KTM SXF 250 - Opinie i doświadczenia

dav1d
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: czw, 23 lis 2006, 22:33
Motocykl: YZF 250 / YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dav1d » pt, 24 lis 2006, 12:28

czesc, mółgby mi ktos powiedziec ile KTM SXF 250 z 06 roku ma KM ??? z góry thx.

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 24 lis 2006, 13:29

o lol z nowu z tą mocą.Gdiześ tak 38-39KM

dav1d
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: czw, 23 lis 2006, 22:33
Motocykl: YZF 250 / YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dav1d » pt, 24 lis 2006, 14:04

ok thx :) a powiedzcie mi czy duża będzie odczuwalnosc mocy pomiędzy SX 125 `06 a SXF 250 `06 ????

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 24 lis 2006, 15:56

Tak oczyjesz większą moc,ale głównie odczujesz to ze obydwa motocykle mają inna charakterystyke ,ja osobiscie Ci nie powiem dokłądnie jaka jest między sx a sxf-em bo nie jeździłem na sx-fie.Ale jeździłem na yzf i sx i są jak ogień i woda.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pt, 24 lis 2006, 17:16

Ja sądze że mocy nie odczujesz tylko charaktersytyke silnika czyli ciągniecie od samego dołu silnika!
pozdr.
RS SERWIS

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 26 lis 2006, 14:53

125 sx i SX-f mają inną krzywą mocy, 125 jest dużo agresywniejsza i zrywniejsza. Jest ją ciężej opanować niż SX-Fa. Sam jeżdże 125 sx i jakbym mógł to chętnie bym zamienił moto na SX-Fa, ale koszty utrzymania jeszcze mnie od niego odpychają. Ale to jest dobra alternatywa dla tych co niekoniecznie idą na żywioł, a niechcą kupywać zaboczych 500set.
Super sprzęt ten SX-f. Zrobiłeś dobry wybór woojo
KTM 125SX '10 :]

woojo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: wt, 3 paź 2006, 19:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: woojo » wt, 28 lis 2006, 11:59

po prawie dwóch miesiącach nareszcie mogę coś powiedzieć na temat SXF. motocykl używany jest głównie do Enduro, z racji tego, ze nasz tor w Mokrym Dworze pod Wrocławiem jest wiecznie zalany. w siodle spędziłem jakieś 50godz. kompletnie bezawaryjnej jazdy; 5razy. zmieniałem olej i niedawno regulowałem zawory. wiem, że powinienem juz zmienić pierścienie ale moto wciąż nie bierze oleju i nie dymi(mimo wszystko i tak muszę to zrobić przed nowym sezonom). silnik w SXF jest bardzo mocny i wręcz dziko wkręca się na obroty. ma on tą sama skrzynie biegów co w EXC-F więc wystarczy zmienić zębatki z 13/48 na 14/38 i mamy „prawie” Enduro. Porównując go z „ćwiartkami” moich znajomych: YZ250F’06, CR250F’05 i KX250F’05, motor wydaje się mocniejszy na najwyższych obrotach ale za to nieznacznie gorzej radzi sobie z podjazdami czy w grząskim terenie. nazwałbym go prawdziwym dwusuwem wśród czterosuwów ;). zwieszenie to bajka…o ile jeździmy po torze. do Enduro należało by zmienić sprężyny w przednim zawieszeniu bo są one po prostu za twarde. po 3godz jazdy w Radzie Mercedesa obiecałem sobie, ze ostatni raz startuję crossem w takiej imprezie. oczywiście tak się nie stanie bo SXF to naprawdę fantastyczna maszyna tylko trzeba ją pod siebie dostosowac.
KTM 250 SXF & Duke II

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 28 lis 2006, 20:21

No to fajnie że i ty dopisaleś się na plus dla SX-Fa. Zalecał bym Ci wymianę tłoka i zalożenia licznika mh. Ja teraz w ten weekend zmieniam tłoka kolejnego i w zime robie korbe, łożyska i głowice. Zawiasy poprostu odpuść na napięciu wstępnym sprężyny (u góry amora masz pokrętło plastikowe i pod nim śrube na 20kilka milimetrów, przekręć ja maxymalnie w lewo). A co do grząskiego terenu lub podjazdów dla mnie jest git. Pizda i wyjeżdzasz z każdego terenu:D
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 29 lis 2006, 19:48

Jak mozna zalecac komus wymiane tloka jesli sie go nie zobaczy i nie zbada? sorry ze sie przyczepie ale Mxrool kiedys tez pisales ze nie chcialbys po mnie moto itp bo nie wymienialem tloka od 3 sezonow... no ale jak mi mechanik ogladal silnik i robil z tym to powiedzial ze tlok by jeszcze uszedl ale sworzen sie przytarl, takze skoro u mnie 3 sezony wszystko bylo ok to skoro sxf jest taki dobry to po sezonie chyba sie nie zjebalo? w sumie moze nie 3 sezony bo w jednym zrobione bylo 1300 km no ale 2 sezony i jeden ostrej jazdy. Moze najpierw lepiej zeby sobie zobaczyl czy trzeba czy nie bo po co wymieniac i tracic kase jak cos jest moze jeszcze dobre?
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 29 lis 2006, 19:54

Bo jeden koleś też myślał że przejedzie 100mh i zatarł cały motor właśnie przez tłok!! rób jak uważasz, ja wiem swoje z własnego doświadczenia z tym motorem z tymi tłokami.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 29 lis 2006, 19:57

Lepiej dmuchać na zimne i wymienić wcześniej. To są cześci eksploatacyjne i nalezy je wymieniać z godnie z zaleceniami producenta. No moze troszkę później.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 29 lis 2006, 20:18

Po prostu po coś powstała książka serwisowa, po coś robili wyliczenia. to są pseudo oszczędności że wymienisz po jakimś czasie. ja nie winikam ile ty wyjeżdzasz godzin. poprostu trzeba przestrzegać książki i zainwestować w licznik bo liczenie w ciemno się kończy różnie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”