Sprzęglo hydrauliczne Magury w KTM
-
Autor tematuenduroguy
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sprzęglo hydrauliczne Magury w KTM
pierwszy post takze witam serdecznie .
Sprawa ma sie tak ze mam wyciek z pompy sprzegla hydraulicznego w EXC125 03'. Nie jest to jakas masakra ale zimno sie robi to moge zaczac ogarniac maszyne. No wlasnie i czy sa dostepne jakies zestawy naprawcze do tych pomp? Srednio usmiecha mi sie kupno nowej czesci bo tanie to to nie jest.
pzdr
Sprawa ma sie tak ze mam wyciek z pompy sprzegla hydraulicznego w EXC125 03'. Nie jest to jakas masakra ale zimno sie robi to moge zaczac ogarniac maszyne. No wlasnie i czy sa dostepne jakies zestawy naprawcze do tych pomp? Srednio usmiecha mi sie kupno nowej czesci bo tanie to to nie jest.
pzdr
-
Autor tematuenduroguy
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
cieknie z pompy tzn spod tego tloczka ktory jest naciskany przez klamke. jezeli cala sprawa ogranicza sie tylko do wymiany oringu o jakims spotykanym wymiarze to wprost genialnie. zastanawia mnie takze czy nie sika na spod tloczka na tym mechanizmie przy silniku ktory naciska popychacz sprzegla - wyciek przy klamce jest naprawde niewielki a co 3-4 jazdy musze uzupelnic plyn w zbiorniczku.... i co wtedy? tam tez wystepuje oring?
pzdr
pzdr
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
U mnie ciekło z pompy, to dopasowałem jakiś oring taki mały i już wszystko działa
A sowją drogą to trzeba uważać żeby tam przy klasmce było szczelnie i czysto , bo jak piasek się dostanie do tłoczka i go porysuje to bieda moze być :/- wtedy to juz pare zł to kosztuje
A sowją drogą to trzeba uważać żeby tam przy klasmce było szczelnie i czysto , bo jak piasek się dostanie do tłoczka i go porysuje to bieda moze być :/- wtedy to juz pare zł to kosztuje
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
- Motocykl: KTM 250 ExC :]
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: border with CZ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Magurw w KTm
A ja mam pytanie czy jak wyciagne tloczek z klamki aby wymienic o-ring to wyleje sie plyn (oczywiscie motor w pozycji lezacejna boku)
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/
I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein
I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 2 paź 2006, 19:30
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Tak najlepiej zlać stary olej i wlać nowy, nie wiem dokładnie ile wchodzi w każdym bądź razie nie za wiele. Najlepiej wyciągnij z pojemnika przy klamce strzykawką stary olej i na dole odkręć trochę tą śrubę klucz chyba nr 8 i później nałóż wężyk ze strzykawką i przepchnij nowy olej przez cały układ od dołu do góry i po kłopocie.qwer pisze:Jesli chcialbym uzyc takiego oleju to lepiej zlac stary i wlac nowy zeby sie nie zwazyl, prawda? Czy wystarczy dolac? Ile tam w ogole wchodzi tego oleju?