Regeneracja tylnego amortyzatora - gdzie to zrobić?
-
Autor tematupalmer74
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Regeneracja tylnego amortyzatora - gdzie to zrobić?
Witam ktoś wie gdzie tanio "remontują" tylne shocki ?
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wpisz w polskie google Sanchez
to było http://www.sanchez.pl lub http://www.sanchez.com.pl
do Brendlera to przez Wójcika się kontaktuj, bo oni współpracują
to było http://www.sanchez.pl lub http://www.sanchez.com.pl
do Brendlera to przez Wójcika się kontaktuj, bo oni współpracują
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematupalmer74
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a mam jeszcze pytanie o regulację. Wszyscy straszą stary nie dotykaj tego Wyregulować zawieszenie potrafi dosłownie parę osób w Polsce !
To nie przesada !!!
W swojej zjazdówce sam zawsze wszystko robiłem (pracowałem 6lat w serwisie SCOTT-a) i ze strojeniem zawieszenia nie miałem problemów, ale może zanim ruszę to w Kawie wole zapytać.
Wyprowadźcie mnie jeśli jestem w błędzie, przy syfonie jest rególacja kompresji na dole shocka jest rególacja odbicia no i oczywiście sprężyna - wstepne ugięcie. no i to wszystko. W lagach z przodu jest podobnie.
Patrząc na moto to taki większa zjazdówka, więc chyba przy ustawieniu zawiechy nie powinno mnie nic zaskoczyć ?
Chyba że rządzą się tym inne prawa?
Może jakieś rady i uwagi ?
Dzięki 4All
To nie przesada !!!
W swojej zjazdówce sam zawsze wszystko robiłem (pracowałem 6lat w serwisie SCOTT-a) i ze strojeniem zawieszenia nie miałem problemów, ale może zanim ruszę to w Kawie wole zapytać.
Wyprowadźcie mnie jeśli jestem w błędzie, przy syfonie jest rególacja kompresji na dole shocka jest rególacja odbicia no i oczywiście sprężyna - wstepne ugięcie. no i to wszystko. W lagach z przodu jest podobnie.
Patrząc na moto to taki większa zjazdówka, więc chyba przy ustawieniu zawiechy nie powinno mnie nic zaskoczyć ?
Chyba że rządzą się tym inne prawa?
Może jakieś rady i uwagi ?
Dzięki 4All
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
A tak właściwie to co chcesz robić w amorze, co go boli? Jak czujesz mechanikę to wymianę oleju i nabicie azotem możesz sam zrobić. Ja sam to robiłem w WP z LC4, i w WP z PDSem, i paru innych sztukach. Dopiero jak mi amor kompletnie wyzionął ducha (tulejki ślizgowe w środku, uszczelniacze) to dałem to Brendlerowi do zrobienia od A do Z.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pewnie straszą, bo nawet jeśli ktoś ma raz ustawione zawieszenie, to to ustawienie np. dobrze będzie się sprawdzało na piasku, natomiast źle będzie funkcjonować na twardym podłożu. I zaraz sytuacja że człowiek stwierdza: mam źle ustawione, a już to robiłem, co jest grane??!!
Jeśli już robiłeś takie rzeczy, na pewno będzie Ci łatwiej.
To, co napisałeś o poszczególnych regulacjach to jest OK, aczkolwiek nie we wszystkich motorach (Honda z odwrócoym kardridżem w przednim zawieszeniu).
Polecam tę stronę: http://www.ohlins.com/Portals/0/documen ... 251-02.pdf
http://www.ohlins.com/Motorcycle/Produc ... fault.aspx
Dużo przydatnych informacji. Może Kayaba tez ma coś takiego.
Jeśli już robiłeś takie rzeczy, na pewno będzie Ci łatwiej.
To, co napisałeś o poszczególnych regulacjach to jest OK, aczkolwiek nie we wszystkich motorach (Honda z odwrócoym kardridżem w przednim zawieszeniu).
Polecam tę stronę: http://www.ohlins.com/Portals/0/documen ... 251-02.pdf
http://www.ohlins.com/Motorcycle/Produc ... fault.aspx
Dużo przydatnych informacji. Może Kayaba tez ma coś takiego.
-
Autor tematupalmer74
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ostatnio przestało mi chyba chodzić albo przynajmniej spadł zakres regulacji tłumienia odbicia na amorku nie ma śladów wycieku i poprostu chciałem go wyrególować od początku i zestroic całe zawieszenie że tak powiem wzorcowo.A tak właściwie to co chcesz robić w amorze, co go boli?
Być może coś ostatnio rozregulowałem a może poprostu shock mi się kończy
Postanowiłem więc przed oddaniem go do lekarza ustawić wzorcowo całe zawieszenie i zobaczyć jak będzie.
Dzięki Bartek właśnie takiego opisu z rysunkami mi brakowało
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 361
- Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuchola
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Muszę się przyłączyć i zapytać czy to wina braku gazu czy inna przyczyna, że tył jak go zduszę to nie wstaje do końca tylko się zatrzyma i ma jakieś 10~8cm do końca i samo nie wstanie...
Podkręcałem na sprężynie i zadużo to nie dało a zostało jeszcze 1/3 gwintu.
Więc to nie to.
Myślę że pozostaje jeszcze olej i gaz. Z tych dwóch bardziej prawdopodobne wydaje się gaz bo amorek nie cieknie i nie ma śladów takowych.
No to więc jak nabić gaz?
Myślę nad kompresorem bo innych narzędzi narazie nie mam. I czy jak zdejmę wąż to ciśnienie nie ucieknie - jest tam jakiś wentylek, zaworek??
Podkręcałem na sprężynie i zadużo to nie dało a zostało jeszcze 1/3 gwintu.
Więc to nie to.
Myślę że pozostaje jeszcze olej i gaz. Z tych dwóch bardziej prawdopodobne wydaje się gaz bo amorek nie cieknie i nie ma śladów takowych.
No to więc jak nabić gaz?
Myślę nad kompresorem bo innych narzędzi narazie nie mam. I czy jak zdejmę wąż to ciśnienie nie ucieknie - jest tam jakiś wentylek, zaworek??