Galeria uzytkownika MX_563
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 15:18
- Motocykl: stoczterdzieścicztery
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Ewentualnie wypiaskować. Na pewno będzie dokładniej zrobione.
KTM SX 144 2008r.
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Nie moge mowic za kolege SEBEK1516, ale w moim przypadku (wiem ze to nie ktorych zdziwi ) musze sie liczyc z wydatkami. Nie mam sprzetu aby samemu wypiaskowac albo wyszkielkowac. A tego typu serwis kosztuje okolo $85 za godzine. Malo tego, jak zajechalem do kilku takich warsztatow to mi powiedziano ze proszkowo malowana farbe jest cholernie trudno zdzierac i ze ilosc czasu co to zajmie zalezy od jakosci proszkowego malowania. Wiec nikt nie potrafil mi powiedziec dokladnie ile to bedzie mnie kosztowalo bo nie wiedzieli ile im to zajmie czasu. A wiec sie "pitole" z chemikaliami i szczoteczka druciana. Ale skoro ewidentnie masz takie mozliwosci, to jesli kiedys w Polsce potrzebowal bym cos wyszkielkowac, to sie z toba zkontaktuje PIASEKTT (zartuje)
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Tak właśnie tak. Wypiaskowanie w Lublinie ramy wyniesie ok 200 zł. Więc wolę się z tym "pierdolić" w garażu kilka dni. Mam towarzysza z toru lakiernika po sąsiedzku także z malowaniem problemu nie będzie a za te 200 zł z piaskowania to wolę benzynki kupić na zapas zanim do 6 zł dobije ;p
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Projekt gasgas'a zajebisty jak i cala galeria .
Co do piaskowania to macie jakies chore cene. Za piaskowanie+ malowanie proszkowe ramy w RM125 placilem okolo 150zl (na bank mniej niz 200) bylo to ok 3-4 lata temu.
Co do tego specyfiku do sciagania farby to zaczalem "zabawe" w sciaganie czarnego matu w Dr350. Chlopaki dobry temat mieli i na melanzu pomalowali caly motocykl czarnym barankiem . Caly czyli rama, plastiki i jeszcze jak sie na cos psiknelo . W moim przypadku rama to najmniejszy problem, mecze sie z plastikami, bo nie lubie malowanych, a pod spodem sa jeszcze oryginalne naklejki.
pzdr
Co do piaskowania to macie jakies chore cene. Za piaskowanie+ malowanie proszkowe ramy w RM125 placilem okolo 150zl (na bank mniej niz 200) bylo to ok 3-4 lata temu.
Co do tego specyfiku do sciagania farby to zaczalem "zabawe" w sciaganie czarnego matu w Dr350. Chlopaki dobry temat mieli i na melanzu pomalowali caly motocykl czarnym barankiem . Caly czyli rama, plastiki i jeszcze jak sie na cos psiknelo . W moim przypadku rama to najmniejszy problem, mecze sie z plastikami, bo nie lubie malowanych, a pod spodem sa jeszcze oryginalne naklejki.
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Wszystko pieknie ale jak juz miałes silnik rozpołowiony to co z korbowodem?? Moze jednak warto było go wymienić żeby potem sie nie wachac przed stromym 200 metrowym podjazdem...
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Nie mow tak, Gruubbyy!!! Korbowod musi jeszcze przetrwac! Musi!GRUUBBYY pisze:Wszystko pieknie ale jak juz miałes silnik rozpołowiony to co z korbowodem?? Moze jednak warto było go wymienić żeby potem sie nie wachac przed stromym 200 metrowym podjazdem...
Ale serio......lozyska w skrzyni biegow wymienilem bo jak tryby sie rozpadly (bylemu wlascicielowi) to kawaleczki metalu tam sie mogly dostac. Czyli byl powod aby watpic tym lozyskom. A skoro korbowod znajduje sie osobno, to raczej wszelkie kawalki metalu sie do niego nie dostaly. A wiec nie mialem specjalnie powodu aby podejzewac ze cos tam jest z korbowodem zlego. Ewentualnie zwykle z uzycie. Wiec sprawdzilem tylko czy jest luz. Skoro nie bylo, uznalem ze jeszcze troche zycia w tym korbowodzie zostalo. Oj aby.... [-o<
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 226
- Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
- Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Zadam może pytanie nie na miejscu ale zaryzykuje Powiedz mi skoro tak źle jest przy remoncie 2t to co przy remoncie 4t robileś już coś przy nim ?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
mx_563 pisze:Nie moge mowic za kolege SEBEK1516, ale w moim przypadku (wiem ze to nie ktorych zdziwi ) musze sie liczyc z wydatkami. Nie mam sprzetu aby samemu wypiaskowac albo wyszkielkowac. A tego typu serwis kosztuje okolo $85 za godzine. Malo tego, jak zajechalem do kilku takich warsztatow to mi powiedziano ze proszkowo malowana farbe jest cholernie trudno zdzierac i ze ilosc czasu co to zajmie zalezy od jakosci proszkowego malowania. Wiec nikt nie potrafil mi powiedziec dokladnie ile to bedzie mnie kosztowalo bo nie wiedzieli ile im to zajmie czasu. A wiec sie "pitole" z chemikaliami i szczoteczka druciana. Ale skoro ewidentnie masz takie mozliwosci, to jesli kiedys w Polsce potrzebowal bym cos wyszkielkowac, to sie z toba zkontaktuje PIASEKTT (zartuje)
Mojego ojca firma się tym zajmowała: skiełkowanie, piaskowanie dlatego jestem taki "mądry". Twój post jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu że rodowici Amerykanie to techniczni gamonie. Bo z lakierem proszkowym nie ma żadnych problemów co by taką powierzchnie zdjąć, przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Trza było wysłać ramę do mnie bym ci to zrobił za free
A koszt takiej operacji to max 120zł (40$) USAńce zdzierają nie miłosiernie
Pozdrawiam
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Jest zle? Dla mnie to przyjemnosc. A jesli chodzi o 4T to najgorsze sa chyba wydatki zwiazane z remontem. A same rozebranie i zlozenie silnika to owszem, troche bardziej zkomplikowane niz 2T ale jak spokojnie sie to robi bez pospiechu to nie musi to wcale byc czyms zlym. Wiadomo ze gorzej sie pracuje w pospiechu albo jak sie jest wkurwionym, na przyklad jak ci sie silnik rozwalil.Yzf 250 pisze:Zadam może pytanie nie na miejscu ale zaryzykuje Powiedz mi skoro tak źle jest przy remoncie 2t to co przy remoncie 4t robileś już coś przy nim ?
W moim przypadku, aby unikac powaznych klopotow z silnikiem, mam zamontowany na swoim 4T licznik godzin abym wiedzial dokladnie kiedy nalezy wykonac serwis. Mam ksiazke wiec wiem kiedy trzeba sprawdzic zawory, zmienic olej, itd....
(zdiecie juz nie aktualne bo mam zaliczone juz prawie 60 godzin na CRF)
Takie uzadzenie przydaje sie rowniez przy sprzedazy. Kupca widzi ze dbasz o sprzet jak widzi taki licznik.
Ja w pewnym sesie mam bzika na punkcie zadbania o sprzet. Koledzy mi dokuczali ostatnio jak wymienilem plastiki na stare, przed wyprawa enduro. Ale skoro udalo mi sie tanio zdobyc obdrapane stare plastiki, to po co mam niszczyc swoje nowe? Zdiecia z Pazdziernika 2010r...
Przy okazji znalazlem fotke swojego "akcesoryjnego" (dobrze mowie?) filtra do powietrza. Super wynalazek!
Dziala to tak...
http://www.youtube.com/watch?v=JuuPnpsdzt4
Widzisz! Wcale nie jest tak zle w Polsce jak to nie ktorzy wciaz sugeruja!Mojego ojca firma się tym zajmowała: skiełkowanie, piaskowanie dlatego jestem taki "mądry". Twój post jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu że rodowici Amerykanie to techniczni gamonie. Bo z lakierem proszkowym nie ma żadnych problemów co by taką powierzchnie zdjąć, przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Trza było wysłać ramę do mnie bym ci to zrobił za free
A koszt takiej operacji to max 120zł (40$) USAńce zdzierają nie miłosiernie
Jak by to bylo blizej to bym Ci wyslal rame chociaz dlatego bo wole dac rodakowi zarobic niz tutaj jakiemus meksykanowi albo chinczykowi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 226
- Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
- Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Troszkę źle sformułowałem pytanie bo miało brzmieć to skoro żona tak narzeka to co powie na remont 4T :axe: Nie to były żarty ale to normalne przy założonej rodzinie..
A jak masz 60 mth to jeszcze nówka
A tak z ciekawości to ile kosztuje u was licznik mth ? Pozdro i sory jak czymś cie uraziłem
A jak masz 60 mth to jeszcze nówka
To mi się podoba lepiej jest dbać niż później jeździć obdrapanym sprzętem, a nie podoba mi się że koledzy się z cb śmieją i najlepiej to by zakatowali swoje sprzęty (ale kolega fajny ma wyraz twarzy )mx_563 pisze:Ja w pewnym sesie mam bzika na punkcie zadbania o sprzet. Koledzy mi dokuczali ostatnio jak wymienilem plastiki na stare, przed wyprawa enduro. Ale skoro udalo mi sie tanio zdobyc obdrapane stare plastiki, to po co mam niszczyc swoje nowe? Zdiecia z Pazdziernika 2010r...
A tak z ciekawości to ile kosztuje u was licznik mth ? Pozdro i sory jak czymś cie uraziłem
-
Autor tematumx_563
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Wcale nie, ja nie odczulem urazeniaYzf 250 pisze:Troszkę źle sformułowałem pytanie bo miało brzmieć to skoro żona tak narzeka to co powie na remont 4T :axe: Nie to były żarty ale to normalne przy założonej rodzinie..
A jak masz 60 mth to jeszcze nówkaTo mi się podoba lepiej jest dbać niż później jeździć obdrapanym sprzętem, a nie podoba mi się że koledzy się z cb śmieją i najlepiej to by zakatowali swoje sprzęty (ale kolega fajny ma wyraz twarzy )mx_563 pisze:Ja w pewnym sesie mam bzika na punkcie zadbania o sprzet. Koledzy mi dokuczali ostatnio jak wymienilem plastiki na stare, przed wyprawa enduro. Ale skoro udalo mi sie tanio zdobyc obdrapane stare plastiki, to po co mam niszczyc swoje nowe? Zdiecia z Pazdziernika 2010r...
A tak z ciekawości to ile kosztuje u was licznik mth ? Pozdro i sory jak czymś cie uraziłem
Licznik mth (hour meter) kosztuje od ~$40 do ~$50...
http://gear.btosports.com/search/index? ... er&x=0&y=0
-
- Mistrz prostej
- Posty: 121
- Rejestracja: pt, 30 sty 2009, 17:25
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria uzytkownika MX_563
Siema. Możesz mi powiedzieć na jak działa twoja blokada kosza sprzęgłowego? Wcześniej odkręcałem pneumatem ale niestety się przepracował
Pozdr. Zarąbista galeria
Pozdr. Zarąbista galeria