CRF.... osobno olej do skrzyni i silnika ?!?
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Siema!
No moim skromnym zdaniem jest to z jednej strony dobre rozwiązanie a z drugiej nie. Są dwa obiegi oleju, jeden dla skrzyni a jeden dla silnika. Plus jest taki, że jak skrzynia zacznie się sypać to cały syf i opiłki nie lecą na tłok przy smarowaniu. Minusem jest dodatkowa waga, dla niektórych ma to znaczenie. Ale ogólnie chyba Honda nie cieszy się dobrym zdaniem wśród 4-paków.
Rozwiązanie jest bardzo przemyślanie =D>
Pozdro 4all
No moim skromnym zdaniem jest to z jednej strony dobre rozwiązanie a z drugiej nie. Są dwa obiegi oleju, jeden dla skrzyni a jeden dla silnika. Plus jest taki, że jak skrzynia zacznie się sypać to cały syf i opiłki nie lecą na tłok przy smarowaniu. Minusem jest dodatkowa waga, dla niektórych ma to znaczenie. Ale ogólnie chyba Honda nie cieszy się dobrym zdaniem wśród 4-paków.
Rozwiązanie jest bardzo przemyślanie =D>
Pozdro 4all
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a dlaczego ?? nie mialem stycznosci z tym moto (tylko widzialem jak kolesie smigali) ale jesli kupowal bym 4paka jak to ladnie powiedzialesAle ogólnie chyba Honda nie cieszy się dobrym zdaniem wśród 4-paków.
to moj wybor padl by prawdopodobnie na crf 250 (no chyba ze gdzies blizej i tez dobrej cenie by byla yz 250 f) poniewaz mam teraz crke i jestem z niej bardzo zadowolony. nie wiem czy crf jest tak samo "bezawaryjny" jak cr ale jesli tak to nie wiem dlaczego cieszy sie nie najlepsza opinia
pozdro
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No właśnie, z tego co wiem, to Hondy CRF są bardziej poszukiwane niż Yamahy YZF. Do tej pory słyszałem tylko dobre opinie na temat Hond. Może powiem odwrotnie, nie słyszałem żadnych złych opini.
Zresztą o Yamahach też prawie nic złego nie słyszałem. No może z wyjątkiem tego, że pierwsze modele (prawdopodobnie do 2002) miewały problem chyba z 4 biegiem po 1-2 sezonach eksploatacji.
Zresztą o Yamahach też prawie nic złego nie słyszałem. No może z wyjątkiem tego, że pierwsze modele (prawdopodobnie do 2002) miewały problem chyba z 4 biegiem po 1-2 sezonach eksploatacji.
Nikasil.pl
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Powiem tyle, popatrzcie jakie motory jadą w Mistrzostwach Polski. Jak wiem jadą tylko dwie Hondy CRF250 [Macieja Dróbki i Łukasza Lonki; klasa 125J], niestety nie miałem okazji z nimi porozmawiać na temat tego motocykla. Z licznych testów w polskich jak i zagranicznych magazynach wynika, że jednak Honda troche odstaje od pozostałych 4-paków w klasie 250F. Nowością techniczną ma być motocykl na rok 2006 z lekką aluminiowa ramą i dwoma tłumikami. Ma być bardzo lekka [chyba coś koło 92 kg sucha]. Zobaczymy jak się spisze ten motor, w amerykańskim magazynie RacerX pardzo pozytywnie sie wypowiadano na temat tego motocykla.
Przy ocenie motocykli trzeba patrzeć na nie obiektywnie i nie brać pod uwage przyzwyczajeń [np. a jeździłem kiedyś Kawasaki, nie psuła sie to KXF też bedzie napewno spoko]
Przy ocenie motocykli trzeba patrzeć na nie obiektywnie i nie brać pod uwage przyzwyczajeń [np. a jeździłem kiedyś Kawasaki, nie psuła sie to KXF też bedzie napewno spoko]
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
To, że w Polsce jeździ mało Hond CRF nie znaczy, żę są gorsze. Kolega wozi nam motory z Holandii i twierdzi, że CRF`ki to rarytasy, bo nikt nie chce się ich pozbyć. Do tego są droższe w zakupie z drugiej ręki.
Osobiście uważam, że Yamaha więcej zainwestowała w marketing i stąd polscy zawodnicy częściej wybierają tę markę.
Chciałbym zwrócić uwagę, że R. Carmichael i J. "Bubba" jeżdżą na Suzuki i Kawasaki, czyli motocyklach stosunkowo mało popolarnych w naszym kraju i z powodzeniem objeżdżają wszystkich w koło. Czyli inne motory też potrafią jeździć, zwłaszcza jak jest dobry jeździeć.
O tych motorach też nic złego nie słyszałem i nie widziłem, żeby się komuś psuły bez przyczyny. Niestety, dużo jest opini obiegowych, powtarzanych przez amatorów, że coś jest gorsze lub lepsze.
Kiedyś zasłyszałem, że w Kawach 2T szybko padaja skrzynie. Nigdy nie widziłem, by komuś skrzynia padła. Kolega jeździł 125 cały sezon na motocyklu 2-3 letnim (po zawodniku) i nic się kompletnie nie działo. A ludzie w kółko ciągle powtarzali, że Kawki to by nie kupili, bo... . Dziwne!? A skrzynia może paść w każdym motorze, zwłaszca w rocznikach z początku lat 90 i starszych, czyli już mocno zajechanych.
Moje zdanie jest takie, że maszyny w stanie fabrycznym (bez tuningu) są porównywalne pod względem jakości i osiągów. Oczywiście mam na myśli Wielką Piątkę (Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha, KTM).
Odrębna kwestia to, jak się komu danym motocyklem jeździ. Wiadomo, każdy ma swoje upodobania i przywyczajenia.
Osobiście uważam, że Yamaha więcej zainwestowała w marketing i stąd polscy zawodnicy częściej wybierają tę markę.
Chciałbym zwrócić uwagę, że R. Carmichael i J. "Bubba" jeżdżą na Suzuki i Kawasaki, czyli motocyklach stosunkowo mało popolarnych w naszym kraju i z powodzeniem objeżdżają wszystkich w koło. Czyli inne motory też potrafią jeździć, zwłaszcza jak jest dobry jeździeć.
O tych motorach też nic złego nie słyszałem i nie widziłem, żeby się komuś psuły bez przyczyny. Niestety, dużo jest opini obiegowych, powtarzanych przez amatorów, że coś jest gorsze lub lepsze.
Kiedyś zasłyszałem, że w Kawach 2T szybko padaja skrzynie. Nigdy nie widziłem, by komuś skrzynia padła. Kolega jeździł 125 cały sezon na motocyklu 2-3 letnim (po zawodniku) i nic się kompletnie nie działo. A ludzie w kółko ciągle powtarzali, że Kawki to by nie kupili, bo... . Dziwne!? A skrzynia może paść w każdym motorze, zwłaszca w rocznikach z początku lat 90 i starszych, czyli już mocno zajechanych.
Moje zdanie jest takie, że maszyny w stanie fabrycznym (bez tuningu) są porównywalne pod względem jakości i osiągów. Oczywiście mam na myśli Wielką Piątkę (Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha, KTM).
Odrębna kwestia to, jak się komu danym motocyklem jeździ. Wiadomo, każdy ma swoje upodobania i przywyczajenia.
Nikasil.pl
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Każda maszyna ma swoje wady i zalety, tak samo każdy ma swoje przyzwyczajenia co do motorów. Ja sie niedziwie, że ktoś ma negatywne zdanie jak jeździ na 6 letnim motorze i mówi że sie wszystko psuje
P.S. Carmichael i Bubba latają na tych motorach, a nie na innych, bo to tylko kwestia sponsoringu i reklamy i co zawody podstawiają im nowe fury.
P.S. Carmichael i Bubba latają na tych motorach, a nie na innych, bo to tylko kwestia sponsoringu i reklamy i co zawody podstawiają im nowe fury.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dzisiaj dowiedzialem sie (bedac na torze) ze kolega po trzy letnej przerwie (wypadek nie wiem czy mogl zaczac wczesniej czy nie) zakupil wczoraj honde crf 450r rok 2003. Ogladalem dzisiaj to moto i jak dla mnie jest zajebiste. Niestety nie moglem jej wyprobowac ale zrobie to napewno za tydzien w sobote jak bede ze swoim moto i ochraniaczami moto ma piekny dziwek stan jest idealny A ma takie (sorry za slowo ale nie umiem inaczej) dojebanie ze szooook. Jak na whoopsach to tylko troche gazu a ona juz na jedynm i przednim koles muskasz tylko czubkow tych gorek. Z opini kolegow ktorzy juz dzisiaj mogli ja wyprobowac dowiedzialem sie ze swietnie sie prowadzi, przod w zakretach nie ucieka (wiem ze to zalezy tez od techniki). Aha najlepsza sprawa byla przy wyjsciach z zakretow kiedy na malo przyczepnej nawierzchni (sypki piach po kilku latach ciaglej jazdy) przy wyjsciu z zakretu po dodaniu gazu moto odrazu szlo plynnie na kolo jak tylko na niej sie przejade to dam znac co i jak
pozdro
pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 132
- Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
- Motocykl: CRF250 07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
a ja własnie nabyłem crf450 04r i pierwsze wrazenie na dole
oleju wchodzi 0.9 silnik 0.7 skrzynia
zobaczymy na torze w weekend bo latalismy na crf250 04r to było fajnie ale troche za mało kopa.
skoki u mnie byly najdłuzsze jak do tej pory i najszybciej przyzwyczaiłem sie do tego roweru bo tak mozna ja porównac do 450
oleju wchodzi 0.9 silnik 0.7 skrzynia
zobaczymy na torze w weekend bo latalismy na crf250 04r to było fajnie ale troche za mało kopa.
skoki u mnie byly najdłuzsze jak do tej pory i najszybciej przyzwyczaiłem sie do tego roweru bo tak mozna ja porównac do 450
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Razem z Maverickiem jeżdziłem jeden pełny trening (1 moto godz.) na Hondzie CRF 250 2004 r. Moje wrażenia są takie, że maszyna jest poprostu super! Jakby troszkę słabsza od poczciwej "setki", ale ciągnie elegancko z dołu, bardzo lekka i zwrotna maszyna. Moim zdaniem motocykl jest idealny do jazdy po torze. Rozumiem, że ktoś może chcieć mocniejszy, bo lubi mieć więcej mocy, ale zastanawiam się poco amatorowi wiecej mocy na torze? Moim zdaniem maszyna jest wystarczająco mocna!
Nie jeżdziłem innymi 250 4T, ale mam porównanie do YZ 450 oraz 426 F i uważam, że tak duże pojemności są wskazane dla dobrego zawodnika, który dysponuje nienaganną techniką, bo w przeciwnym razie motocykl szybko zamęczy jeżdżącego. Do cross country lud enduro, to i owszem.
Ja zakochałem się w 250 4T. Honda zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie.[/list]
Nie jeżdziłem innymi 250 4T, ale mam porównanie do YZ 450 oraz 426 F i uważam, że tak duże pojemności są wskazane dla dobrego zawodnika, który dysponuje nienaganną techniką, bo w przeciwnym razie motocykl szybko zamęczy jeżdżącego. Do cross country lud enduro, to i owszem.
Ja zakochałem się w 250 4T. Honda zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie.[/list]
Nikasil.pl
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Moim zdaniem honda CRF450F jest lepsza od Yamahy YZf450F a nie odwrotnie.I tam ktoś wspodmiał że dwa zborniki oleju dają więcej wagi to chyba nie prawda jak crf 450 jest najlżesza w klasie.I ja też ma zamiar kupić za rok CRF450 rok 2005 lub 2006 bo jest dużo lepsza on innych moto w klasie.potwierdzenie w - Motocykl 05/2005
Złej baletnicy to i rąbek od spódnicy będzie przeszkadzał. Jazda motocylkem to 75% człowiek i 25% maszyna i żadne dywagacje na temat ta marka jest lepsza bo to i tamto to jest bullshit. Jeździsz na tym na czym Ci się najlepiej jeździ i na tym robisz wyniki. Nierozumiem ludzi którzy myślą, że jak będą mieli kilka koni więcej to będą niepokonani - Ludzie Off-road to nie Dragrace na ćwierć mili, jak niepotraficie w pełni wykorzystać w motocyklu 30 koni na krętym torze to Wam g.wno za przeproszeniem pomoże 60, tylko sobie krzywdę zrobicie.