NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać? [ROZWIĄZANY]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2009, 19:33
- Motocykl: RM 125 1995r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice olsztyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Czesc.Czy to normalne ze zamek pierscienia wypada w oknie pluczacym?Dodam ze tlok mam na tuleje pierwszy (54.45).I czy moze tak zostac czy zlamie pierscien lub cos takiego?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pozdrawiam Marcin
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Rozumiem, że położenie zamka znajduje się w miejscu kanału wydechowego? Jest bardzo dużo takich przypadków i nic się nie dzieje Oczywiście bezpieczniej jest gdy ten zamek znajduje się gdzieś gdzie nie ma kanałów. W sumie nie wiem od czego zależy Jego położenie (komputer w fabryce szwankuje?!)
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Przyznam marcin ze trochę zaskoczyłes mnie .Marcin17 pisze:Czesc.Czy to normalne ze zamek pierscienia wypada w oknie pluczacym?Dodam ze tlok mam na tuleje pierwszy (54.45).I czy moze tak zostac czy zlamie pierscien lub cos takiego?
Pozdrawiam
pisałem ci że tuleje trzeba robic pod wymiar nikasilowy 53,95 a dopiero potem jak zjeździsz 4 tłoki przeszlifujesz ja na 54,5 ale Ty jednak robisz na opak. ok.
zamek na srodku kanału ? a to czasem nie tlok vertexa masz ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: wt, 8 wrz 2009, 19:33
- Motocykl: RM 125 1995r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice olsztyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Amator;wcale nie robie na opak.Poniewaz mysle ze po cos sa robione tloki pod zeliwo i roznia sie od tych na nicasil takie jest moje zdanie.Aha i tlok to wossner.
Pozdrawiam Marcin
-
- Mistrz prostej
- Posty: 121
- Rejestracja: pt, 30 sty 2009, 17:25
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Jak jest z wymianą tłoka z cylindrem na nicasilu? Ciągle jest nominał?
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Selekcje A,B,C,D czasem E.rafalsnt pisze:Jak jest z wymianą tłoka z cylindrem na nicasilu? Ciągle jest nominał?
Każdej selekcji można wyjeździć + - 3 tłoki zależnie do częstości wymian.
Co wymianę mierzymy cylek i dobieramy odpowiedni tłok żeby spasować na odpowiedni luz.
Jak już nie ma co pasować to robimy nicasil.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
przypomne ze wertex ma przesunieta wymiarowke, zamawiajac najlepiej podac wymiar i :-({|=
przykładowo do mojej yz
wertexa
A, 53,93
B, 53,94
C, 53,95
D, 53,96
E, 53,97
wossnera
A, 53,95
B, 53,96
C, 53,97
Dobrze na to zwrocic uwage bo moze zajsc pomyłka, jesli sie myle poprawcie
przykładowo do mojej yz
wertexa
A, 53,93
B, 53,94
C, 53,95
D, 53,96
E, 53,97
wossnera
A, 53,95
B, 53,96
C, 53,97
Dobrze na to zwrocic uwage bo moze zajsc pomyłka, jesli sie myle poprawcie
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Zgadza się danzel. Najlepiej jest zmierzyć średnicę cylindra, odjąć on niej 0,05mm (lub 0,06mm) luzu i kupić taki tłok. Przykład: mamy cylinder nominalny o średnicy 54mm, kupujemy tłoczek Vertex'a sel. B lub C, albo Wossnera sel. A Pozdrawiam.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Mam prosbe, niech mi ktos napisze czym rozni sie tlok na nikasil od tloka na tuleje oprocz wymiarow tzn wiekszej srednicy?Marcin17 pisze:Amator;wcale nie robie na opak.Poniewaz mysle ze po cos sa robione tloki pod zeliwo i roznia sie od tych na nicasil takie jest moje zdanie.Aha i tlok to wossner.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
tłok pod nicasil ma inne pierścienie od tego pod tuleje. Tłok jest ten sam
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Podaj jakieś uzasadnienie tego, bo na słowo to nikt ci nie uwierzy.Joker pisze:tłok pod nicasil ma inne pierścienie od tego pod tuleje. Tłok jest ten sam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
szczerze Wlodi to tak wyczytałem w tym temacie i ten ktoś też nie uzasadnił odpowiedzi, ja osobiście widziałem tłok Vertex na tulei który chodził 2 lata potem kolega sprzedał moto. :ANAL:WLD_Wlodi pisze:Podaj jakieś uzasadnienie tego, bo na słowo to nikt ci nie uwierzy.Joker pisze:tłok pod nicasil ma inne pierścienie od tego pod tuleje. Tłok jest ten sam
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.