Regeneracja zaworow
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ta pierwsza "przykrywka" to nie jest głowica??
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
I jak sie mierzy ta zakichna odległość na zaworach??
link==> http://www.bikepics.com/pictures/763072/
Jak sie ustawia to zeby było w lini??
link ==> http://www.bikepics.com/pictures/763067/
link==> http://www.bikepics.com/pictures/763072/
Jak sie ustawia to zeby było w lini??
link ==> http://www.bikepics.com/pictures/763067/
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nikt nie ma pojecia o regulacji zaworow??
HELP ME!
HELP ME!
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Musisz ustawić tłok w górnej pozycji, to wynika ze znaków lub na czucie z otworu od świecy i wtedy znaki na wałku/wałkach też muszą się zgadzać
jak już ustawisz to w odpowiedniej pozycji
bierzesz serwisówkę patrzysz jakie masz mieć luzy
bierzesz szczelinomierz, wynierasz odpowieni listek i wtykasz no i w ten sposób badasz luz.
jak już ustawisz to w odpowiedniej pozycji
bierzesz serwisówkę patrzysz jakie masz mieć luzy
bierzesz szczelinomierz, wynierasz odpowieni listek i wtykasz no i w ten sposób badasz luz.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60