Seryjny tłumnik, a tuningowy- różnice?

Pytaj o wszystko co zwiazane z układem wydechowym
Autor tematu
bydlu14
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Seryjny tłumnik, a tuningowy- różnice?

Post autor: bydlu14 » ndz, 1 paź 2006, 19:39

Mam pytanie czy jest jaka różnica mocy czy coś w tym stylu(odczuwalna) między wydechem seryjnym, a tuningowanym np. wydech FMF 4.1 mam Yamahe YZ250f i będzie jakaś różnica:):) I czy warto kupić taki wydech???

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » ndz, 1 paź 2006, 20:16

wcale nie zgadzam sie z teorią " wsadz wydech jak ci mało mocy"
bzdura

wydech w 2t da ci szybsze wkręcanie sie na obroty(płynnosc)
elastyke

w 4t hmm zależy jaką ma charakterystyke dawać
znajomy ma wydech DOMA w 2504t yza jest wscieklejsza i spontaniczniej reaguje na gaz
szykuj sporo hajsu jak chcesz wydech do 4t

w moim sztruclowatym kxie jest wydech no i daje jak dla mnie dużo
szybko sie wkręca i zawsze moge liczyc na to ze nawet z 3 z wolnych przyspiesze

Autor tematu
bydlu14
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: róznica między seryjnym tłumikeim a tuningowanym są jaki

Post autor: bydlu14 » ndz, 1 paź 2006, 20:18

bydlu14 pisze:mam pytanie czy jest jaka zroznicha mocy czy cos w tym stylu(odczuwalna)miedzie wydechem seryjnym a tyningowanym np wydech fmf 4.1 mam yamahe yz250f i bedzie jakas roznica:):) i czy warto kupic takie wydech???

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » ndz, 1 paź 2006, 21:57

W dwusuwie,jak zmienimi końcówke,to NIC nie odczujemy,może jedynie jakiś inny dzwięk wydobywający się z końcówki,poza tym nic.Natomiast jak zmienimi dyfuzor(gruszkę,tubę),na tuningową typu HGS,DOMA,FMF,PRO CIRCUT,odczujemy różnicę w zakresie średnich i wysokich obrotów.To tyle na temat tuningowych końcówek i dyfuzorów w dwusuwach.Pzdr

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 1 paź 2006, 23:00

FMF jest robiony na USA i on ma charakter taki, że przedłuża on moc u góry obrotów. Jest robiony do sylu jazdy - full wykręcony. W Europie robią wydechy by zwiększyć elastyczność.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Wydech

Post autor: Masto » pn, 2 paź 2006, 10:18

Mam takiego fmfa 4,1 carbon w sxf 250 i żebym miał możliwość przetestowania przed zakupem to bym się 2x zastanowił 400$ piechotą nie chodzi. Fakt jest dużo lżejszy i ładnie ryczy- może aż za głośno, ale moc tak jak pisze MXrool jest dostępna w wyższych partiach i na naszych krętych torach lepszy jest oryginał. Może kpl. z powerbomb byłby lepszy niewiem?

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 2 paź 2006, 18:51

Nom ta MegaBomb daje właśnie moc u dołu, ale też to jest ponoć tak średnio. Polecam europejskiego coś typu Doma do 4T, Akrapovic. Ten ostatni to cudo świata, ciągnie na wszystkich obrotach, Arrow również.

FMF z 4T robi dobre 2T
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
bydlu14
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: bydlu14 » pn, 2 paź 2006, 21:44

a o wydechy domy co myszlicie bo ma tez upatrzony ale wydawalo mi sie ze fmf jest lepszy.. i co leiej kupic i domy mam po dobrej cenie za caly wydech a z fmf tylko koncowka

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 2 paź 2006, 21:48

O FMF już znasz zdanie, DOMA dobra jest polecam!
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

blaster
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 16 lis 2006, 21:14
Motocykl: KTM only
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blaster » czw, 16 lis 2006, 21:25

w 4T jest roznica gigantyczna.W exc 525 pelny wydech akrapovic:duzo lepszy dol(zbiera sie szybciej i ostrzej).Oczywiscie trzeba przy zakupie patrzec do czego(cross czy enduro)ma byc wydech bo jak do enduraka zalozysz wydech od crossa to odczucie bedzie takie ze moto jedzie gozej(polepszy sie gora ale pogorszy dol)a w lesie jak wiadomo jezdzimy glownie dolem obrotow.
PADŁ CI SPRZĘT WAL ŚMIAŁO DAMY RADĘ

Boro
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 160
Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 10:27
Motocykl: Honda TRX 440ex
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 7 razy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Boro » pt, 2 lut 2007, 15:56

Sorry, że odnawiam stary temat ale mam pytanie czy tłumiki Gianelli są dobre. Bo w motorze, który mam na oku jest właśnie tłumik Gianelli. Czy jest to tłumik poprawiający osiągi itp. czy zwykłe g..wno

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » pt, 2 lut 2007, 17:21

Z tego co sie orientuje gianelli robi jedne z najlepszych wydechow do skutróW(ale takze do innych motocykli)

jesli wydeszek kompletny to da troszke mocy (chodzi o RX80?)zmieni charakterystyke i motocykl bedzie oddychal pelna piersią
pozdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ wydechowy”