Docieranie motocykla [ROZWIĄZANY]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 335
- Rejestracja: śr, 23 lut 2005, 21:41
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja już swuj dotarłem 1i1/2 zbiornika paliwa,nowy tłok i nikasyl.I teraz już odkręcam do maksa.
Brak Domeny alternatywny adres http://mx.sq.pl
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 8 maja 2006, 22:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam
jestem nowym forumowiczem dlatego zwracam sie do Starszyzny o wytlumaczenie mi jak najlepiej docierac cylinder pokryty nikasylem.
mam kit tuningowy Atheny, pokryty nikasylem + tlok kuty.
Jak to najlepiej dotrzec?
EDIT:
o co chodzi jesze z tymi obrotami? slyszlame ze nie mozna jezdzic na tych samych obrotach... jak to jest?
Prosze o pomoc
jestem nowym forumowiczem dlatego zwracam sie do Starszyzny o wytlumaczenie mi jak najlepiej docierac cylinder pokryty nikasylem.
mam kit tuningowy Atheny, pokryty nikasylem + tlok kuty.
Jak to najlepiej dotrzec?
EDIT:
o co chodzi jesze z tymi obrotami? slyszlame ze nie mozna jezdzic na tych samych obrotach... jak to jest?
Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pn, 8 maja 2006, 22:11 przez kogut, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic ... docieranie
tu masz podobny topic tylko, że o 2T
Pojeździj normalnie na tym lajtowo przez pare zbiorników paliwa na różnych biegach i różnych obrotach - !!! nigdy nie max !!!. Jak odpalisz niech pochodzi sobie na ssaniu z jedną minutę no i potem bieg i lajtowa jazda. Zwłaszcza pierwszy bak powinien być lajtowy każdy kolejny coraz agresywniejszy.
tu masz podobny topic tylko, że o 2T
Pojeździj normalnie na tym lajtowo przez pare zbiorników paliwa na różnych biegach i różnych obrotach - !!! nigdy nie max !!!. Jak odpalisz niech pochodzi sobie na ssaniu z jedną minutę no i potem bieg i lajtowa jazda. Zwłaszcza pierwszy bak powinien być lajtowy każdy kolejny coraz agresywniejszy.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 5 paź 2006, 11:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Docieranie motocykla
Witam niedawno kupiłem zatartego KTM-a 125 LC2. Wyszlifowałem tłok i cylinder poskładałem go i odpalił(sukces). Jak jezdzić żeby znowu się nie zepsuł?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa-Anin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
nie jezdzic i tak padnie!! a jak nie padnie to bedzie jezdzil jak by chcial a nie mógł. jeżeli myślisz ze po takiej przygodzie bedziesz sobie noralnie latał i nic ci nie padnie to jestes w błędzie. Nie widziałem tego przypadku ale tłoka to na dzieńdobry trzeba by wymienić a jak wyszlifowałeś?? papierem ściernym (tym ultra cienkim - tak zwanym wodnym??) Co z piersciniami??
BLUE RIDER