Liczniki motogodzin
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Z tego co wiem ten licznik poprostu rozpoznaje prąd w przewodzie do świecy i liczy tylko czas pracy silnika. A jak chesz wiedzieć czy tłok musisz zmienic to sam wiesz jak jeździłeś i czy zmienić go co 10 MH czy co 30 MH. Licznik powie Ci tylko jak długo pracował silnik, ale moze jestem w błędzie ?
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No rozumiem,
To zrób tak, po 10 mh, w piątek wieczorkiem sobie wyjmij tłok, sprawdź wyrobienie tłoka mikromierzem. Jeśli bedzie jeszcze do jazdy to policz sobie proporcją mniej wiecej ile mh na nim bedziesz mógł na nim zrobić i potem sprawdź za to ileś godzin tłok czy się zgadza max. luz wyrobienia i zmieniaj co tyle godzin ile Ci wyszło.
Z drugiej strony, jak nie bedziesz zmieniać tłoka z luzem wyrobionm to robisz pseudo oszczędność, bo przecierz luźny tłok niszczy nikasil.
To zrób tak, po 10 mh, w piątek wieczorkiem sobie wyjmij tłok, sprawdź wyrobienie tłoka mikromierzem. Jeśli bedzie jeszcze do jazdy to policz sobie proporcją mniej wiecej ile mh na nim bedziesz mógł na nim zrobić i potem sprawdź za to ileś godzin tłok czy się zgadza max. luz wyrobienia i zmieniaj co tyle godzin ile Ci wyszło.
Z drugiej strony, jak nie bedziesz zmieniać tłoka z luzem wyrobionm to robisz pseudo oszczędność, bo przecierz luźny tłok niszczy nikasil.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
MXrool pisze:
Z drugiej strony, jak nie bedziesz zmieniać tłoka z luzem wyrobionm to robisz pseudo oszczędność, bo przecierz luźny tłok niszczy nikasil.
A dokładniej zniekształca czyli cylinder zmiast być okragły robi sie jak jajo! Nie wspominajac że inne wymiary bedzie miał na dole a inne u góry.
pozdr.
RS SERWIS
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Ludzie bez przesady. Witek nie chce Ci umniejszać ani nic z tych rzeczy. Widziałem jak latasz i wydaje mi sie że wcale nie wykorzystujesz tej maszyny tak żeby co 20mth zmieniać tłok. To trzeba naprawde zajebiście kręcić. Jakbym miał w tym momencie zmieniać tłok co 8mth tak jak książka mi radzi to bym z kosztami w papcie nie trafił. Taka prawda zwłaszcza że patrzyłem ostatnio i po 30mth jest ok, sądze że jeszcze z 5-10mth na nim zrobie. Czeski zawodnik od którego kupiłem motor sam mi powiedział ze mam co 40mth zmieniać tłok i że to już jest 2 na tej sekcji. On powiedział że wymieniał po 20mth przy czym dawał w palnik że jasny gwint.Racja, ale wiesz jakie sa realia... Ja sie przyznam że tłok u mnie w sx będzie wymieniany co 20 MH, bo moja jazda wg. mnie nie jest na tyle ostra zeby tak szybko wyrobić ten tłok. A wiadomo im szybciej tym lepiej, ale finanse mocno ograniczają
Nie ma co robić z siebie na siłe zajebistego zapierdalacza i wymieniać co 10mth żeby sie nazywało że tak zajebiście żyłuje maszyne że musze wymieniać jak serwisówka nakazuje po czym wywalać prawie nowy tłok. Ja sie przynajmniej nie wstydze tego że po 30mth mam dobry tłok nadający sie dalej do jazdy. Zresztą nie moja kasa i nie moja sprawa.
but only the devil responded cause god wasn't there...