Piasta koło - trzaski HELP
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Isbi chodzi Ci o to o czym piszemy. Zadzwoń do Olek Motocykle albo do Aunera i bedziesz miał wsystko czego zapragniesz. Powiesz model fury rok marke i różne formalki pozałatwiasz i Ci przyślą. Ja sie nigdy niebawie w różne przewiercania itp...Fabryka wynalazła taki motocykl jaki jest i części powinno sie zakładać takie jakie są w serwisówce zapisane. A jak sie kupuje motor po takim gościu co wierci łożyska to kupujący musi współczuć takiemu sprzedającemu że jest takim downem- sorry za użycie tego słowa.
KTM 125SX '10 :]
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hehehe wiem o Olku kupuje u niego czesto ale teraz mam duuuzo wydatkow i myślałem że uda mi się dokupić łożyska do wahacza osobno taniej niż cały pivot ale jednak nie ma takich łożysk do główki ramy kupiłem w normalnym sklepie i mnie wyszło 130 zł a pivot kosztuje 210 podajrze a najlepsze jest to że kupiłem tej samej firmy łożyska co oryginalne wybiłem hehe NTN
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuPływak 22
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: pt, 1 gru 2006, 14:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SOCHACZEW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No i kupiłem PIVOTA, łozysko było jednak typowe tylko hurtownia w której wczesniej pytałem chu***a. U Olka za 160 z przesyłką mam bez problemu. Koło mam od SXa jak się okazuje.
Dobrze że silnik nie jest od Ogara
Bo w EXC oryginalnym coprawda łożyska sa takie same ale tuleje i simeringi po obu stronach maja jednak inne wymiary.
Dobrze że silnik nie jest od Ogara
Bo w EXC oryginalnym coprawda łożyska sa takie same ale tuleje i simeringi po obu stronach maja jednak inne wymiary.
YZ 250 F
# 22
# 22
-
Autor tematuPływak 22
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: pt, 1 gru 2006, 14:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SOCHACZEW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witojcież majsterkowicze!
Kurna w manualu widze że w piaście jest jeszcze jakas tulejka BEAR. SPACERTUBE...u mnie w piascie żadnej tuleii nie było i sworzeń piasty "opierał się" bezpośrednio na łozyskach...może dla tego pękło...Ale jak patrze na to dziadostwo to zastanawiam się po co ta tuleja jest i jaką ma rolę. Sworzeń ma fi 20 mm a wymiary tulei to 20,5x25x80,3 (dane tuleii z manuala) to on tam sobie w niej luźno lata
Jak ktoś wie po co ona jest w piaście to prosze o pomoc. Dzięki.
Kurna w manualu widze że w piaście jest jeszcze jakas tulejka BEAR. SPACERTUBE...u mnie w piascie żadnej tuleii nie było i sworzeń piasty "opierał się" bezpośrednio na łozyskach...może dla tego pękło...Ale jak patrze na to dziadostwo to zastanawiam się po co ta tuleja jest i jaką ma rolę. Sworzeń ma fi 20 mm a wymiary tulei to 20,5x25x80,3 (dane tuleii z manuala) to on tam sobie w niej luźno lata
Jak ktoś wie po co ona jest w piaście to prosze o pomoc. Dzięki.
YZ 250 F
# 22
# 22
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ta tuleja jest wewnątrz piasty między łożyskami i je dystansuje.Pływak 22 pisze:Witojcież majsterkowicze!
Kurna w manualu widze że w piaście jest jeszcze jakas tulejka BEAR. SPACERTUBE...u mnie w piascie żadnej tuleii nie było i sworzeń piasty "opierał się" bezpośrednio na łozyskach...może dla tego pękło...Ale jak patrze na to dziadostwo to zastanawiam się po co ta tuleja jest i jaką ma rolę. Sworzeń ma fi 20 mm a wymiary tulei to 20,5x25x80,3 (dane tuleii z manuala) to on tam sobie w niej luźno lata
Jak ktoś wie po co ona jest w piaście to prosze o pomoc. Dzięki.
Czyli nie pozwala aby podczas dokręcania koła zbyt mocno zdeformować piaste i uszkodzić ją.