Regeneracja zaworow
-
Autor tematuDrobka27mx
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 250
- Rejestracja: sob, 14 sty 2006, 18:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z "10-cio lecia "
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Regeneracja zaworow
siema!
istnieje wogole cos takiego? na czym t polega ? gdzie takie cos zrobic? czekam na odpowiedzi bo jesli chodzi o mechanike to umiem.................................no nic
istnieje wogole cos takiego? na czym t polega ? gdzie takie cos zrobic? czekam na odpowiedzi bo jesli chodzi o mechanike to umiem.................................no nic
"Bardzo dużo się nauczyliśmy - również tego, że wciąż musimy się wiele nauczyć." #199
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regeneracja zaworow
A o jakie moto chodzi??Drobka27mx pisze:siema!
istnieje wogole cos takiego? na czym t polega ? gdzie takie cos zrobic? czekam na odpowiedzi bo jesli chodzi o mechanike to umiem.................................no nic
Ja so swojej CRFy sprowadzłem z niemiec zawory ssące ale nie tytanowe jak w serii ale stalowe a do nich w komplecie jakieś szpecjalne podwójne sprężyny oraz gniazda, prowadnice i podkładki.
Ale gniazd i prowadnic nie wymieniałem bo orginalne były jeszcze dobre.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
- Motocykl: Yamaha '08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sam mialem ostatnio z tym problemy. No z zaworami nic nie zrobisz musisz kupic nowe. Mozesz jedynie dorobic gniazda, jest to nieduzy koszt ok 200 zł. O tym dorabianiu gniazd chodzą rózne opinie. Przewaznie ludzie mówią ze to nie wytrzymuje w wyczynowych motorach. Ja ostatnio dorobilem gniazda i kupilem nowe zawory do YZF. Jezdze na tym ok 1 miesiąc i jest ok.
Ja tez mam pytanie w tym temacie:
Zamówiłem nową głowice z zagranicy i czy te zawory które teraz mam (niedawno kupione) mozna bez problemu przełozyc do tej nowej głowicy ?
Ja tez mam pytanie w tym temacie:
Zamówiłem nową głowice z zagranicy i czy te zawory które teraz mam (niedawno kupione) mozna bez problemu przełozyc do tej nowej głowicy ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
- Motocykl: Yamaha '08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Źle mnie zrozumiałes . W ksiazce serwisowej pisze ze zawory powinno sie wymieniac co jakis tam czas. Wiec jesli przyszedł juz czas tej wymiany to nie da sie "uratowac" tych zawórów tylko cza kupic nowe. A jesli ja niedawno kupiłem nowe zawory i zaniedługo bede miał nową głowice to czy te "prawie" nowe zawory moge przełozyc do nowej głowicy ?
Oczywiscie zawioze to do firmy która sie w tym specjalizuje oni je dotrą itp. Bede to robil za niedługo poniewaz mam taką lekką niepewnosc jak jade, ze te dorobione gniazda kiedys nie wytrzymią.
Oczywiscie zawioze to do firmy która sie w tym specjalizuje oni je dotrą itp. Bede to robil za niedługo poniewaz mam taką lekką niepewnosc jak jade, ze te dorobione gniazda kiedys nie wytrzymią.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jasne że możesz, tylko trzeba gniazda ułożyć pod zawory i od nowa dobrać grubości płytek.Tomek-KTM pisze:Źle mnie zrozumiałes . W ksiazce serwisowej pisze ze zawory powinno sie wymieniac co jakis tam czas. Wiec jesli przyszedł juz czas tej wymiany to nie da sie "uratowac" tych zawórów tylko cza kupic nowe. A jesli ja niedawno kupiłem nowe zawory i zaniedługo bede miał nową głowice to czy te "prawie" nowe zawory moge przełozyc do nowej głowicy ?
Oczywiscie zawioze to do firmy która sie w tym specjalizuje oni je dotrą itp. Bede to robil za niedługo poniewaz mam taką lekką niepewnosc jak jade, ze te dorobione gniazda kiedys nie wytrzymią.
Tylko po co nowa głowica
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mam pytanko. Jak sie sprawdza zawory?? Po kolei co sie robi.
Pozdro
Laik")
Pozdro
Laik")
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
- zdejmujesz zbiornik
- odkręcasz pokrywe zaworów
- odkręcasz wałki lub wałek
- odkręcasz głowice
- i masz dostęp do cylindrów i możesz zobaczyć w jakim są stanie.
Pamiętaj żeby dać nową uszczele pod głowicą po takiej "operacji"
Chyba, że chodzi ci o regulacje to było już pisane na 4um > SZUKAJ!
Jak coś zapomniałem to mnie poprawcie.
pozdr.
- odkręcasz pokrywe zaworów
- odkręcasz wałki lub wałek
- odkręcasz głowice
- i masz dostęp do cylindrów i możesz zobaczyć w jakim są stanie.
Pamiętaj żeby dać nową uszczele pod głowicą po takiej "operacji"
Chyba, że chodzi ci o regulacje to było już pisane na 4um > SZUKAJ!
Jak coś zapomniałem to mnie poprawcie.
pozdr.
RS SERWIS
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Głowice też trzeba odkręcać na krzyż i potem wszystko skręcić odpowiednio.
Głowice danym momentem na dwa razy też na krzyż i wałki delikatnie dokręcamy bo się rozlecą. W manualu zobacz momenty.
Co do luzów zdejmuje się tylko pokrywe zaworową i nic wiecej czyli tą pierwszą przykrywkę
Głowice danym momentem na dwa razy też na krzyż i wałki delikatnie dokręcamy bo się rozlecą. W manualu zobacz momenty.
Co do luzów zdejmuje się tylko pokrywe zaworową i nic wiecej czyli tą pierwszą przykrywkę
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60