NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 12:22
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam
Idzie zima...powoli pewnie większość jeźdźców zacznie się szykować do prac 'silnikowych'.
Tak więc wrzucam pytanko odnoścnie namiarów na filmy parające się cylindrami (tuleja/nicasil).
W temacie znalazłem jedną z Wa-wy (tuleja) i jedną z południa (nicasil-zapewne czeski).
Macie na namiary innych pośredników nicasilowych - kierunek Holandia/Anglia.
Chciałbym pozbierać kontakty / podzwonić i wysłać cylinder (EXC250-2t) w świat celem nałożenia nicasilu.
Interesuje mnie porządna robota za 'rozsądną cenę' (pewnikiem pęknie z 1000PLN'ów ).
Pozdro
PS.W innym wątku napisałem już o cenie nowego cylindra do ww. maszynki (kurcze ale w USA są ceny części ) 323,24$ / 531,10 Euro
Idzie zima...powoli pewnie większość jeźdźców zacznie się szykować do prac 'silnikowych'.
Tak więc wrzucam pytanko odnoścnie namiarów na filmy parające się cylindrami (tuleja/nicasil).
W temacie znalazłem jedną z Wa-wy (tuleja) i jedną z południa (nicasil-zapewne czeski).
Macie na namiary innych pośredników nicasilowych - kierunek Holandia/Anglia.
Chciałbym pozbierać kontakty / podzwonić i wysłać cylinder (EXC250-2t) w świat celem nałożenia nicasilu.
Interesuje mnie porządna robota za 'rozsądną cenę' (pewnikiem pęknie z 1000PLN'ów ).
Pozdro
PS.W innym wątku napisałem już o cenie nowego cylindra do ww. maszynki (kurcze ale w USA są ceny części ) 323,24$ / 531,10 Euro
Mucha...po prostu Mucha
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: pt, 26 paź 2007, 08:20
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
witam. wczoraj rozebralem silnik w swoim moto i okazalo sie ze ostro pękł tlok i odpadla jego spora czesc. uszkodzilo mi to zarazem toche cylinder, otoz zostala na scianie nicasilu wąska rysa ktora siega praktycznie do aluminium. w sumie mozna zalozyc nowy tlok i to jeszcze bedzie jezdzic lecz sprezanie bedzie lekko spier*alac przez ta ryse. chcialbym jednak wyremontowac to tak zeby wszystko bylo ok i miec pewnosc na czym bujam. Zastanawiam sie nad nalozeniem nowej tuleji lub nicasilu... czy ktos moglby napisac cos o tuleji z Motor-Techu? jak sie sprawuje, czy nie ma zadnych problemow i jak jest wykonana? nie moge sie od wczoraj skontaktowac z wlascicielem firmy wiec moze ktos z was potrafi stwierdzic czy tuleja z tej firmy to zwykla zeliwna rurka czy rurka z tzw. kołnierzem ktory zapewnia to ze tuleja sie nie przesunie, poniewaz byly przypadki ze tuleja poprostu odpadla... wossner robi tuleje wlasnie z kolnierzami i nie ma mowy o jej wybiciu, jednak cena jej jest roznowazna z ceną nicasilu. prosze o jakies rady/podpowiedzi bo sam nie wiem co mam z tym zrobic. pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: czw, 6 kwie 2006, 16:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja na Twoim miejscu oddał bym cylinder do nicasilu, ryse Ci zaspawają wyszlifują i położą nowy nicasil i będzie jeździł spokojnie a nie myślał ze zaraz Ci sie coś stanie z tuleją... Ja miałem podobną sytuacje jak jeszcze miałem yz 80 tyle ze mi sie wysypały igiełki z łożyska na korbie i też miałem dość głęboką ryse. Cylinder oddałem do nicasilu i wrócił jak nowy
Yamaha Yz 250F 2014
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja chyba z MSK właśnie rozmawiałem na GG Zgadza się ja robiłem w Motortechu i jestem bardzo zadowolony.Co prawda opinię to najlepiej byłoby wystawić jak skończę selekcje ale wstępnie to powiem że bardzo ładnie wszystko chodzi i nic się nie działo.Wiadomo że nicasil to nicasil ale u mnie miałem porysowany cylinder i chciałem zaryzykować jak będzie źle to mam ratunek...drugi cylinder w zapasie:-)Rozmawiałem z kilkoma osobami nawet z jednym co chyba 3 tłoki już skończył i jest bardzo zadowolony(ten kolega chyba jeździł RM 250)
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: pt, 26 paź 2007, 08:20
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
tak rozmawialismy juz kiedy jeszcze nie wiedzialem co padlo i chcialem zaczerpnac wiedzy na zapas, no ale niestety juz wiem.grzesiek3210 pisze:Ja chyba z MSK właśnie rozmawiałem na GG Zgadza się ja robiłem w Motortechu i jestem bardzo zadowolony.Co prawda opinię to najlepiej byłoby wystawić jak skończę selekcje ale wstępnie to powiem że bardzo ładnie wszystko chodzi i nic się nie działo.Wiadomo że nicasil to nicasil ale u mnie miałem porysowany cylinder i chciałem zaryzykować jak będzie źle to mam ratunek...drugi cylinder w zapasie:-)Rozmawiałem z kilkoma osobami nawet z jednym co chyba 3 tłoki już skończył i jest bardzo zadowolony(ten kolega chyba jeździł RM 250)
potrafi ktos odpowiedziec na pytanie czy tuleje z motor-techu posiadaja kołnierze?
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Ile zbierają przy szlifie tuleji? Bo mam rysy i raczej trzeba zrobić szlif teraz mam cos kolo 64mm największy tłok jaki moge kupić to 66 i teraz jak byłem dzis u takiego szlifieza co robi z motorynami to mi powiedział że to pare mm zbierze to co jak sądzicie tyle aż czy koleś jakis lewy??