Galeria uzytkownika MX_563

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Manhatan
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 15:18
Motocykl: stoczterdzieścicztery
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: Manhatan » pt, 28 sty 2011, 23:41

Ewentualnie wypiaskować. Na pewno będzie dokładniej zrobione.
KTM SX 144 2008r.

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » sob, 29 sty 2011, 06:32

Nie moge mowic za kolege SEBEK1516, ale w moim przypadku (wiem ze to nie ktorych zdziwi :roll: ) musze sie liczyc z wydatkami. Nie mam sprzetu aby samemu wypiaskowac albo wyszkielkowac. A tego typu serwis kosztuje okolo $85 za godzine. Malo tego, jak zajechalem do kilku takich warsztatow to mi powiedziano ze proszkowo malowana farbe jest cholernie trudno zdzierac i ze ilosc czasu co to zajmie zalezy od jakosci proszkowego malowania. Wiec nikt nie potrafil mi powiedziec dokladnie ile to bedzie mnie kosztowalo bo nie wiedzieli ile im to zajmie czasu. A wiec sie "pitole" z chemikaliami i szczoteczka druciana. Ale skoro ewidentnie masz takie mozliwosci, to jesli kiedys w Polsce potrzebowal bym cos wyszkielkowac, to sie z toba zkontaktuje PIASEKTT :wink: (zartuje)

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: sebek1516 » sob, 29 sty 2011, 23:04

Tak właśnie tak. Wypiaskowanie w Lublinie ramy wyniesie ok 200 zł. Więc wolę się z tym "pierdolić" w garażu kilka dni. Mam towarzysza z toru lakiernika po sąsiedzku także z malowaniem problemu nie będzie a za te 200 zł z piaskowania to wolę benzynki kupić na zapas zanim do 6 zł dobije ;p
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: enduroguy » ndz, 30 sty 2011, 17:40

Projekt gasgas'a zajebisty jak i cala galeria :) .

Co do piaskowania to macie jakies chore cene. Za piaskowanie+ malowanie proszkowe ramy w RM125 placilem okolo 150zl (na bank mniej niz 200) bylo to ok 3-4 lata temu.
Co do tego specyfiku do sciagania farby to zaczalem "zabawe" w sciaganie czarnego matu w Dr350. Chlopaki dobry temat mieli i na melanzu pomalowali caly motocykl czarnym barankiem :D . Caly czyli rama, plastiki i jeszcze jak sie na cos psiknelo :P . W moim przypadku rama to najmniejszy problem, mecze sie z plastikami, bo nie lubie malowanych, a pod spodem sa jeszcze oryginalne naklejki.
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: GRUUBBYY » ndz, 30 sty 2011, 21:02

Wszystko pieknie ale jak juz miałes silnik rozpołowiony to co z korbowodem?? Moze jednak warto było go wymienić żeby potem sie nie wachac przed stromym 200 metrowym podjazdem...

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » pn, 31 sty 2011, 20:33

GRUUBBYY pisze:Wszystko pieknie ale jak juz miałes silnik rozpołowiony to co z korbowodem?? Moze jednak warto było go wymienić żeby potem sie nie wachac przed stromym 200 metrowym podjazdem...
Nie mow tak, Gruubbyy!!! Korbowod musi jeszcze przetrwac! Musi! :D

Ale serio......lozyska w skrzyni biegow wymienilem bo jak tryby sie rozpadly (bylemu wlascicielowi) to kawaleczki metalu tam sie mogly dostac. Czyli byl powod aby watpic tym lozyskom. A skoro korbowod znajduje sie osobno, to raczej wszelkie kawalki metalu sie do niego nie dostaly. A wiec nie mialem specjalnie powodu aby podejzewac ze cos tam jest z korbowodem zlego. Ewentualnie zwykle z uzycie. Wiec sprawdzilem tylko czy jest luz. Skoro nie bylo, uznalem ze jeszcze troche zycia w tym korbowodzie zostalo. Oj aby.... [-o<

Yzf 250
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 226
Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: Yzf 250 » pn, 31 sty 2011, 22:51

Zadam może pytanie nie na miejscu ale zaryzykuje :) Powiedz mi skoro tak źle jest przy remoncie 2t to co przy remoncie 4t robileś już coś przy nim ?

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: piasektt » wt, 1 lut 2011, 19:23

mx_563 pisze:Nie moge mowic za kolege SEBEK1516, ale w moim przypadku (wiem ze to nie ktorych zdziwi :roll: ) musze sie liczyc z wydatkami. Nie mam sprzetu aby samemu wypiaskowac albo wyszkielkowac. A tego typu serwis kosztuje okolo $85 za godzine. Malo tego, jak zajechalem do kilku takich warsztatow to mi powiedziano ze proszkowo malowana farbe jest cholernie trudno zdzierac i ze ilosc czasu co to zajmie zalezy od jakosci proszkowego malowania. Wiec nikt nie potrafil mi powiedziec dokladnie ile to bedzie mnie kosztowalo bo nie wiedzieli ile im to zajmie czasu. A wiec sie "pitole" z chemikaliami i szczoteczka druciana. Ale skoro ewidentnie masz takie mozliwosci, to jesli kiedys w Polsce potrzebowal bym cos wyszkielkowac, to sie z toba zkontaktuje PIASEKTT :wink: (zartuje)

Mojego ojca firma się tym zajmowała: skiełkowanie, piaskowanie dlatego jestem taki "mądry". Twój post jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu że rodowici Amerykanie to techniczni gamonie. Bo z lakierem proszkowym nie ma żadnych problemów co by taką powierzchnie zdjąć, przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Trza było wysłać ramę do mnie bym ci to zrobił za free :D

A koszt takiej operacji to max 120zł (40$) USAńce zdzierają nie miłosiernie :lol:

Pozdrawiam

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » wt, 1 lut 2011, 20:13

Yzf 250 pisze:Zadam może pytanie nie na miejscu ale zaryzykuje :) Powiedz mi skoro tak źle jest przy remoncie 2t to co przy remoncie 4t robileś już coś przy nim ?
Jest zle? Dla mnie to przyjemnosc. A jesli chodzi o 4T to najgorsze sa chyba wydatki zwiazane z remontem. A same rozebranie i zlozenie silnika to owszem, troche bardziej zkomplikowane niz 2T ale jak spokojnie sie to robi bez pospiechu to nie musi to wcale byc czyms zlym. Wiadomo ze gorzej sie pracuje w pospiechu albo jak sie jest wkurwionym, na przyklad jak ci sie silnik rozwalil.
W moim przypadku, aby unikac powaznych klopotow z silnikiem, mam zamontowany na swoim 4T licznik godzin abym wiedzial dokladnie kiedy nalezy wykonac serwis. Mam ksiazke wiec wiem kiedy trzeba sprawdzic zawory, zmienic olej, itd....

(zdiecie juz nie aktualne bo mam zaliczone juz prawie 60 godzin na CRF)


Takie uzadzenie przydaje sie rowniez przy sprzedazy. Kupca widzi ze dbasz o sprzet jak widzi taki licznik.

Ja w pewnym sesie mam bzika na punkcie zadbania o sprzet. Koledzy mi dokuczali ostatnio jak wymienilem plastiki na stare, przed wyprawa enduro. Ale skoro udalo mi sie tanio zdobyc obdrapane stare plastiki, to po co mam niszczyc swoje nowe? Zdiecia z Pazdziernika 2010r...







Przy okazji znalazlem fotke swojego "akcesoryjnego" (dobrze mowie?) filtra do powietrza. Super wynalazek!



Dziala to tak...
http://www.youtube.com/watch?v=JuuPnpsdzt4


Mojego ojca firma się tym zajmowała: skiełkowanie, piaskowanie dlatego jestem taki "mądry". Twój post jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu że rodowici Amerykanie to techniczni gamonie. Bo z lakierem proszkowym nie ma żadnych problemów co by taką powierzchnie zdjąć, przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Trza było wysłać ramę do mnie bym ci to zrobił za free

A koszt takiej operacji to max 120zł (40$) USAńce zdzierają nie miłosiernie
Widzisz! Wcale nie jest tak zle w Polsce jak to nie ktorzy wciaz sugeruja! :D
Jak by to bylo blizej to bym Ci wyslal rame chociaz dlatego bo wole dac rodakowi zarobic niz tutaj jakiemus meksykanowi albo chinczykowi.

Yzf 250
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 226
Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: Yzf 250 » śr, 2 lut 2011, 14:05

Troszkę źle sformułowałem pytanie bo miało brzmieć to skoro żona tak narzeka to co powie na remont 4T :axe: Nie to były żarty ale to normalne przy założonej rodzinie..
A jak masz 60 mth to jeszcze nówka
mx_563 pisze:Ja w pewnym sesie mam bzika na punkcie zadbania o sprzet. Koledzy mi dokuczali ostatnio jak wymienilem plastiki na stare, przed wyprawa enduro. Ale skoro udalo mi sie tanio zdobyc obdrapane stare plastiki, to po co mam niszczyc swoje nowe? Zdiecia z Pazdziernika 2010r...
To mi się podoba lepiej jest dbać niż później jeździć obdrapanym sprzętem, a nie podoba mi się że koledzy się z cb śmieją i najlepiej to by zakatowali swoje sprzęty (ale kolega fajny ma wyraz twarzy :lol: )
A tak z ciekawości to ile kosztuje u was licznik mth ? Pozdro i sory jak czymś cie uraziłem

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » czw, 3 lut 2011, 04:54

Yzf 250 pisze:Troszkę źle sformułowałem pytanie bo miało brzmieć to skoro żona tak narzeka to co powie na remont 4T :axe: Nie to były żarty ale to normalne przy założonej rodzinie..
A jak masz 60 mth to jeszcze nówka
mx_563 pisze:Ja w pewnym sesie mam bzika na punkcie zadbania o sprzet. Koledzy mi dokuczali ostatnio jak wymienilem plastiki na stare, przed wyprawa enduro. Ale skoro udalo mi sie tanio zdobyc obdrapane stare plastiki, to po co mam niszczyc swoje nowe? Zdiecia z Pazdziernika 2010r...
To mi się podoba lepiej jest dbać niż później jeździć obdrapanym sprzętem, a nie podoba mi się że koledzy się z cb śmieją i najlepiej to by zakatowali swoje sprzęty (ale kolega fajny ma wyraz twarzy :lol: )
A tak z ciekawości to ile kosztuje u was licznik mth ? Pozdro i sory jak czymś cie uraziłem
Wcale nie, ja nie odczulem urazenia :)

Licznik mth (hour meter) kosztuje od ~$40 do ~$50...
http://gear.btosports.com/search/index? ... er&x=0&y=0

rafalsnt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 121
Rejestracja: pt, 30 sty 2009, 17:25
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: rafalsnt » czw, 3 lut 2011, 18:51

Siema. Możesz mi powiedzieć na jak działa twoja blokada kosza sprzęgłowego? Wcześniej odkręcałem pneumatem ale niestety się przepracował :mrgreen:
Pozdr. Zarąbista galeria

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”