SPRZĘT Z USA
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
A wiec jak?dako4 pisze:Jesli sie chce motor zarejestrowac to trzeba dopelnic pewnych formalnosci ktorych koszt to max 300zl i wtedy mozna motor zarejestrowac. Nawet taki ktory nie ma zadnych dokumentow,tylko trzeba wiedziec jak...!
Ja wciaz nie rozumie jak sie w Polsce rejestruje motocykl ktory nie byl przez producenta wyposazony z reflectorem/lusterkiem/migaczami/klaksonem itd. Czy dostaje sie tablice? Czy jest "specjalny" rodzaj rejestracji na takie pojazdy?
Skoro crossowki nie maja miejsca na tablice to tutaj w Kaliforni daja specjalna naklejke ktora trzeba nalepic na "lage" przy "polce". Czy cos takiego jest w Polsce? Jaka jest "norma" w stosunku do rejestrowania crossowki?
Ktorys z was wspomnial o przesylce motoru w czesciach ze stanow. Jaka firma i co wpisane bylo na formularzach odnosnie przesylki (ze to czesci? ze to ciuchy? co?)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Zeby zarejestrowac motor potrzebne sa
-dokumenty potwierdzajace pochodzenie sprzetu
-przeglad dopuszczajacy do ruchu
Jezeli np kupujesz w salonie WR ke to dostajesz umowe i homologacje i idziesz moto zarejestrowac.A jak wszyscy wiemy to WR ka standartowo jest wyposazona w lampe z przodu i z tylu ktora swieci caly czas i to wszystko.NIe posiada stopu,migaczy,lusterek,uchwytu na tablice itd.Jest to tzn zestaw drogowy ktory mozesz dokupic ale rzadko kto to robi bo jest to drogi szpas i niekonieczny do zarejestrowania.Kupuja to czesto klienci ktorzy np jezdza super moto lub crossuja po miescie tylko tam.
A jezeli rejestrujesz moto uzywane to musisz zrobic przeglad ktory dopusciu moto do ruchu,nikt nie kaze Ci jezdzic z lampami.A tablice sobie w garazu zawiesisz.I jezdzisz spokojnie.
Nie rozmawiamy tutaj o chlopakach ktorzy jezdza zawodowo na torze i nie bawia sie w podjazdy po asfalcie czy jezdzeniu po lesie.
-dokumenty potwierdzajace pochodzenie sprzetu
-przeglad dopuszczajacy do ruchu
Jezeli np kupujesz w salonie WR ke to dostajesz umowe i homologacje i idziesz moto zarejestrowac.A jak wszyscy wiemy to WR ka standartowo jest wyposazona w lampe z przodu i z tylu ktora swieci caly czas i to wszystko.NIe posiada stopu,migaczy,lusterek,uchwytu na tablice itd.Jest to tzn zestaw drogowy ktory mozesz dokupic ale rzadko kto to robi bo jest to drogi szpas i niekonieczny do zarejestrowania.Kupuja to czesto klienci ktorzy np jezdza super moto lub crossuja po miescie tylko tam.
A jezeli rejestrujesz moto uzywane to musisz zrobic przeglad ktory dopusciu moto do ruchu,nikt nie kaze Ci jezdzic z lampami.A tablice sobie w garazu zawiesisz.I jezdzisz spokojnie.
Nie rozmawiamy tutaj o chlopakach ktorzy jezdza zawodowo na torze i nie bawia sie w podjazdy po asfalcie czy jezdzeniu po lesie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 238
- Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tu i tam ;-)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Czyli WR ma homologacje na jazde po szosach? Czyli nawet jesli nie zamontujesz ten zestaw drogowy, mozesz zdobyc tablice?
A teraz powracajac do tematu....
http://www.gt4all.com/pages/oferta.htm
A teraz powracajac do tematu....
http://www.gt4all.com/pages/oferta.htm
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 18:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zywiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
[quote="mx_563"]Czyli WR ma homologacje na jazde po szosach? Czyli nawet jesli nie zamontujesz ten zestaw drogowy, mozesz zdobyc tablice?
Jesli kupujesz nowy motor w salonie to tak a jesli chcesz zarejestrowac motor do tej pory nierejestrowany to diagnosta na stacji kontroli musi Ci napisac ze wszystkie lampki i lusterka posiadasz czyli moto jest dopuszczone do ruchu po drogach publicznych.
Jesli kupujesz nowy motor w salonie to tak a jesli chcesz zarejestrowac motor do tej pory nierejestrowany to diagnosta na stacji kontroli musi Ci napisac ze wszystkie lampki i lusterka posiadasz czyli moto jest dopuszczone do ruchu po drogach publicznych.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
- Motocykl: crossowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
My zamawialiśmy,wysyłają bez problemu do Polski, czas oczekiwania to niecałe 2 miesiące. Nie wiem jak z kosztami ale około 150zł (nie jestem pewien czy wiecej ) za trzy komplety ciuchów i butów
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline