Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
[quote="Sierot"]Ja latam na REGINIE i jestem zajebiście zadowolony. Mi w 85 wystarczają 3/4 łańcuchy na sezon i się śmieje z tych co kupują jakieś wynalazki i wyrzucają łańcuch po 2 miesiącach. POLECAM REGINE-
No akurat Regina to marka nie jest najlepsza.
Załóż DiD a będziesz wymieniał 1-2 łańcuchy na sezon...
Robert
No akurat Regina to marka nie jest najlepsza.
Załóż DiD a będziesz wymieniał 1-2 łańcuchy na sezon...
Robert
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
[quote="marekkrk"]używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.
No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.
I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"
Liczymy zyski.
1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.
Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...
A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
Robert
No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.
I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"
Liczymy zyski.
1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.
Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...
A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
Robert
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Żeby być wiarygodnym musiałbyś też mieć możliwość załatwienia CZ w super cenie:_)Big pisze:marekkrk pisze:używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.
No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.
I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"
Liczymy zyski.
1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.
Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...
A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
Robert
Pozdro.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz, 17 kwie 2005, 17:09
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: W-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam,Big pisze:marekkrk pisze:używam tylko CZ oring. nie jeżdzę motocrossu tylko enduro. w mojej maszynce nie brakuje mocy (KTM 450) i na dzień dzisiejszy mam przejechane na łańcuchu 2000 km. za cenę ok. 180/200 zł nic fajniejszego nie kupię. a zanosi się że łańcuch wytrzyma jeszcze 500-1000 km. z racji bardzo duzej ilosci blota nigdy nie uzywalem łańcuchow bez oringów.
No to ci pliczę
Mega wytrzymały DiD 520 VM kosztuje 390 +zębatki ( złote płytki +12zł )
CZ 180-200 +zębatki.
I teraz ci powiem ze DiD VM wytrzyma 2x tyle co CZ.
Wierz mi że ja przetestowałem multum łańcuchów różnych firm w różnych WYTRZYMAŁOŚCIACH.
To drukiem jest dla "młodych"
Liczymy zyski.
1 -kpl. zebatek ci zostaje
2- DiD VM nie urwie sie nigdy , CZ robi to nagminnie (skutki widywałem rózne )
3- masz dwa razy mniej roboty wymiany zestawu +naciąganie
4- przy dłuższej jezdzie nie wracasz z "kalafiorem " do domu
5- precyzja wykonia tego łańcucha gwarantuje że nie bedzie zjawiska "biczowania". Powstałego w wyniku nierównego wyciagania sie ketty.
Rolki i prowadnice beda miały spokojne zycie
6-wiesz co masz ,jak nie kupujesz podróbek chińskich z Allegro
bo takie istnieja rzeczywiście
natomiast orginalny DiD to zajebisty produkt.
Jak by co moge kazdemu załatwic DiD + zebatki Sunstar lub PBR (tańsze )
w dobrej cenie...
A złote płytki to tylko wersja wytrzymalszych łańcuchów drozsza od normalnego o kilkanaśie pln...
A nie odwracaczka uwagi ,jak w gównie wszechczasów ,czyli IRYS i Regina .
Robert
Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś poza jedną uwagą.
Mianowicie raz na zawsze chciałbym obalić MIT, aby złote łańcuchy DID'a były w jakikolwiek sposób wytrzymalsze od swoich normalnych odpowiedników ! RÓŻNIĄ SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLOREM.
Pozdrawiam,
Filip
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.
Łańcuch to wbrew pozorom bardzo skąplikowana i dokładna rzecz. Zobaczcie co sie dzieje jak na jednym czoku w którego skład wchdoza 3 elementy pojawi się luz 0,1 to razy 118 ogniw daje juz calkiem sporo.
No ale nie ważne.
Używam Titaxa i jestem bardzo zadowolony, po całym sezonie na piaszczystym torze łańcucj jest w bdb stanie, zostawiam na przyszły i zobacyzmy ile pożyje.
Co do Did'a i innych to uwaga na podróbki bo nasze kochane sklepy motocyklowe robia takie przekręty:
-kupują chińskie podróbki łańcuchów znanych firm, testują je i jak ich wytrzymałość jest choc troche zblizona do Did'a czy innej znanej marki to sprzedaja to jako Did czy regina itd.
No ale nie ważne.
Używam Titaxa i jestem bardzo zadowolony, po całym sezonie na piaszczystym torze łańcucj jest w bdb stanie, zostawiam na przyszły i zobacyzmy ile pożyje.
Co do Did'a i innych to uwaga na podróbki bo nasze kochane sklepy motocyklowe robia takie przekręty:
-kupują chińskie podróbki łańcuchów znanych firm, testują je i jak ich wytrzymałość jest choc troche zblizona do Did'a czy innej znanej marki to sprzedaja to jako Did czy regina itd.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 12:22
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.
Na łańcuchach nie należy oszczędzać !
Poruszając się pojazdem 250 (2T) zajeździłem szybko RK (bez oringowy), DID 520MX oraz jakieś 'nie wiadomo co' (O-ring).
Przy czym to 'nie wiadomo co' strzeliło..... i zniszczyło osłonę tłoczyska sprzęgła (clutch cylinder cpl.)
Teraz zamontowałem CZ 520 ORMX i jest super...
8)
Poruszając się pojazdem 250 (2T) zajeździłem szybko RK (bez oringowy), DID 520MX oraz jakieś 'nie wiadomo co' (O-ring).
Przy czym to 'nie wiadomo co' strzeliło..... i zniszczyło osłonę tłoczyska sprzęgła (clutch cylinder cpl.)
Teraz zamontowałem CZ 520 ORMX i jest super...
8)
Mucha...po prostu Mucha
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Prawda czy Mit?? Lancuchy DID.
Wrzucilem DID ZVM2 na x-ringu i nic innego nie kupie. Fakt ze jezeli mialbym placic 500zl (cena detaliczna) zamiast 2xx zl to bym sie powaznie zastanawial. Jak zmienilem RM'a na WR'ke to przelozylem sobie gruba kiere no i wlasnie ten lancuch . Po 2 rundach w Lidzbarku i kilku ladnych treningach nie wyciagnal sie ani troche. Przyjemne jest to ze lancuch jest stosunkowo waski. Wg. mnie oplaca sie wydac kilka zlotych wiecej i miec jeden problem z glowy. Nie zapominajmy takze ze zebatki bardzo lubia nierozciagniete lancuchy .
Smaruje tylko i wylacznie po myciu.
Smaruje tylko i wylacznie po myciu.
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...