i łatwiejsza w opanowaniu
honda wyrywa nadgarstki, układa się fajnie w zakrętach ale nie daje za wygraną niewprawionemu operatorowi kierownicy, nie wybacza błedów
Pytanie było o róznice w maszynach a nie wywody czy ktoś sobie poradzi czy nie i ze napewno robi wielki błąd a najlepiej jeszcze zmieszać z błotem ze się wszystko wie na ten temat. Jeden gość w jednym wieku ma 160 i 60kg a drugi 190 i 95kg i teraz dajcie im jedna maszyne i jasne bedzie ze różnice bedą widoczne.
Wszystko zalezy do czego sie używa motoru i jaki z tego fan chce się czerpać.
Znam gości którzy mają CRF450 po to by uczyć sie jazdy na kole, mistrzowie prostej przez pola a tor i zakrety wogóle ich nie interesują. Z tego mają wielką przyjemność i takie gadanie ze to droga do nikąd nie ma sensu. Kazdy robi to co lubi a jesli czasem chce opinii to chwała mu za to ale nie tak ze się myli całkowicie.
Więc jeśli ktoś chce się popisać intelektem że wie wszystko o doborze sprzętu to niech napisze artykuł a nie opinie nic nie wnoszące do pytania w poscie.
Pozdrawiam.
maverick
yamaha jest mniej narowista, płynniejsza i łatwiejsza w opanowaniu
honda wyrywa nadgarstki, układa się fajnie w zakrętach ale nie daje za wygraną niewprawionemu operatorowi kierownicy, nie wybacza błedów
Pytanie było o róznice w maszynach a nie wywody czy ktoś sobie poradzi czy nie i ze napewno robi wielki błąd a najlepiej jeszcze zmieszać z błotem ze się wszystko wie na ten temat. Jeden gość w jednym wieku ma 160 i 60kg a drugi 190 i 95kg i teraz dajcie im jedna maszyne i jasne bedzie ze różnice bedą widoczne.
Wszystko zalezy do czego sie używa motoru i jaki z tego fan chce się czerpać.
Znam gości którzy mają CRF450 po to by uczyć sie jazdy na kole, mistrzowie prostej przez pola a tor i zakrety wogóle ich nie interesują. Z tego mają wielką przyjemność i takie gadanie ze to droga do nikąd nie ma sensu. Kazdy robi to co lubi a jesli czasem chce opinii to chwała mu za to ale nie tak ze się myli całkowicie.
Więc jeśli ktoś chce się popisać intelektem że wie wszystko o doborze sprzętu to niech napisze artykuł a nie opinie nic nie wnoszące do pytania w poscie.
Pozdrawiam.
maverick
-
Autor tematuIGI CROSS
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No własnie święta racja .Ja się zastanawiam nad 450 bo w 60% będę jeździł po poligonie na którym jest bardzo dużo sypiekiego piachu,podjazdów itp. więc moto musi mieć dużo mocy.A na torze dużo żadziej chce jeździć.Gdybym chciał jeździć tylko po torze to bym na pewno 125 2t/250 4t.Dzięki maverick za odpowiedz o którą mi chodziło
Ostatnio zmieniony ndz, 12 mar 2006, 17:05 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 2 razy.