Rm 80 Pomocy!!!!!
-
Autor tematukamild17
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 21:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Rm 80 Pomocy!!!!!
Witam wszystkich Dobrzy ludzie pomóżcie Mam problem z moim nowo nabytym Rmką z 1988r (proszę się nie śmiać wiem ze to babcia ale mi na razie wystarczy) A problem jest taki ze nie ma mocy poprzedni właściciel kombinował z tłokiem a mianowicie tłok założony jest od Hondy MTX80. Myślę ze brak mocy jest spowodowany tym tłokiem znaczy brakiem okien w nim (czy jak to tam się fachowo nazywa) tylko ze ta suczka mam membranę pod cylindrem a nie tak jak większość motorków 2t. Jeśli ktoś wie jak to powinno być z tym tłokiem niech napisze
P.O.Z.D.R.O
P.O.Z.D.R.O
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jak mozesz mieć membrane pod cylindrem ?:o (jak sadze ktoś ci jakis głupot nagadał)
Co do mocy to tak:
Po pierwsze musisz zdjąć cylinder i go wymierzyć czy mozesz jeszcze jakis tłok założyć z firmy Vertex lub prox tak aby był spasowany na 0,05 luzu
Po drugie wywal tamten tłok od MTX'a bo to jest tłok przeznaczony raczej do nizszych obrotów i nie wiadomo jak sie bedze zachowywał, moze nawet sie rozwalić.
Po trzecie kup nowy tłok jak bedziesz miał mozliwość spasowania go na 0,05 lub 0,06 (to jest luz pomiedzy cylindrem a tłokiem).
Jesli nie wiesz jak wymierzyć cylinder to musisz z jakims mechanikiem porozmawiać albo z kims kto tam u ciebie jezdzi na crossie.
Co do mocy to tak:
Po pierwsze musisz zdjąć cylinder i go wymierzyć czy mozesz jeszcze jakis tłok założyć z firmy Vertex lub prox tak aby był spasowany na 0,05 luzu
Po drugie wywal tamten tłok od MTX'a bo to jest tłok przeznaczony raczej do nizszych obrotów i nie wiadomo jak sie bedze zachowywał, moze nawet sie rozwalić.
Po trzecie kup nowy tłok jak bedziesz miał mozliwość spasowania go na 0,05 lub 0,06 (to jest luz pomiedzy cylindrem a tłokiem).
Jesli nie wiesz jak wymierzyć cylinder to musisz z jakims mechanikiem porozmawiać albo z kims kto tam u ciebie jezdzi na crossie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Membrana pod cylindrem? Chodzi ci o to, że mieszanka jest kierowana od razu do skrzyni korbowej? Paliwo nie idzie na tłok, tylko pod tłok, zupełnie nisko?
Tak jest w wielu maszynach, starszych rocznikiem szczególnie.
A jako ciekawostkę dodam, że mam silnik do karta-wyczynowy, gdzie sterowanie rozrządem jest za pomocą specjalnej przysłony obrotowej zamocowanej na wale, i otwór przez który dostaje się mieszanka jest zupełnie z boku skrzyni korbowej. Otwór jest ok 3 cm powyżej osi wału korbowego. Świetne rozwiązanie jeśli chodzi o szybkobieżność silnika.
Co do tłoka od MTXa to nigdy nie będzie maszyna na tym chodziła jak należy. Wymień to, i mam nadzieję, że to tylko jest kwestia złego tłoka. Pozdrawiam.[/url]
Tak jest w wielu maszynach, starszych rocznikiem szczególnie.
A jako ciekawostkę dodam, że mam silnik do karta-wyczynowy, gdzie sterowanie rozrządem jest za pomocą specjalnej przysłony obrotowej zamocowanej na wale, i otwór przez który dostaje się mieszanka jest zupełnie z boku skrzyni korbowej. Otwór jest ok 3 cm powyżej osi wału korbowego. Świetne rozwiązanie jeśli chodzi o szybkobieżność silnika.
Co do tłoka od MTXa to nigdy nie będzie maszyna na tym chodziła jak należy. Wymień to, i mam nadzieję, że to tylko jest kwestia złego tłoka. Pozdrawiam.[/url]