Seryjny tłumnik, a tuningowy- różnice?
-
Autor tematubydlu14
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Seryjny tłumnik, a tuningowy- różnice?
Mam pytanie czy jest jaka różnica mocy czy coś w tym stylu(odczuwalna) między wydechem seryjnym, a tuningowanym np. wydech FMF 4.1 mam Yamahe YZ250f i będzie jakaś różnica:):) I czy warto kupić taki wydech???
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 377
- Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wcale nie zgadzam sie z teorią " wsadz wydech jak ci mało mocy"
bzdura
wydech w 2t da ci szybsze wkręcanie sie na obroty(płynnosc)
elastyke
w 4t hmm zależy jaką ma charakterystyke dawać
znajomy ma wydech DOMA w 2504t yza jest wscieklejsza i spontaniczniej reaguje na gaz
szykuj sporo hajsu jak chcesz wydech do 4t
w moim sztruclowatym kxie jest wydech no i daje jak dla mnie dużo
szybko sie wkręca i zawsze moge liczyc na to ze nawet z 3 z wolnych przyspiesze
bzdura
wydech w 2t da ci szybsze wkręcanie sie na obroty(płynnosc)
elastyke
w 4t hmm zależy jaką ma charakterystyke dawać
znajomy ma wydech DOMA w 2504t yza jest wscieklejsza i spontaniczniej reaguje na gaz
szykuj sporo hajsu jak chcesz wydech do 4t
w moim sztruclowatym kxie jest wydech no i daje jak dla mnie dużo
szybko sie wkręca i zawsze moge liczyc na to ze nawet z 3 z wolnych przyspiesze
-
Autor tematubydlu14
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: róznica między seryjnym tłumikeim a tuningowanym są jaki
bydlu14 pisze:mam pytanie czy jest jaka zroznicha mocy czy cos w tym stylu(odczuwalna)miedzie wydechem seryjnym a tyningowanym np wydech fmf 4.1 mam yamahe yz250f i bedzie jakas roznica:):) i czy warto kupic takie wydech???
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 631
- Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W dwusuwie,jak zmienimi końcówke,to NIC nie odczujemy,może jedynie jakiś inny dzwięk wydobywający się z końcówki,poza tym nic.Natomiast jak zmienimi dyfuzor(gruszkę,tubę),na tuningową typu HGS,DOMA,FMF,PRO CIRCUT,odczujemy różnicę w zakresie średnich i wysokich obrotów.To tyle na temat tuningowych końcówek i dyfuzorów w dwusuwach.Pzdr
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bialystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wydech
Mam takiego fmfa 4,1 carbon w sxf 250 i żebym miał możliwość przetestowania przed zakupem to bym się 2x zastanowił 400$ piechotą nie chodzi. Fakt jest dużo lżejszy i ładnie ryczy- może aż za głośno, ale moc tak jak pisze MXrool jest dostępna w wyższych partiach i na naszych krętych torach lepszy jest oryginał. Może kpl. z powerbomb byłby lepszy niewiem?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 16 lis 2006, 21:14
- Motocykl: KTM only
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
w 4T jest roznica gigantyczna.W exc 525 pelny wydech akrapovic:duzo lepszy dol(zbiera sie szybciej i ostrzej).Oczywiscie trzeba przy zakupie patrzec do czego(cross czy enduro)ma byc wydech bo jak do enduraka zalozysz wydech od crossa to odczucie bedzie takie ze moto jedzie gozej(polepszy sie gora ale pogorszy dol)a w lesie jak wiadomo jezdzimy glownie dolem obrotow.
PADŁ CI SPRZĘT WAL ŚMIAŁO DAMY RADĘ