Koniec ery dwusuwa ?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Moda nie moda, ja sie przesiadłem na 4T żeby zobaczyć jak to jest. I nigdy nie przesiąde sie na 2T, nie ma siły żebym wrócił na sete. Chyba że z braku kasy.
Nie wiem dlaczego ludzie jeszcze kupują 2T. Są słabsze w każdym zakresie obrotów wiec nie wiem co tu sie może podobać. Chyba te 4kg mniej na papierku.
Nie wiem dlaczego ludzie jeszcze kupują 2T. Są słabsze w każdym zakresie obrotów wiec nie wiem co tu sie może podobać. Chyba te 4kg mniej na papierku.
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Ja juz dawno slyszalem o tym z Hondą. Moze w Europie 2008r to ostatni dla Hondy 2T ale w Stanach byl to 2007r. Teraz tutaj zostaly tylko RM250, YZ250, i KTM250. Kawasaki i Honda zakonczyly sprzedaz 2T.
Ale ciekawostke mam dla was taka ze AMA wprowadzilo wlasnie kilka dni temu nowe zasady dotyczace zawody amatorskie. Teraz klasyfikacja 250ccm jest otwarta do wszystkich motocykli o tej pojemnosci. Czyli w 2008r, amatorzy moga sie scigac na YZ250 przeciw YZ250F, i RM250 przeciw RMZ250, KTM250 przeciw KTM250F, itd.
Nie wiem czy da sie uratowac 125ccm 2T ale dzieki tych nowych przepisow, jest szansa ze 250ccm 2T przezyje!!! Hura!!!!
http://motocrossactionmag.com/ME2/dirmo ... 44C6B1C7DF
Ale ciekawostke mam dla was taka ze AMA wprowadzilo wlasnie kilka dni temu nowe zasady dotyczace zawody amatorskie. Teraz klasyfikacja 250ccm jest otwarta do wszystkich motocykli o tej pojemnosci. Czyli w 2008r, amatorzy moga sie scigac na YZ250 przeciw YZ250F, i RM250 przeciw RMZ250, KTM250 przeciw KTM250F, itd.
Nie wiem czy da sie uratowac 125ccm 2T ale dzieki tych nowych przepisow, jest szansa ze 250ccm 2T przezyje!!! Hura!!!!
http://motocrossactionmag.com/ME2/dirmo ... 44C6B1C7DF
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Może i różnica 4 kg, ale posiedź na secie, a posiedź na 250F. Miałem sete, teraz mam 426 od dwóch lat i myślę, że za rok, dwa wsiadam z powrotem na 2,5 2T. Tak jak pisałem w jakimś temacie o 2T, prostota konstrukcji, niższe koszta eksploatacji, to trochę wagi i charakterystyka, która na tor jest świetna.
Pozdro
Pozdro