Co sądzicie o Huski?
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Żeby nie zakładać setek podobnych wątków to zadam pytanie.Czy nie wiecie coś na temat (......) wadliwych starterów(kopniaków) w husqvarnie (WR 250 z 2000r)?Nie wiem czy to tylko u mnie taki nie fart czy ten typ tak ma.Miałem założony oryginalny starter i po pewnym czasie urwał się przegub ten który nachodzi na frez...myślę sobie SPOKO,ZMĘCZENIE materiału.Pospawałem ten przegub i wrzuciłem na czarną godzinę do szafki.Mam drugi sprzęt w częściach tylko że z 98roku.Wziąłem sobie ze starego starter i wszystko było ładnie pięknie do dzisiaj... po 2 wyjazdach urwały się aluminiowe uszka przez które przechodzi sworzeń łączący z przegubem...oczywiście z dwóch udało zrobić mi się jeden ale ma tą wadę że jest wyrobione gniazdo i wypada śrut który powinien blokować przed przypadkowym otwarciem.Co gorsza cena nowego startera który chyba występuje wyłącznie jako oryginał wynosi JEDYNE 480zł(no tam jakiś rabacik doleci ale i tak grubo za 400zł).Motocykl pali z pierwszego...jak zimny po powiedzmy 2 tygodniach to z czwartego także dużo razy się nie ukopię.Oglądając oferty na allegro motocykli HUSQVARNA zauważyłem że zdarza się że jest napisane BRAK KOPACZKI albo USZKODZONA,albo nie piszą a widać że jest sam frez a startera brak. I dlatego moje pytanie czy wszystkim się tak rwą czy macie jakieś patenty(istnieją zamienniki?) bo jeżeli to taki chodliwy towar to czemu nie ma zamiennika?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jest to ból husqvarów o którym słyszałem, i który widziałem w paru sztukach, nie tylko w WR250-wydaje mi się że wynika z tego, że nie można dopuscic do tego by powstał za duży luz między wajchą a tym uszkiem. Wtedy robią się te cyrki z urywaniem dźwigni, przez udarowe obciazenia na za dużym luzie.
Wiedząc o tym ze i u mnie ten luz jest spory, od razu chwyciłem rozwiertak w rękę, zatulejowałem gatunkową stalą, plus nowy sworzeń też z gatunkowej. W sworzniu który łączy obie części, zrobiłem smarowniczkę z kanałkiem smarowym który wcelowuje smar w tulejkę (tą pomiędzy tymi uszkami). Mam nadzieję, że przedluzy to zywot kopniaka. To tyle co mogę C pomóc. Mam taką nadzieję-dobra stal, to jednak stal, plus smarowanie, oby pomogło.
P.S: jakbyś był już desperados, to fabryczną, nową wajchę od kopniaka oddam Ci za 330 PLN. W połowie lutego mam dostawę części, mogę dorzucić do zamówienia.
Wiedząc o tym ze i u mnie ten luz jest spory, od razu chwyciłem rozwiertak w rękę, zatulejowałem gatunkową stalą, plus nowy sworzeń też z gatunkowej. W sworzniu który łączy obie części, zrobiłem smarowniczkę z kanałkiem smarowym który wcelowuje smar w tulejkę (tą pomiędzy tymi uszkami). Mam nadzieję, że przedluzy to zywot kopniaka. To tyle co mogę C pomóc. Mam taką nadzieję-dobra stal, to jednak stal, plus smarowanie, oby pomogło.
P.S: jakbyś był już desperados, to fabryczną, nową wajchę od kopniaka oddam Ci za 330 PLN. W połowie lutego mam dostawę części, mogę dorzucić do zamówienia.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sorki że tak późno się odzywam.Właśnie też myślałem że to może być wina luzu i teraz go skasowałem że mam bardzo maleńki.Dzięki bardzo za info co do ceny nowego.Teraz mam bardzo dużo wydatków i muszę trochę przystopować ale na pewno się odezwę w tej sprawie jeszcze.A tak na marginesie, masz możliwość sprzedaży części do husky?Ciężka sprawa z takimi typowymi częściami które nadają się tylko do Husqvarny, do Japończyka występują tuningowe zamienniki a z Husqvarną jest już problem.Nawet wchodząc na allegro to części jak na lekarstwo.Ostatnim ratunkiem zawsze jest telefon do Zycha...no ale wiadomo w oryginale nie zawsze jest miło usłyszeć cenę:).Jeszcze raz dzięki za odpowiedź
-
Autor tematugrzesiek3210
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
husky na cross country
Po przeczytaniu całego tematu zobaczyłem żeczy w stylu husky jest mało popularna itp. Ja z tym zgodzć sie nie moge. Jeżdże i narazie oglądam rajdy cross-country w rejonie woj. małopolskiedgo i okolicach i z moich obserwacji przeważają KTM I YAMAHA ale zaraz po nich jeżdzi najwięceh HUSQVARN i myśle że są to bardzo dobre motorki. Słyszałem kilka razy opinie mechaników o silnikach że mają podobną budowę KTM I HUSQVARNA niemówię dokładnie oo jakichś modelach ale chodzi mi o jakieś starsze roczniki. Ale ja o awaryjnościach nie słyszałem większych i mam zamiar kupić husqe
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
- Motocykl: husqvarna tc 610
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Co sądzicie o Huski?
Te wasze japończyki są do :butthead: .Husqvarna produkuje motocykle od 1904 roku a od 1964 wyłącznie motocykle krosowe i enduro.Ja mam TC 610 z 1991 roku , ma super elastyczny silnik i do tego nie wysilony, zawieche marzocchi ,tył wp z pełna regulacją, moto waży 118 kilo i jest naprawde poreczne i zwrotne-szczególnie w zakrętach.Za wadę uważam brak pompy oleju i filtra oleju. Korpus silnika jest ze stopów magnezu co daje lekką konstrukcje ,która dobrze odprowadza ciepło. Konstrukcja silnika jest prostsza od budowy cepa . Części zamienne sa dosyć drogie, ale jest coraz wiecej używanych i zamienników. W starszych modelach 1990-1998 trzeba czesto wymieniac olej - co 5 motogodzin. Generalnie jest to marka z wieloletnia tradycją i sukcesami w zawodach enduro-cross.
http://www.husqvarnaracingclub.cz
http://www.husqvarna-motorrad.de
http://www.husky.com.au
http://www.huskyclub.com
Na tych stronach znajdziecie manuale i wszystkie cześci oraz instrukcje obsługi do husqvarn.POZDRO :drinkers: :weedman: :rolleyes: :partyman: :vom:
http://www.husqvarnaracingclub.cz
http://www.husqvarna-motorrad.de
http://www.husky.com.au
http://www.huskyclub.com
Na tych stronach znajdziecie manuale i wszystkie cześci oraz instrukcje obsługi do husqvarn.POZDRO :drinkers: :weedman: :rolleyes: :partyman: :vom:
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg
-
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 18:02
- Motocykl: ...
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Co sądzicie o Huski?
Husqvarny to jedne z lepszych motorków ,jakość podobna do ktm ... silniki bardzo zywotne i jezeli spełnia sie wymagania producentów co do eksploatacji to bedą długo słuzyły... mOj pierwszy motor to 125 husqv z 96' i był to niezawodny sprzet ... nie bede europy porównywał do azji bo to niema sensu , kazdy ma swoje zdanie...
Nowe huski sa bardzo bogato wposazone w standardzie np. hydraulizne sprzegło tak jak w kacie
popieram zdanie patefona moze nie w pełni ale jestem za
Nowe huski sa bardzo bogato wposazone w standardzie np. hydraulizne sprzegło tak jak w kacie
popieram zdanie patefona moze nie w pełni ale jestem za
ENDURO jako zywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ...