HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
T-Rudy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: śr, 24 paź 2007, 23:42
Motocykl: CRM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: T-Rudy » czw, 17 wrz 2009, 15:03

Starych nie ma więc będę musiał pomierzyć. To są uszczelki gumowe ? Na pewno będę musiał to jeszcze jakoś uszczelnić bo ten dyfuzor ma sporo luzu i straszeni hałasuje i dymi.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: Mateusz_MX » czw, 17 wrz 2009, 15:44

T-Rudy pisze:Starych nie ma więc będę musiał pomierzyć. To są uszczelki gumowe ? Na pewno będę musiał to jeszcze jakoś uszczelnić bo ten dyfuzor ma sporo luzu i straszeni hałasuje i dymi.
O-ringi są dość grube i to one odpowiadają za to by uszczelnić to połączenie i aby dyfuzor nie hałasował.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: pytlar » czw, 17 wrz 2009, 20:03

http://www.allegro.pl/item720437888_ir_ ... 92_01.html

np tu masz ten uszczelniacz w zestawie na cały cylinder :] w srodku uszczelki pod głowice to własnie taki oring na wydech ;)
:)

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: amator » czw, 17 wrz 2009, 23:32

Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych

Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 455
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: Kre_K » czw, 17 wrz 2009, 23:35

Mam dokladnie ten sam problem.W zwiazku z tym,ze mam pro circuit'a mam tylko jeden uszczelniacz (?).Po zakupie nowego o-ringu o tym samym wymiarze problem istnieje dalej.Silikon kij.Denerwuje mnie to strasznie,bo dochodzi z tego rejonu denerwujace,nieczyste "pierdzenie" a nie czysta muzyka 2t.Ktos ma pomysl?
---------------------------

palmer74
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
Motocykl: YZF 250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: palmer74 » czw, 17 wrz 2009, 23:45

amator pisze:Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
nie no litości !!!

po co ma kupować komplet za 5 dych jak taki oring u gumiarza kosztuje 5 zł toż to wiadro oringów można kupić, poza tym nie masz na wzór ? zmierzyć suwmiarką głębokość rowka oraz średnicę otworu w którą wchodzi dyfuzor i jak podasz te dwa wymiary to znający się na rzeczy gumiarz coś Ci dobierze :D
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com

była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: amator » pt, 18 wrz 2009, 21:50

palmer74 pisze:
amator pisze:Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
nie no litości !!!

po co ma kupować komplet za 5 dych jak taki oring u gumiarza kosztuje 5 zł toż to wiadro oringów można kupić, poza tym nie masz na wzór ? zmierzyć suwmiarką głębokość rowka oraz średnicę otworu w którą wchodzi dyfuzor i jak podasz te dwa wymiary to znający się na rzeczy gumiarz coś Ci dobierze :D
to była moja sygestia a ty przedstawiles swoja
jeśli muśliśz zę oring za 5 zł zastąpi ci oryginalny lub taki z kompletu za 5 dych to jestaś w błędzie bo to 2 różne oringi .
ten od gumiarza jest ze zwykłej gumy i po 5 godzinach stwardnieje, odkształci ci się nie spewłnia swojego zadania. ten drugi jest z gumy żaroodpornej i nie jest wrazliwy na temperaturę :drinkers:

palmer74
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 95
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
Motocykl: YZF 250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HONDA CR250 99r Uszczelka Wydech-Cylinder !!

Post autor: palmer74 » pt, 18 wrz 2009, 22:52

amator pisze:
palmer74 pisze:
amator pisze:Na twoim miejscy posłuchałbym sugestii "Pytlara" i kupił ten komplet uszczelek. teraz wykorzystasz oring a za chwilę będziesz potrzebował uszczelkę pod głowicę . zresztą w hondzie sama uszcelka pod głoiwce kosztuje 100-wę a tu caly komplet za 5 dych
nie no litości !!!

po co ma kupować komplet za 5 dych jak taki oring u gumiarza kosztuje 5 zł toż to wiadro oringów można kupić, poza tym nie masz na wzór ? zmierzyć suwmiarką głębokość rowka oraz średnicę otworu w którą wchodzi dyfuzor i jak podasz te dwa wymiary to znający się na rzeczy gumiarz coś Ci dobierze :D
to była moja sygestia a ty przedstawiles swoja
jeśli muśliśz zę oring za 5 zł zastąpi ci oryginalny lub taki z kompletu za 5 dych to jestaś w błędzie bo to 2 różne oringi .
ten od gumiarza jest ze zwykłej gumy i po 5 godzinach stwardnieje, odkształci ci się nie spewłnia swojego zadania. ten drugi jest z gumy żaroodpornej i nie jest wrazliwy na temperaturę :drinkers:
no to tym razem Ty jesteś w błędzie, nie mówię o panu Juziu który robi z byle czego... od lat zaopatruję się w firmie GG Trading http://www.ggtrading.pl/ duża firma produkująca sama od lat oringi simeringi do maszyn siłowników wysokociśnieniowych, itp, kolesie znają sie na gumie lepiej od niejednego serwisanta,zawsze pytają się o warunki pracy uszczelniacza i naprawdę mają wiedzę i potrafią doradzić, wszystkie simeringi do piast lag itp tam kupuje, są lepsze niż oryginały i nigdy mnie nie zawiodły, wiedzą co to praca w trudnych warunkach czy podwyższonej temperaturze więc ten od nich za 5 zł chodził przez 2 sezony, a że nie był zapakowany w folię z napisem Kawasaki mi nie sprawiało różnicy...nie zawsze droższe znaczy lepsze....

poza tym ten oring z zestawu nie może być super bo skoro sama uszczelka pod głowicę kosztuję 100 a tu cały zestaw za 50 zł ???
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com

była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”