Tłumaczenie niemiecko-polskie
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Trafiłem, nie zahaczając o żaden burdel-tak że tłumaczenie było o.k:)
W kwestii tłumaczenia technicznego-był mały błąd. Przetłumaczono "do wymiany korbowód, dyfuzor i pęknięty plastik z boku". Te rzeczy były uszkodzone, ale właściciel wymienił je na nowe, tak że jak dla mnie bomba.
Przywiozłem dziś motocykl o 2 w nocy-nie mogłem się powstrzymać, i od razu w nocy zrobiłem małą przejażdżkę. Różnica z LC4 kolosalna, zupełnie inaczej się tym jeździ. Jak dla mnie-jak simsonem z mega silnikiem, nie czuję nic wagi. Czuję że spokój i samokontrola przy początkach jazdy na 2T 250 będzie mi przydatna. Straszny dzikus.
Facet nic nie pisał w ogłoszeniu, ale był to prywatny motocykl syna dilera Husqi i Husaberga z okolic Berlina. Zobaczyłem kilkanaście maszyn tej marki starszych i nówek na czyściutkim i ładnie wyposażonym warsztacie, plus salon u góry. Zdecydowanie popularniejsza marka niż w Polsce.
Husqa-pod względem optycznym, tzn plastiki: słabo, gorzej niz myślałem. Technicznie-na pierwszy rzut oka bardzo ładnie, lepiej niż się spodziewałem.
Dziś, jutro testy :weedman:
W kwestii tłumaczenia technicznego-był mały błąd. Przetłumaczono "do wymiany korbowód, dyfuzor i pęknięty plastik z boku". Te rzeczy były uszkodzone, ale właściciel wymienił je na nowe, tak że jak dla mnie bomba.
Przywiozłem dziś motocykl o 2 w nocy-nie mogłem się powstrzymać, i od razu w nocy zrobiłem małą przejażdżkę. Różnica z LC4 kolosalna, zupełnie inaczej się tym jeździ. Jak dla mnie-jak simsonem z mega silnikiem, nie czuję nic wagi. Czuję że spokój i samokontrola przy początkach jazdy na 2T 250 będzie mi przydatna. Straszny dzikus.
Facet nic nie pisał w ogłoszeniu, ale był to prywatny motocykl syna dilera Husqi i Husaberga z okolic Berlina. Zobaczyłem kilkanaście maszyn tej marki starszych i nówek na czyściutkim i ładnie wyposażonym warsztacie, plus salon u góry. Zdecydowanie popularniejsza marka niż w Polsce.
Husqa-pod względem optycznym, tzn plastiki: słabo, gorzej niz myślałem. Technicznie-na pierwszy rzut oka bardzo ładnie, lepiej niż się spodziewałem.
Dziś, jutro testy :weedman:
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dzięki Panowie, fakt-jest czego gratulowac, bo mam dokładnie to czego chciałem. Jest dobre odejście z niskich obrotów, jest poręczność, łatwość prowadzenia, jest taka fajna charakterystyka 2-suwa o którą mi chodziło.
Fakt że nieźle się zdziwiłem jak poczułem piekło na pełnej manecie, na wysokich obrotach-LC4 600, na najwyzszych obrotach, i na pełnym gwincie jest ułamkiem tego tajfunu. Kolejne zaskoczenie-zero wibracji. O wadze nie wspomnę-101,4 kg vs. prawie 140 kg: wszystko na temat.
Wstępne wrażenie jest pozytywne-motocykl przypadł mi do gustu. Żaden cross, tylko typowe 2-suwowe enduro 250.
O (podobno) legendarnym zawieszeniu Marzochi skrobnę już w sezonie 07`, gdy Brendler zrobi swoją robotę.
Foty zrobię-teraz, gdy jest brzydkim kaczątkiem z wymęczonymi plastikami, i później-gdy się nią zajmę. O foty z trasy trudno-nie ma chętnych do robienia zdjęć-wszyscy wolą śmigać. Może coś się uda sklecić.
Dzięki i pzdr.
Fakt że nieźle się zdziwiłem jak poczułem piekło na pełnej manecie, na wysokich obrotach-LC4 600, na najwyzszych obrotach, i na pełnym gwincie jest ułamkiem tego tajfunu. Kolejne zaskoczenie-zero wibracji. O wadze nie wspomnę-101,4 kg vs. prawie 140 kg: wszystko na temat.
Wstępne wrażenie jest pozytywne-motocykl przypadł mi do gustu. Żaden cross, tylko typowe 2-suwowe enduro 250.
O (podobno) legendarnym zawieszeniu Marzochi skrobnę już w sezonie 07`, gdy Brendler zrobi swoją robotę.
Foty zrobię-teraz, gdy jest brzydkim kaczątkiem z wymęczonymi plastikami, i później-gdy się nią zajmę. O foty z trasy trudno-nie ma chętnych do robienia zdjęć-wszyscy wolą śmigać. Może coś się uda sklecić.
Dzięki i pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
- Motocykl: crossowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
prosze was o pomoc jak najszybciej pooniewaz aukcja konczy sie za 50 min a chcialbym gop wylicytowac a nie wiem co o nim jeste napisane i gdzie jest BRB w niemczech
Sie bieten auf eine Husqvarna WR 125 in einem guten Zustand.
Fahrzeug ist mit 80 kmh eingetragen (Führerscheinanfänger), laüft aber
über 100. Drosselscheibe ist vorhanden,kann in kurzer Zeit wieder eingebaut
werden. Fahrzeug springt sehr gut an und kann jederzeit zur Probe
gefahren werden. Standort ist 14793 Ziesar.
Nur an Selbstabholer,oder Käufer kümmert sich um den Transport.
Privatverkauf,keine Garantie,keine Rücknahme!!!!!!!!!!!
Sie bieten auf eine Husqvarna WR 125 in einem guten Zustand.
Fahrzeug ist mit 80 kmh eingetragen (Führerscheinanfänger), laüft aber
über 100. Drosselscheibe ist vorhanden,kann in kurzer Zeit wieder eingebaut
werden. Fahrzeug springt sehr gut an und kann jederzeit zur Probe
gefahren werden. Standort ist 14793 Ziesar.
Nur an Selbstabholer,oder Käufer kümmert sich um den Transport.
Privatverkauf,keine Garantie,keine Rücknahme!!!!!!!!!!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 377
- Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
skrutowo :
wrka w dobrym stanie /pojazd jest zarejestrowany na predkosc 80kmh ??
ale zapierdala powyzej pakiety
jakis tam dlawik jest dostępny i w krótkim czasie moze zostac wmatowany (chyba ogranicznik?) pojazd popierda*a całkiem neizle
w kazdym momencie mzona przetestowac
standort znajdz gdzie to jest i oco kaman z adresem
tylko dobiór osobisty lub kupujący kmini trasport
Dill prywatny zadnej gwarancji ani rachunkow
motochłopcze mysle ze napisal jakeis bzdety ten czlowiek
jedz tam i obejrzyj to !!1
wrka w dobrym stanie /pojazd jest zarejestrowany na predkosc 80kmh ??
ale zapierdala powyzej pakiety
jakis tam dlawik jest dostępny i w krótkim czasie moze zostac wmatowany (chyba ogranicznik?) pojazd popierda*a całkiem neizle
w kazdym momencie mzona przetestowac
standort znajdz gdzie to jest i oco kaman z adresem
tylko dobiór osobisty lub kupujący kmini trasport
Dill prywatny zadnej gwarancji ani rachunkow
motochłopcze mysle ze napisal jakeis bzdety ten czlowiek
jedz tam i obejrzyj to !!1
-
- Do odcięcia!
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
- Motocykl: crossowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline