Sprzęgło - pytania laika
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W 2t hamowanie silnikiem nic nie pomoże , tylko tracisz czas , lepiej przytrzymać dłużej gaz i potem ostre (z umiarem hehe) hamowanie, od poczatku winkla lekki gaz albo odrazu cały palnik i wyjeżdżasz.
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Tak czytam i myśle że powinniście pamiętać że próba hamowania silnikiem w 2T może się źle skończyć. Oczywiście nie za 1 razem ale np. po całym sezonie podzespoły w silniku będa bardziej zużyte gdyż w czasie hamowania silnikiem 2T nie ma smarowania, zamknięta jest przepustnica, co powoduje brak dopływu mieszanki do silnika.
Ja dochodząc do zakrętu ( KTM 125 SX) wsiskam sprzęłgo jednym palcem i hamuje dwoma hablami , oczywiscei wcześniej redukuje bieg i gdy tylko wejde w zakręt siadam, pełen gaz i strzał ze sprzęgła .
Taką technike stosuje gdy jade po bandzie bo po wewnętrznej, w koleinie raczej ciężko by tak było.
Ja dochodząc do zakrętu ( KTM 125 SX) wsiskam sprzęłgo jednym palcem i hamuje dwoma hablami , oczywiscei wcześniej redukuje bieg i gdy tylko wejde w zakręt siadam, pełen gaz i strzał ze sprzęgła .
Taką technike stosuje gdy jade po bandzie bo po wewnętrznej, w koleinie raczej ciężko by tak było.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95