Galeria uzytkownika MX_563
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Sorry, taki mamy klimatGRUUBBYY pisze:Wez Krzychu nie rób nam tego... u nas zima w pełni temperatura -20stopni a Ty sobie jeżdzisz...
(tak, wyscig na pustyni, ~125km, bak ma 12 litrow)
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Oakland Supercross
25.01.2014
25.01.2014
Ostatnio zmieniony ndz, 26 sty 2014, 20:43 przez mx_563, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
wow. takich fotek tu nie widziałem. jak masz więcej to wrzucaj. szkoda że nie pojechał jeszcze mój idol Eli. widzieliście na whoops'ach glebę Waimera na treningu ? pzdr.
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Joho pisze:wow. takich fotek tu nie widziałem. jak masz więcej to wrzucaj. szkoda że nie pojechał jeszcze mój idol Eli. widzieliście na whoops'ach glebę Waimera na treningu ? pzdr.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
czy mnie się zdaje czy to jakiś prototyp WP ze sprężyną powietrzną ? :>
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Dokladnie. Cairoli i De Dycker juz testowali ten amortyzator w 2012r.MKubic pisze:czy mnie się zdaje czy to jakiś prototyp WP ze sprężyną powietrzną ? :>
http://blog.mxbars.net/2012/12/18/la-kt ... e-ad-aria/
Potem Dungey. Ale na Anaheim III w 2013r, Dungey mial powazny feler, na szczescie mialo to miejsce na samym starcie.
http://www.pulpmx.com/sites/default/fil ... l_2666.jpg
(mozna tez zobaczyc na youtube 2013 Anaheim III Supercross
Okazalo sie ze przy pewnych obrotach, byl taki rezonans ze uszczelki puszczaly powietrze. Po tym co sie stalo w Anaheim, Dungey juz mial dosyc eksperymentow.
Inzynierowie mimo wszystko poprawili konstrukcje i pod koniec 2013r Roczen testowal ten amortyzator. Niestety ponownie byly klopoty, co prawda juz mniej powazne.
KTM sie nie poddaje z projektem. Ale zamiast eksperymentowac na Roczen i Dungey, KTM dal jeden amortyzator do testowania dla Rockstar Energy KTM (jezdzi z tym amorem Ivan Tedesco), http://rockstarenergy.com/motorsports/mx/ivan-tedesco
i drugi amortyzantor do testowania dla BTO Sports Butler Brothers Racing KTM (jezdzi z tym amorem Andrew Short). http://btosportsracing.com/blog/team-me ... -short-29/
Jeszcze bardzo bardzo daleko do seryjnej produkcji.
Pozdr.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
info bomba, dzięki. jesteś dobrze w temacie coś widzę. Pamiętam ten start Dungey'a w Anaheim. trochę się zagotowal wtedy.
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Jeździłem sporo wyczynowo na rowerach gdzie każdy gram się liczył i dla tego konstruktorzy usilnie pakowali się w projekty tych amorów, bądź co bądź każdy wracał i zostawał przy sprężycie zewnętrzne/metalowej nie do końca wiem jak to nazwać.
Jest jakiś konkretny powód w moto że się z tym siłują ? Nie dość że ciężkie do stworzenia żeby moc/masę utrzymało ze szczelnością to jeszcze nie bardzo widzę sens w moto po zyskaniu tego 1kg...
Jest jakiś konkretny powód w moto że się z tym siłują ? Nie dość że ciężkie do stworzenia żeby moc/masę utrzymało ze szczelnością to jeszcze nie bardzo widzę sens w moto po zyskaniu tego 1kg...
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Podobno koszty sa nizsze w produkcji seryjnej. Przynajmniej tak mowia o "air fork". Waga to tak przy okazji. Ale jak jest na prawde to nie potrafie powiedziec.MKubic pisze:Jeździłem sporo wyczynowo na rowerach gdzie każdy gram się liczył i dla tego konstruktorzy usilnie pakowali się w projekty tych amorów, bądź co bądź każdy wracał i zostawał przy sprężycie zewnętrzne/metalowej nie do końca wiem jak to nazwać.
Jest jakiś konkretny powód w moto że się z tym siłują ? Nie dość że ciężkie do stworzenia żeby moc/masę utrzymało ze szczelnością to jeszcze nie bardzo widzę sens w moto po zyskaniu tego 1kg...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 10:27
- Motocykl: Honda TRX 440ex
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 7 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
W quadach to rozwiązanie stosowane jest już od kilku lat. Firma FOX produkuje tego typu "powietrzne" amortyzatory jednak stosowane są one jedynie w przednim zawieszeniu. Osobiście je posiadam od 2 sezonów i jestem bardzo zadowolony. Spora redukcja masy w porównaniu do seryjnych. A dodatkowo na tym samym egzemplarzu może jeździć zarówno osoba ważąca 50kg jak i 90kg. Wystarczy tylko specjalną pompką dopompować powietrze, a nie jak w przypadku tradycyjnych wymieniać sprężynę. To samo tyczy się regulacji siły odbicia i dobicia, które również regulujemy ciśnieniem powietrza za pomocą w/w pompki.