Tłoki Wiseco, co i jak?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz, 31 sty 2010, 19:40
- Motocykl: New YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tłoki Wiseco, co i jak?
Mój kuzyn wkłada tłoki WISECO do Hondy CRF 250 2008 r.
Narazie nie miał problemów.
Pzdr. mx positiv
Narazie nie miał problemów.
Pzdr. mx positiv
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 22:35
- Motocykl: Yz250F 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa/ Łódz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tłoki Wiseco, co i jak?
Nie polecam tych tłoków są za twarde, wsadziłem w nowy nieużywany cylinder -nie po nikasilu tylko oryginalny i po 30 mh wytarł cylek pod selekcje D.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tłoki Wiseco, co i jak?
Wytarło cylek bo to była jakas podróbka albo poprostu miałes duzego pecha i faktycznie była jakas wada w tłoku badz cylindrze.
ja mam akutalnie wiseco w crf 250 i nic sie nie dzieje. dodam ze luz miedzy tłokiem a cylem ma jakies 0.06 mm
Jakosc wykonania na bardzo wysokim poziomie.
mówi sie ze wossner jest bardzsiej pod zeliwo ale pod nicasilem tez bedzie OK ! Wiseco natomiast jest typowo pod nicasil.
pozdr.
ja mam akutalnie wiseco w crf 250 i nic sie nie dzieje. dodam ze luz miedzy tłokiem a cylem ma jakies 0.06 mm
Jakosc wykonania na bardzo wysokim poziomie.
mówi sie ze wossner jest bardzsiej pod zeliwo ale pod nicasilem tez bedzie OK ! Wiseco natomiast jest typowo pod nicasil.
pozdr.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: pt, 29 sty 2010, 18:49
- Motocykl: czarna kawa
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tłoki Wiseco, co i jak?
Mam bardzo podobne doświadczenie co do Wiseco , jeżeli chodzi o tłok do kx to nie mają nawiercanych otworów w miejscu okna wydechowego , co na pewno nie wpływa dobrze na smarowanie . Jeśli chodzi o kx125 polecam tłoki oryginalne , kosztują troche więcej , ale co fabryka to fabryka .