Jak wyglada wasz trening?

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » wt, 2 sty 2007, 19:16

Myślę, że temat zimowych treningów na forum MX nie powinien dotyczyć pakowania. Załużcie proszę osobny temat lub znajdźcie forum gdzie będziecie mogli spokojnie pogadać też z doświadczonymi osobami w waszym temacie, a u nas gadać o motorach.
No masz racje Wojtek. Załóżcie sobie topic w "Na każdy temat" pod nazwą na przykład " siłownia i fitness" i bedą sie tam wypowiadać ludzie którzy ćwiczą żeby nabić mase, zrobić figure i pod kątem sportowym.
Trzeba myśleć racjonalnie i jeśli mi sie niewydaje to jest tutaj dział "Technika jazdy i szkoła" więc o pakerstwie niepowinno być tutaj tak wiele poświęcone. Ale Kafka przyznaje Ci dużą racje bo jeśli niechcesz jeździć pro i jeździsz dla przyjemności i lajt to git. I niema już co sie kłucić bo Lulek wpadnie na forum i usunie 20 postów niepotrzebnie.


pozdro dla wszystkich koniec kłótni bla bla bla muzyka gra i jest git
KTM 125SX '10 :]

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 2 sty 2007, 20:21

Sierot, wiesz.... fajnie że bardzo dobrze jeździsz...
Jednak ja ćwicze bo lubie i nikt mi nie będzie mówić żebym wybierał albo MX albo siłownia. Lubie robić to i to. Nie licze na MP bo i tak to sie niestanie ale trenuje żeby być coraz lepszym w tym co lubie robić , także na siłowni.

Nieobchodzi mnie gadanie typu że jakiś napakowany koleś nie może jeździc w mx. Wcale niechcem być napakowany , nie widziałeś mnie nawet to poco taka gatka?
Najpierw piszesz że pakujesz a teraz piszesz że niepakujesz że biegasz.
Żebyś uważnie przeczytał moje wypowiedzi to byś zauważył że nie tylko ćwicze , ale ćwicze i biegam żeby mieć kondycje :!:

Nabijanie masy to jest co innego niż "moje ćwiczenia". Nieodróżniasz kulturystów od np. strongmenów a od nich mnie. :idea: [/b]
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 2 sty 2007, 21:01

Nie będe offtopował tylko wypowiem sie w temacie. W końcu to jest forum i można dyskutować na różne tematy. Temat o ćwiczeniach wiec czemu nie gadać o siłce.

1. Zgadzam sie w 100% z Kafką, który napisał to z mojego kompa :wink:
2. Jeżeli sądzicie że na siłowni nie da sie robić wytrzymałości i kondycji to gratuluje dużej wiedzy na temat siłowni i jej możliwości
3. Niby dlaczego odrzucać siłke? Nie chce sie kłócić ale teraz odejde od tematu czy ktoś jest prosem czy jeździ co niedzielke z koszem piknikowym. Bo co właściwie? Nóg nie można robić? A może brzucha? A pleców nie wolno? Wydaje mi sie że rozsądnie ćwicząc te partie ciała można duży zyskać jeśli chodzi o mx. Wiadomka - przedramie, bic i klata to może nie jest pożądany efekt ale według mnie siłowy trening brzucha, nóg i pleców jest ok. Co zyskujesz m.in oprócz kondychy podczas pływania? Duże plecy...tak jak przy rozpiętkach i podciąganiu na drążku szerokim nachwytem. Do tego dokładasz sobie skakanke i masz dobry efekt. Ja przedstawiłem swój pogląd na temat siłki i mx. Może jest błędny...nie wiem, to sie okaże w sezonie jak wyjde na tor.
Ciekawe treningi stosują zawodnicy sztuk walki, ponieważ zwiększają swoją siłe i wytrzymałość bez utraty zwinności i gibkości. To tyle trucia, ja już sie wiecej w tym temacie nie wypowiadam bo każdy trenuje jak chce.

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » wt, 2 sty 2007, 21:05

Ja tam do sporow nie doprowadzam ale czytajac poprzednie posty na temat trningow pod motocross nie doczytalem sie ze temat zmienil sie na temat wygladu i zagladajacych tutaj chcacych dowiedziec sie jak trenuje sie na motocrossie, chcialem zeby nie cwiczyli co dziennie na silowni a tak poza to teraz nagle wszyscy sie tlumacza ze lataja tylko w niedziele a w poprzednich postach wypisywali jak to sie nie powinno tenowac ja tam wielkim fizjologiem nie jestem ale tyle co sie dowiem od lepszych zawodnikow to mowie nic sam nie wymyslam

wiecejognia
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: śr, 9 sie 2006, 11:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: wiecejognia » wt, 9 sty 2007, 20:44

Jakie cwiczenie stosujecie w celu wzmocnienia stawu kolanowego?Czesta kontuzja sa zerwane wiezadla kolanowe wiec oprocz zakladania szyn wypadalo by wzmocnic miesnie w tej okolicy zeby nie miec problemow w sezonie...czy sa to cwiczenia silowe czy wystarczy pedalowanie na rowerze i bieganie "po ukosach"...napiszcie prosze

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 9 sty 2007, 21:21

mięsień tylny uda : dwugłowy, półbłoniasty i smukły, półścięgnisty. Po pierwsze dobra rozgrzewka.
Po drugie bieganie bardzo obciąża staw kolanowy, dlatego jak biegasz to go mocno rozgrzej bo bedzie kicha.
Przepraszam bo niedoczytałem i napisałem jakie mięśnie a nie jakie ćwiczenia :roll:
To tak - bieganie obciąża stawy, zresztą ćwiczenia na siłowni też. Podstawa to dobra rozgrzewka. Co do ćwiczeń to nie będe pisał elaboratów:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm#poslad - tu jest wszystko na ten temat.

Tur!
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: ndz, 17 gru 2006, 14:21
Motocykl: SUZUKI RM125 '01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

tur

Post autor: Tur! » wt, 16 sty 2007, 22:15

Wg. mnie bardzo treningiem na naadgarski jest gra na perkusji (to naprawdę dużo daje + odśnieżanie + przesypywanie miału :D no i gra na fortepianie :) to tworzy wspaniałą siłownie dla naszych rąk :)

wiem bo tego wszystkiego doświadczyłem :D

Podsumowanie:

Perka + łopata + piano = extazy tutorial :D
Dzyn-dzyn-dzyn... czy znasz ten dźwięk?

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » czw, 18 sty 2007, 18:10

Gadalem sobie z De reuverem na temat szyn i powiedzial ze bys sponsorowany przez firme robiaca szyny i oddal im je bo ponac jak sie ma dobre kolana to nie warto stosowac szyn i wiekszosc zawodnikow tych dobrych zrezygnowalo bo ponoc oslabiaja miesnie te ktore trzymaja kolana ja sam uzywam bo mam naderwane krzyzowe i boczne a na dobry na wzmocnienie jest rower

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 18 sty 2007, 19:50

MASAKRATOR to jak ktoś ma zdrowe kolana to w czym powinien jeździć? W normalnych nakolannikach?

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 18 sty 2007, 22:06

Hmm, od Pawła Nowickiego też słyszałem, że jak ktoś ma zdrowe, mocne stawy kolanowe, to najlepiej jeździć bez ortez. Natomiast on się przygotowuje fizycznie do ostrej jazdy, ćwiczy pod tym kątem, do tego jest lekki. I nie przewraca się tak szybko jak amator np.
Ale i tak większośc zawodników ma urazy mniejsze czy większe stawu kolanowego. Dlatego uważam, że jeśli ktoś nie jest solidnie przygotowany do jazdy, lepiej niech zakłada ortezy. Jestem niecały tydzień po operacji rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i zapewniam, że to ŻADNA przyjemność. Mogło tego nie być..... :(

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » czw, 18 sty 2007, 22:14

MASAKRATOR pisze:Gadalem sobie z De reuverem na temat szyn i powiedzial ze bys sponsorowany przez firme robiaca szyny i oddal im je bo ponac jak sie ma dobre kolana to nie warto stosowac szyn i wiekszosc zawodnikow tych dobrych zrezygnowalo bo ponoc oslabiaja miesnie te ktore trzymaja kolana ja sam uzywam bo mam naderwane krzyzowe i boczne a na dobry na wzmocnienie jest rower
Twoja wypowiedź pomogła mi oszczędzić sporo ciężko zarobionych PLNów ;)


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » czw, 18 sty 2007, 23:09

Tak wlasnie powiedziedzial mial robiona rekonstrukcje wiazadla i mowil ze jest dobre i nie potrzebuje szyn bo w szynie slabna miesnie ktore trzymaja kolano i ze dobrzy zawodnicy np Ewerts nie uzywa Towley Ratray tak mowil i nie wie czy to dobrze czy nie byl wlasnie chyba Nowicki przy tym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”