Kawasaki KXF 250 2006/07
-
Autor tematuKaze
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki KXF 250 2006/07
Kumpel planuje zakup takiego motocykla, ma ktoś jakieś info na ten temat? Jakie zmiany w modelu 07? Jak wygląda sprawa awaryjności w 06? No i oczywiście nie wchodzi w gre nic innego - koleś kocha zielone. Dzięki z góry za jakieś info.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zawsze fabryki podają moc silnika, na wale, bo jest jakby stała.
Na moc na kole może miec wpływ kilka czynników, np.: rodzaj łańcucha-rózny opór, ciężar koła, przełożenie itd.
Samochody również mają podaną moc samego silnika.
Często jeśli robi się pomiary na hamowniach to moc na kole/kołach oznacza się bHP a moc silnika HP.
Tylko, że sama wartość mocy maxymalnej wcale nie jest najważniejsza i może być sztcznie windowana do celów reklamowych.
O wiele ważniejszy jest przebieg mocy i momentu
Na moc na kole może miec wpływ kilka czynników, np.: rodzaj łańcucha-rózny opór, ciężar koła, przełożenie itd.
Samochody również mają podaną moc samego silnika.
Często jeśli robi się pomiary na hamowniach to moc na kole/kołach oznacza się bHP a moc silnika HP.
Tylko, że sama wartość mocy maxymalnej wcale nie jest najważniejsza i może być sztcznie windowana do celów reklamowych.
O wiele ważniejszy jest przebieg mocy i momentu
-
Autor tematuKaze
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Co do testów to ostrożnie, testują te motocykle zwykli ludzie i wystarczy że Kawasaki dała wiecej na gazetke i już jest na szczycie. Taka prawda chociaż nie zawsze tak musi być. Ale też bacznie przyglądam sie Kawasaki od >2006r.tak kolego BaRy, ale to nie zmienia faktu, że kx-F został przez TWMX ogłoszony najlepszym motocyklem 4t na 2006 rok
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa-Anin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
tak tylko ze tego nie testuje grzesiu ze swiata motocykli( nic do niego nie mam ) tylko najlepsi fachowcy z usów. Wiesz wole zaufać chłopakom z twmx niż tym co zasieją jakąś plote - co jak co ale oni są dobrzy w te klocki i jak mówią że kx-F jest ciutke lepszy to ja im wierze. Co do awaryjności nie mam pojęcia, jeżeli nie jest jak suzuki a podobno już nie jest to nie pada ci jeden zawór nałogowo i nałogowo nie wybija ci sie jedno łożysko na wachaczu. Moim zdaniem spoko fumka ale szczerze?? Kupił bym Yame ze względu na mój serwis tego motocykla i na cene części oryginalnych do yamci. TAKIE MAM ZDANIE NA TEN TEMAt O
BLUE RIDER
-
Autor tematuKaze
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
A ja nie, bo każdy zawodnik inaczej czuje sie na motocyklu i inny mu pasuje. Według mnie te maszyny są zbliżone, jeden jest np troche niższy i ma inaczej rozłożony środek ciężkości. Jeden woli tak, drugi tak. Chociaż ja na zielonej setce czułem sie bardzo dobrze, wygodniej niż na mojej yz, kx był niższy. Pozdrojak mówią że kx-F jest ciutke lepszy to ja im wierze