KTM SXF 250 - Opinie i doświadczenia

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » czw, 21 gru 2006, 22:26

Rozumiem jak by to było ze złota! Ale 53 to sporo zaduzo a te bajki ze kosztuje 20 koła to powieddzcie mi co oni trobia z tym zawieszeniem wymyślili cene i szaleja!
pozdr.
RS SERWIS

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 21 gru 2006, 22:37

Ja bym zapłacił każde pieniądze żeby mieć zawieszenie SXS, bo jak masz dobrze wyregulowanego sxs'a to na torze nie ma rzeczy niemożliwych...ale to tylko historie, które słyszałem od zawodników w Czechach. W Polsce jezdzą bodajze 2 SXSy, ale ten jest wyczesany (chociaż wolałbym SXS 125 :wink: ) Pozdro

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 21 gru 2006, 22:51

SEBOOL pisze:Rozumiem jak by to było ze złota! Ale 53 to sporo zaduzo a te bajki ze kosztuje 20 koła to powieddzcie mi co oni trobia z tym zawieszeniem wymyślili cene i szaleja!
pozdr.
Cena jest napewno adekwatna do jakości. Pojedź na ME i tam każdy w 90 ma pod dwa takie motory i nikt się nie szczypie. Do takiego motoru trzeba techniki. Zawiasy SXSa miał Ł. Wysocki w 125 i teraz ma M. Zdunek w SXS 450.

Lucky mi mówił że są zajebiste i nie czuć dziur. Kiedyś ich używały teamy fabryczne a teraz przeszły do produkcji komercyjnej. Za ileś lat teraz te amory co są w teamach MS tez bedą w produkcji, a później wejdą do serii wiec zdarzysz polatać na amorach takich.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

SXF

Post autor: Masto » ndz, 24 gru 2006, 14:37

Jaki macie sposób na cieknący korek od wlewu paliwa? Oryginał przepuszcza już po 10 odkręceniu.

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » ndz, 24 gru 2006, 15:23

Bierzesz grubą dętkę albo coś innego gumowego wycinasz okrąg o średnicy korka (wewnętrznej strony) i w środku tego okręgu wycinasz też okrąg, tylko że mniejszy. Tak że zostanie taki szerszy niby "oring". Wkładasz to w korek zakręcasz i cieszysz się nie cieknącym paliwem z korka :wink:

Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Masto » ndz, 24 gru 2006, 20:37

Tak właśnie zrobiłem, ale po pewnym czasie guma się deformuje od paliwa i problem wraca, myślałem o gumie olejoodpornej, może zda egzamin? (Stare korki były o niebo lepsze niewiem po co je zmieniali)

Mateo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

SXF 250 2007

Post autor: Mateo » pn, 25 gru 2006, 00:01

Jeżdżę 250 sxf 2007 gdzieś 4 miesiące, niestety problem korka i napinacza łańcuszka rozrządu pozostał, o czym przekonałem sie na zawodach w Olsztynie. Oprócz tego nie zauważyłem innych wad. Jeździ mi się bardzo dobrze. Teraz sa dużo lepsze przednie amortyzatory, lepsza geometria ramy. Poprawili gaźnik dzięki czemu nie trzeba kupować zwężki, a i jeszcze nowe tarcze hamulcowe są bardzo dobre. Wygląd motoru jest oryginalny jak dla mnie nowoczesny.
ride.race.live KTM 505SX

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 27 gru 2006, 20:32

Siema Mateo!

No niestety korek jest fatalny, sam też sie przekonałem jakie to potrafi być uciążliwe. Kij z tym nawet, że ciekło, ale pukłem nogą bo jakoś mnie podbiło na zawodach i korek wyleciał a z nim zalało mnie paliwo grr...

Poproś Masakratora, bo wkońcu nie daleko mieszka by Ci mógł użyczyć do dorobienia adapter alu na stary korek. Ja dorobiłem taki właśnie adapter, wkleiłem go i mam na stary korek zbiornik.

do yogiego
korek w SX-Fie jest nie co inny i nie da się dorobić tak łatwo szybkiej uszczelki. Tam nie ma ranta i korek wsadza się DO ZBIORNIKA.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Mateo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Mateo » śr, 27 gru 2006, 20:44

Mam tą przejściówke do korka, została mi z tamtego roku. Miałem nadzieję że to poprawią.
ride.race.live KTM 505SX

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 27 gru 2006, 20:45

Cel korka może i jest dobry - szybkie tankowanie, ale nie do końca. Tylko, że korek jest troche nie dorobiony i szybkie tankowanie inaczej wygląda hmm.. zostaje tylko adapter.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » śr, 27 gru 2006, 22:55

Ja jestem posiadaczem od 2 tygodni 450 SXS 2007 fajny motorek na prawde mi sie podoba teleskopy w Holandi prezrabia VRS ale korek zostal ten poje...

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 27 gru 2006, 22:58

WOW to fura widzę konkretna. A jak ten nowy tylni zawias z tą magiczną nową regulacją? I wogóle co nowego fajnego wrzucili do '07 SXSa? Wszystko jest wypasione, ale co tak najbardziej robi różnice? Jak te nowe zaciski? W '06 tez miałeś sprzodu ten lepszy, jak on chodzi?
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”