Koniec ery dwusuwa ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 302
- Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sranie w banie... w końcu zrobią takie maszyny, które co prawda będą świetnie jeździć, ale na utrzymanie w ciągu miesiąca będzie się wydawało tyle co za nową sztukę. 2T - proste i przyjemne i nie takie drogie w utrzymaniu. Wypierniczą gaźniki, wypierniczą 2T i zostaną już tylko superwyżyłowane 4T z wtryskiem i innymi kosztownymi bajerami, że jak się cokolwiek sypnie to i kasa się będzie sypać. Mi to tak wygląda. Wiadomo, muszą zarabiać, no ale wycofując 2T z produkcji zabijają połowe motocrossowców. Tzn. po prostu w przyszłości albo będziemy mieli super prace i dużo będziemy wszyscy zarabiać, albo zostaną takie realia jak są teraz i wtedy już połowa ludzi która teraz może jeździć już nie będzie mogła z powodu braku kasy.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda też zapowiadała że przełamie hegemenię 2T w trialu na hali. Współpracowała jak dobrze pamiętam w tym i zeszłym sezonie z Montesą-były tam ich silniki 4T. Byli dobrzy, znakomici jeźdzcy, ale niestety ta dbałość Hondy o promowanie ekologii
nie przełożyła się na wyniki sportowe, i 4T na tle 2T w trialu jak na razie wypadają blado. Były mocne zapowiedzi, ale 2T okazały się nie do przebicia. Zobaczymy co czas pokaże, bo japończycy to piekielnie uparty naród, i może jeszcze się to zmieni.
Jak na razie wybór dobrych 2T jest jeszcze bardzo dobry, i nie ma co się martwić. To co dobre, szybko nie wyginie.

Jak na razie wybór dobrych 2T jest jeszcze bardzo dobry, i nie ma co się martwić. To co dobre, szybko nie wyginie.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Mi by brakowało wszystkiego związanego z 2T czyli charakterysyyki, zwinności i przedewszystkim tego dźwięku na maksymalnych obrotach - tego sie nie da podrobić. 4T na wysokich obrotach jedzie jakby miał nieziemską sraczkeJa osobiście jeżdżę na 4T ale brakowało by mi czegoś w Motocrossie gdyby 2T przestały istnieć.

-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 02:53
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ufajcie sobie czy nie
ale bylem wczoraj w salonie Yamahy (usa, nie polska)
i spytalem o yz250 2007 bo sie taką interesuje to sprzedawca mi powiedzial ze dwu suwy zostaly wycofane, i niestety mimo ze na stanie miał kilka yz'ek 125, czy cr125/250 to powiedział ze jak bardzo by chciał ale nie moze juz mi yz250 sprowadzic, zebym sprobowal kupić w europie bo tam są jeszcze dostepne
ale bylem wczoraj w salonie Yamahy (usa, nie polska)
i spytalem o yz250 2007 bo sie taką interesuje to sprzedawca mi powiedzial ze dwu suwy zostaly wycofane, i niestety mimo ze na stanie miał kilka yz'ek 125, czy cr125/250 to powiedział ze jak bardzo by chciał ale nie moze juz mi yz250 sprowadzic, zebym sprobowal kupić w europie bo tam są jeszcze dostepne
Ostatnio zmieniony ndz, 17 gru 2006, 17:45 przez olob, łącznie zmieniany 1 raz.