KTM SXF 250 - Opinie i doświadczenia
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KTM SXF 250 - Opinie i doświadczenia
Witam!
Zapraszam wszystkich do wymiany opinii na temat nowego w Europie KTMa SXF 250. W USA jeździ już ten KTM od początku tego rok. Zobaczymy jak się spisuje ta maszyna z zupełnie nowym silnikiem z dwoma wałkami rozrządu.
Zapraszam wszystkich do wymiany opinii na temat nowego w Europie KTMa SXF 250. W USA jeździ już ten KTM od początku tego rok. Zobaczymy jak się spisuje ta maszyna z zupełnie nowym silnikiem z dwoma wałkami rozrządu.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Po paru miesiącach użytkowania nowego KTMa SX-F 250 mogę powiedzieć, że jest to bardzo dobra fura, ale i ma swoje wady.
Motor ma idealną geometrie ramy, dzięki temu się super prowadzi i skręca. Zawieszenie jest dosyć twarde, ale po zmiękczeniu sprężyn wszystko OK, bardzo dobrze wybiera dziury, tylni amortyzator nie odbija. Ogólnie motor jest lekki dzięki temu wzrasta jeszcze bardziej łatwość prowadzenia. Silnik jest mocny i jak na razie bez awaryjny. Luzy zaworowe po 20 godzinach są w normie. 2 wady SX-Fa to hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu i korek od wlewu paliwa. Napinacz seryjny posiada wadę fabryczną, podczas jazdy może się cofnąć i zluzować łańcuch co spowoduje przestawienie się rozrządu. Wymieniłem go na mechaniczny podkładkowy. Korek od wlewu paliwa jest z wyglądu super, łatwo go się odkręca [wystarczy obrócić 30 stopni], lecz na zbiorniku nie ma rantu i piach który dostaje sie pod korek, podczas odkręcania wpada do środka. Uszczelka korka bardzo szybko się wyrabia i przecieka. Trudno sie ją wymienia i nie jest dostępna oddzielnie. Tylko w zestawie z korkiem.
To by było chyba na wszystko. Ogólnie jestem zadowolony z motocykla. Wszystkie wady wyeliminowałem. Motor sprawuje się bez zarzutu.
Moja ocena 5+/6
Motor ma idealną geometrie ramy, dzięki temu się super prowadzi i skręca. Zawieszenie jest dosyć twarde, ale po zmiękczeniu sprężyn wszystko OK, bardzo dobrze wybiera dziury, tylni amortyzator nie odbija. Ogólnie motor jest lekki dzięki temu wzrasta jeszcze bardziej łatwość prowadzenia. Silnik jest mocny i jak na razie bez awaryjny. Luzy zaworowe po 20 godzinach są w normie. 2 wady SX-Fa to hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu i korek od wlewu paliwa. Napinacz seryjny posiada wadę fabryczną, podczas jazdy może się cofnąć i zluzować łańcuch co spowoduje przestawienie się rozrządu. Wymieniłem go na mechaniczny podkładkowy. Korek od wlewu paliwa jest z wyglądu super, łatwo go się odkręca [wystarczy obrócić 30 stopni], lecz na zbiorniku nie ma rantu i piach który dostaje sie pod korek, podczas odkręcania wpada do środka. Uszczelka korka bardzo szybko się wyrabia i przecieka. Trudno sie ją wymienia i nie jest dostępna oddzielnie. Tylko w zestawie z korkiem.
To by było chyba na wszystko. Ogólnie jestem zadowolony z motocykla. Wszystkie wady wyeliminowałem. Motor sprawuje się bez zarzutu.
Moja ocena 5+/6
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60