Jak wyprofilować amatorksą rampe
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Tych planów to ja sobie nie wymyślałem z głowy tylko znalazłem je gdzieś na necie, to są wymiary prawdziwych ramp, takie jak mają np. na zawodach, jak chcesz coś mniejszego zrobić to już musisz sobie jakoś przeskalować te rysunki co podałem, tylko wtedy nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie, na jaką wysokość i odległość będzie cię podawać.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie, nikt takich żeczy nie podaje jak prędkość i odległość na jaką się poleci, pozatym ciężko byłoby to zmierzyć. Trzeba samemu pierwszy raz wcelować Inną odległość uzyskasz najeżdżając tą samą prędkością ale raz lekko przyspieszając, innym razem przyspieszając mocno, dalej też polecisz jeśli będziesz się wybijał z nóg. Może tam się trochę źle wyraziłem z tą wysokością i odległością. To też jest ważne, a druga sprawa to jak rampa będzie za krótka i nie będzie miała prostej końcówki tak jak jest to zaznaczone na planach to może cię podawać na przód.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no dobra a teraz z serii HOW TO BUILD MY RAMP
Szukam po necie różnych planów i wogóle , nic mi nie wychodzi tralalala , dobra niechce mi sie znaleść
Ma ktoś jakieś plany rampy takiej na początek? ale z wymiarami bo z obrazków mój "tęgi" umysł nic nie wymyśli
Szukam po necie różnych planów i wogóle , nic mi nie wychodzi tralalala , dobra niechce mi sie znaleść
Ma ktoś jakieś plany rampy takiej na początek? ale z wymiarami bo z obrazków mój "tęgi" umysł nic nie wymyśli
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Tu masz te rampy
http://gwl.koszalin.pl/~cross/gallery/v ... Name=rampy
Jak chcesz te stare linki to w adresie zamień ten kawałek gdzie jest adres ip czyli 212.244.40.140 na gwl.koszalin.pl
Była zmiana danych na serwerze i dlatego te linki nie działają.
http://gwl.koszalin.pl/~cross/gallery/v ... Name=rampy
Jak chcesz te stare linki to w adresie zamień ten kawałek gdzie jest adres ip czyli 212.244.40.140 na gwl.koszalin.pl
Była zmiana danych na serwerze i dlatego te linki nie działają.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pierwszę skoki z rampy to były w lesie, znaleźliśmy taką wielką skarpę i tam na dziko zbudowaliśmy prowizoryczną rampę. Pierwszą normalną mieliśmy drewnianą i na pierwsze skoki przystawiliśmy do trumny na torze, potem usypaliśmy lądowanie i już się zaczęło. Nigdy nie lataliśmy do gąbek. Plan lądowania też masz w linku co podałem wyżej. Rampę lepiej stalową, drewniana szybko się rozpada i gnije, trzeba bardziej o nią dbać. Największy problem to płyty na wierzch, woda, śnieg, zima źle na nie działa. Najlepiej rozwiązali to chłopaki z Zielonej, mają stalową kratę, nie ma problemu z trakcja i nie łamie się.