HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: śr, 24 paź 2007, 23:42
- Motocykl: CRM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
Starych nie ma więc będę musiał pomierzyć. To są uszczelki gumowe ? Na pewno będę musiał to jeszcze jakoś uszczelnić bo ten dyfuzor ma sporo luzu i straszeni hałasuje i dymi.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
O-ringi są dość grube i to one odpowiadają za to by uszczelnić to połączenie i aby dyfuzor nie hałasował.T-Rudy pisze:Starych nie ma więc będę musiał pomierzyć. To są uszczelki gumowe ? Na pewno będę musiał to jeszcze jakoś uszczelnić bo ten dyfuzor ma sporo luzu i straszeni hałasuje i dymi.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
http://www.allegro.pl/item720437888_ir_ ... 92_01.html
np tu masz ten uszczelniacz w zestawie na cały cylinder :] w srodku uszczelki pod głowice to własnie taki oring na wydech
np tu masz ten uszczelniacz w zestawie na cały cylinder :] w srodku uszczelki pod głowice to własnie taki oring na wydech
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
Mam dokladnie ten sam problem.W zwiazku z tym,ze mam pro circuit'a mam tylko jeden uszczelniacz (?).Po zakupie nowego o-ringu o tym samym wymiarze problem istnieje dalej.Silikon kij.Denerwuje mnie to strasznie,bo dochodzi z tego rejonu denerwujace,nieczyste "pierdzenie" a nie czysta muzyka 2t.Ktos ma pomysl?
---------------------------
-
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
nie no litości !!!amator pisze:Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
po co ma kupować komplet za 5 dych jak taki oring u gumiarza kosztuje 5 zł toż to wiadro oringów można kupić, poza tym nie masz na wzór ? zmierzyć suwmiarką głębokość rowka oraz średnicę otworu w którą wchodzi dyfuzor i jak podasz te dwa wymiary to znający się na rzeczy gumiarz coś Ci dobierze
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
to była moja sygestia a ty przedstawiles swojapalmer74 pisze:nie no litości !!!amator pisze:Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
po co ma kupować komplet za 5 dych jak taki oring u gumiarza kosztuje 5 zł toż to wiadro oringów można kupić, poza tym nie masz na wzór ? zmierzyć suwmiarką głębokość rowka oraz średnicę otworu w którą wchodzi dyfuzor i jak podasz te dwa wymiary to znający się na rzeczy gumiarz coś Ci dobierze
jeśli muśliśz zę oring za 5 zł zastąpi ci oryginalny lub taki z kompletu za 5 dych to jestaś w błędzie bo to 2 różne oringi .
ten od gumiarza jest ze zwykłej gumy i po 5 godzinach stwardnieje, odkształci ci się nie spewłnia swojego zadania. ten drugi jest z gumy żaroodpornej i nie jest wrazliwy na temperaturę :drinkers:
-
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!
no to tym razem Ty jesteś w błędzie, nie mówię o panu Juziu który robi z byle czego... od lat zaopatruję się w firmie GG Trading http://www.ggtrading.pl/ duża firma produkująca sama od lat oringi simeringi do maszyn siłowników wysokociśnieniowych, itp, kolesie znają sie na gumie lepiej od niejednego serwisanta,zawsze pytają się o warunki pracy uszczelniacza i naprawdę mają wiedzę i potrafią doradzić, wszystkie simeringi do piast lag itp tam kupuje, są lepsze niż oryginały i nigdy mnie nie zawiodły, wiedzą co to praca w trudnych warunkach czy podwyższonej temperaturze więc ten od nich za 5 zł chodził przez 2 sezony, a że nie był zapakowany w folię z napisem Kawasaki mi nie sprawiało różnicy...nie zawsze droższe znaczy lepsze....amator pisze:to była moja sygestia a ty przedstawiles swojapalmer74 pisze:nie no litości !!!amator pisze:Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
po co ma kupować komplet za 5 dych jak taki oring u gumiarza kosztuje 5 zł toż to wiadro oringów można kupić, poza tym nie masz na wzór ? zmierzyć suwmiarką głębokość rowka oraz średnicę otworu w którą wchodzi dyfuzor i jak podasz te dwa wymiary to znający się na rzeczy gumiarz coś Ci dobierze
jeśli muśliśz zę oring za 5 zł zastąpi ci oryginalny lub taki z kompletu za 5 dych to jestaś w błędzie bo to 2 różne oringi .
ten od gumiarza jest ze zwykłej gumy i po 5 godzinach stwardnieje, odkształci ci się nie spewłnia swojego zadania. ten drugi jest z gumy żaroodpornej i nie jest wrazliwy na temperaturę :drinkers:
poza tym ten oring z zestawu nie może być super bo skoro sama uszczelka pod głowicę kosztuję 100 a tu cały zestaw za 50 zł ???
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10