Koniec ery dwusuwa ?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » sob, 16 gru 2006, 19:29

NIewiadomo jak to jest z tą proukcją, ale wiem że od bodajże 2005 roku KAWASAKI 125 niczym sie niezmienia. Nawet dekorem.
KTM 125SX '10 :]

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 16 gru 2006, 19:36

No ale przecież od 2006 roku Kawasaki tworzy niezależnie od Suzuki czyli jakiś postęp jest. Ponoć te maszyny 06 i 07 to zupełnie inne Kawasaki od tej z roku <05. Przynajmniej tak słyszałem o 250 4T, myślałem że sety też to dotyczy. Pozdro

TIJO
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 450
Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zabór
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: TIJO » sob, 16 gru 2006, 20:22

2T FOR EVER i nikt tego nie zniszczy.Tijo i KAjec-arturcr80 :twisted: :twisted:
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon

TIJO
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 450
Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zabór
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: TIJO » sob, 16 gru 2006, 20:24

2T FOR EVER i nikt tego nie zniszczy.Tijo i KAjec-arturcr80 :twisted: :twisted:
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » sob, 16 gru 2006, 21:12

hmm to dziwne, mam nadzieję, że nie przerwią prudukcji 2T.
No, ale Honda to nie jest jedyny producent 2T. Inne firmy bedą jeszcze produkować 2T. :)
Husqvarna wr125 01
Husqvarna wr250 01

Autor tematu
mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » sob, 16 gru 2006, 21:41

Honda o zakończeniu produkcji mówiła już od 2003 r. To jest tylko kwestia czasu. W tej chwili zaczynają wchodzić już wtryski w motocyklach, więc nawet gaźniki odejdą do lamusa, a wszystko rozbija się ponoć o ochronę środowiska.

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » sob, 16 gru 2006, 22:03

Sranie w banie... w końcu zrobią takie maszyny, które co prawda będą świetnie jeździć, ale na utrzymanie w ciągu miesiąca będzie się wydawało tyle co za nową sztukę. 2T - proste i przyjemne i nie takie drogie w utrzymaniu. Wypierniczą gaźniki, wypierniczą 2T i zostaną już tylko superwyżyłowane 4T z wtryskiem i innymi kosztownymi bajerami, że jak się cokolwiek sypnie to i kasa się będzie sypać. Mi to tak wygląda. Wiadomo, muszą zarabiać, no ale wycofując 2T z produkcji zabijają połowe motocrossowców. Tzn. po prostu w przyszłości albo będziemy mieli super prace i dużo będziemy wszyscy zarabiać, albo zostaną takie realia jak są teraz i wtedy już połowa ludzi która teraz może jeździć już nie będzie mogła z powodu braku kasy.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » sob, 16 gru 2006, 22:14

Honda też zapowiadała że przełamie hegemenię 2T w trialu na hali. Współpracowała jak dobrze pamiętam w tym i zeszłym sezonie z Montesą-były tam ich silniki 4T. Byli dobrzy, znakomici jeźdzcy, ale niestety ta dbałość Hondy o promowanie ekologii :lol: nie przełożyła się na wyniki sportowe, i 4T na tle 2T w trialu jak na razie wypadają blado. Były mocne zapowiedzi, ale 2T okazały się nie do przebicia. Zobaczymy co czas pokaże, bo japończycy to piekielnie uparty naród, i może jeszcze się to zmieni.
Jak na razie wybór dobrych 2T jest jeszcze bardzo dobry, i nie ma co się martwić. To co dobre, szybko nie wyginie.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » ndz, 17 gru 2006, 11:28

Kawasaki od 2005 puszcza KX 125 bez żadnych zmian, więc też pewnie się szykuje tylko niema tyle śmiałości, żeby o tym mówić głośno.

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » ndz, 17 gru 2006, 12:06

Jak się okaże, że te 2T o pojemności 144 cm3 będą łoiły 250 4T to dwu suwy mogą szybko wrócić do łask. :)
Ja osobiście jeżdżę na 4T ale brakowało by mi czegoś w Motocrossie gdyby 2T przestały istnieć.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » ndz, 17 gru 2006, 12:42

Ja osobiście jeżdżę na 4T ale brakowało by mi czegoś w Motocrossie gdyby 2T przestały istnieć.
Mi by brakowało wszystkiego związanego z 2T czyli charakterysyyki, zwinności i przedewszystkim tego dźwięku na maksymalnych obrotach - tego sie nie da podrobić. 4T na wysokich obrotach jedzie jakby miał nieziemską sraczke :lol:

olob
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 02:53
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: olob » ndz, 17 gru 2006, 17:36

ufajcie sobie czy nie
ale bylem wczoraj w salonie Yamahy (usa, nie polska)
i spytalem o yz250 2007 bo sie taką interesuje to sprzedawca mi powiedzial ze dwu suwy zostaly wycofane, i niestety mimo ze na stanie miał kilka yz'ek 125, czy cr125/250 to powiedział ze jak bardzo by chciał ale nie moze juz mi yz250 sprowadzic, zebym sprobowal kupić w europie bo tam są jeszcze dostepne
Ostatnio zmieniony ndz, 17 gru 2006, 17:45 przez olob, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”