Jak zrobić licencję?
-
Autor tematuMotocross_Świebodzin
- Mistrz prostej
- Posty: 127
- Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak zrobić licencję?
Witam Interesuje mnie zdanie licencji jestem ciekawy jakie sa wymagania i jak to sie odbywa jesli ktos wie niech pisze lub poda link
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeśli Cię interesuje zdanie licencji motocrossowej:
- licencje dzielimy na "A" i "B" [lic. A uprawnia do startowania w Mistrzostwach Polski, a by ją mieć musisz zdobyć wpierw lic. B, z którą to możesz jeździć w Pucharze PZM],
- Jedziesz na zawody kategorii P.PZM,
- Musisz mieć badania lekarskie,
- Nie wiem dokładnie, ale musisz chyba być zrzeszony w jakimś klubie,
- Zapisujesz się do startu w zawodach w biurze już na miejscu,
- Dowiadujesz się kiedy jest i gdzie egzamin na lic.,
- Przed zawodami masz odpytkę z regulaminu GKSM, dział Motocross,
- Jak to zdasz, to szykujesz się do startu i jedziesz w zawodach,
- Na koniec musisz być na tablicy w wynikach na jakimś konkretnym miejscu [nie możesz być np. zdyskwalifikowany, wykluczony, nie ukończył lub nie wystartował]
- Jak już zdobędziesz jakieś miejsce, to idziesz do egzaminatora z kartką którą wcześniej dostałeś i Ci ją podpisuje, że zdałeś. Z tym wnioskiem idziesz do klubu i prosisz o wydanie lic. B i Certyfikatu.
- licencje dzielimy na "A" i "B" [lic. A uprawnia do startowania w Mistrzostwach Polski, a by ją mieć musisz zdobyć wpierw lic. B, z którą to możesz jeździć w Pucharze PZM],
- Jedziesz na zawody kategorii P.PZM,
- Musisz mieć badania lekarskie,
- Nie wiem dokładnie, ale musisz chyba być zrzeszony w jakimś klubie,
- Zapisujesz się do startu w zawodach w biurze już na miejscu,
- Dowiadujesz się kiedy jest i gdzie egzamin na lic.,
- Przed zawodami masz odpytkę z regulaminu GKSM, dział Motocross,
- Jak to zdasz, to szykujesz się do startu i jedziesz w zawodach,
- Na koniec musisz być na tablicy w wynikach na jakimś konkretnym miejscu [nie możesz być np. zdyskwalifikowany, wykluczony, nie ukończył lub nie wystartował]
- Jak już zdobędziesz jakieś miejsce, to idziesz do egzaminatora z kartką którą wcześniej dostałeś i Ci ją podpisuje, że zdałeś. Z tym wnioskiem idziesz do klubu i prosisz o wydanie lic. B i Certyfikatu.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie jest to obowiązkiem, ale wiąże się to z dodatkowymi opłatami. Myślę, że warto jest się zapisać do klubu, np. bo wyśle zgłoszenia na zawody, może coś pomoże... Członkowstwo w klubie bardziej się opłaca ze strony finansowej jak być nie zrzeszonym. Napewno każdy klub przyjmie nowych zawodników. Polecam duże kluby ze sponsorami strategicznymi, bo wtedy jest szansa na tzw. gratisy, aczkolwiek nie musi się tak dziać.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No rozumiem. Warto przyjechać na zawody. Jest tam zawsze miła atmosfera i dobra zabawa. A nie myślałeś np. o startach w Enduro? W rajdach jest dużo przygody, zabawy. Ludzie sobie pomagają na trasie jak ktoś nie daje rady. Ogólnie też jest miło i fajnie, panuje rodzinna atmosfera . Polecam szczególnie zawody w Nowym Kościele - Krzeniowie, jest to typowe prawdziwe górskie Enduro, organizowane co roku koło Jeleniej Góry. Za to nie polecam Ostródy i Siemiatycz, te dwa rajdy charakteryzują się błotami, rzekami i topieniem motorów, a na tym zabawa nie polega.
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
Wojciech Ilkiewicz
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
Wojciech Ilkiewicz
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Do enduro musiałbym przerabiać, rejestrować maszynę, a problemy jakie się z tym wiążą (brak czasu) odbierają mi chęci. Mnie najbardziej odpowiada formuła cross country, nie jest wymagana, aż tak super technika jak motocrosie, ani dwudniowe wyjazdy jak w enduro.
Apropos atmosfery to też zależna od wielu czynników zawodników, organizatorów, sprzętu etc. Wiadomo jak wszyscy się znają to zawsze będzie fajna zabawa, ale dla kogoś nowego w grupie początki mogą być krępujące i onieśmielające
Apropos atmosfery to też zależna od wielu czynników zawodników, organizatorów, sprzętu etc. Wiadomo jak wszyscy się znają to zawsze będzie fajna zabawa, ale dla kogoś nowego w grupie początki mogą być krępujące i onieśmielające
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeżeli chcesz ,,B" to na Puchar PZM musisz przywieźć badania i ubezpieczenie. A po zgłoszeniu egzaminatorzy zadają parę pytan( zazwyczaj proste)
A i jeszcze musisz dojechać przynajmniej jeden z 2 biegów
Jezeli chodzi o ,,A" to na zawody bierzesz ,,B" a w tedy musisz dojechać już dwa biegi:!: Jeżeli niedojedziesz to zeby dostac lic. A musisz jechac na nastepne MP
A i jeszcze musisz dojechać przynajmniej jeden z 2 biegów
Jezeli chodzi o ,,A" to na zawody bierzesz ,,B" a w tedy musisz dojechać już dwa biegi:!: Jeżeli niedojedziesz to zeby dostac lic. A musisz jechac na nastepne MP
KTM 125SX '10 :]