cross w wodzie
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Polskie oleje nadają się do smarowania zamków w drzwiach, a nie do wykręconych 4 paków, daj spokój. Kup dobry syntetyczny olej, oszczędź na czymś innym, ale nie na oleju do silnika.
Przed spuszczeniem tego oleju którym płukałeś obieg smarowania musisz go dobrze zagrzać, sprzęgło musi też dobrze popracować.
Wiesz, jak na Castrolu pisze "olej w pełni syntetyczny" to jest to wiadomo co. Jeśli "olej na bazie syntetycznej" to jest to ciut słabszy gatunek. jesli serwisówka dopuszcza olej 10W-50, to Castrol robi taki najlepszy olej R4 Racingbike. Castrol GPS 10W-40 z tego co pamiętam nie jest olejem w pełni syntetycznym.
Chudy-jak pojedziesz ze mną w trasę, to weź maskę do nurkowania i płetwy, wiesz, ja na widok wody :weedman: , i moze to przejść na Ciebie, cha, cha.
Pzdr.
P.S: wolałbym wlać półsyntetyk Castrola niż syntetyk Orlenu. Nie chcę się tu rozpisywać, ale napisze tylko jedną rzecz: Dakarowe Pajero które startowały w barwach Orlen Teamu, miały Orlenowski...Płyn do chłodnicy, i to wszystko, olej pochodził od zupełnie innego producenta. A jednak doświadczenie Orlenu w olejach samochodowych jest dużo większe niz w motocyklowych. Dalej chyba nie trzeba tłumaczyć.
Przed spuszczeniem tego oleju którym płukałeś obieg smarowania musisz go dobrze zagrzać, sprzęgło musi też dobrze popracować.
Wiesz, jak na Castrolu pisze "olej w pełni syntetyczny" to jest to wiadomo co. Jeśli "olej na bazie syntetycznej" to jest to ciut słabszy gatunek. jesli serwisówka dopuszcza olej 10W-50, to Castrol robi taki najlepszy olej R4 Racingbike. Castrol GPS 10W-40 z tego co pamiętam nie jest olejem w pełni syntetycznym.
Chudy-jak pojedziesz ze mną w trasę, to weź maskę do nurkowania i płetwy, wiesz, ja na widok wody :weedman: , i moze to przejść na Ciebie, cha, cha.
Pzdr.
P.S: wolałbym wlać półsyntetyk Castrola niż syntetyk Orlenu. Nie chcę się tu rozpisywać, ale napisze tylko jedną rzecz: Dakarowe Pajero które startowały w barwach Orlen Teamu, miały Orlenowski...Płyn do chłodnicy, i to wszystko, olej pochodził od zupełnie innego producenta. A jednak doświadczenie Orlenu w olejach samochodowych jest dużo większe niz w motocyklowych. Dalej chyba nie trzeba tłumaczyć.