NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja też niedawno robiłem w Motor-Tech i zrobili to naprawdę super.Jak będzie się to zachowywać to zobaczymy.Dobre dotarcie tuleji to podobno podstawa dlatego trzeba zwrócić na to szczególną uwagę.
Jestem amatorem i to mój pierwszy cross o takiej mocy (wcześniej 3 lata miałem Fantica z lat 80 a tak to od czasu do czasu okazyjnie jeździłem na CR125 oraz WR400),tak więc na razie będe spokojnie sobie śmigał w lekkim terenie i może czasami wypad na tor.
Zdam relacje jak moto się zachowuje jak tylko poskładam wszystko do kupy:)
Pozdrawiam!
Rafał
Jestem amatorem i to mój pierwszy cross o takiej mocy (wcześniej 3 lata miałem Fantica z lat 80 a tak to od czasu do czasu okazyjnie jeździłem na CR125 oraz WR400),tak więc na razie będe spokojnie sobie śmigał w lekkim terenie i może czasami wypad na tor.
Zdam relacje jak moto się zachowuje jak tylko poskładam wszystko do kupy:)
Pozdrawiam!
Rafał
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: pt, 11 maja 2007, 20:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zakopane
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: sob, 3 mar 2007, 13:35
- Motocykl: Yamaha yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
SZLIFY
WITAM .MAM PROBLEM Z SUZUKI RM 250 A MIANOWICIE.KUPIŁEM TULEJE I TŁOK .POSZUKUJE SZLIFIERZA W OKOLICY POZNANIA ESZNA WSCHOWY KTORY BY MI OSADZIŁ JA W CYLINDRZE W MIARE SZYBKO I DOBRZE.DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI I POZDRAWIAM MOTOCROSSOWCOW
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pt, 20 kwie 2007, 17:30
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn/Ostrołęka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam. Rozlozylem wlasnie silnik w mojej kawie KLX 250 97r poniewaz slychac bylo korbowód. Po zdjeciu gory okazalo sie ze ukruszony jest pierscien i porysował nikasil. W zwiazku z tym pytanie co robic? Czy tuleja da rade w tak niewysilonym silniku czy lepiej odzalowac i wyslac na nikasil? Jesli tuleja to gotowa czy dorabiana na zlecenie? HEEELP bo sezon w pełni a silnik na stole